Carisma - FAQ - [Cari 1.8 GDI] Wymiana sworzni Carisma po lifcie (2002)
Piwor - 12-05-2013, 01:56
Febi też już się nie nadaje. Zepsuli się.
MichuGdy - 12-05-2013, 03:47
Wahacze różnią się na pewno sworzniem, są wahacze ze sworzniem gwintowanym i nakrętką oraz ze sworzniem gładkim, takim jak na początku tego tematu.
Być może jeszcze wymiarami różnią się.
[ Dodano: 12-05-2013, 09:18 ]
Zastanawiam się, czy jeśli w e-sklepie Intercars, nie maja produktu (liczba dostępnych sztuk jest równa zero), to czy są oni w stanie go sprowadzić ?
Piwor - 12-05-2013, 11:02
MichuGdy, tak, tylko kiedy?
i9i - 12-05-2013, 15:33
xluki napisał/a: | niektórzy producenci podają, żę ten sam wahacz pasuje do Carismy i S/V40 |
A u innych nie ma dziury na łącznik stabilizatora. Trzeba sobie dokładnie obejrzeć. Mnie raz taki Volvo/Carisma sprzedali i blada była.
bert27 - 26-08-2013, 13:37
Witam, jestem tu nowy. Ostatnio podczas przeglądu mechanik powiedział mi, że mam do wymiany sworzeń zwrotniczy dolny lewego wahacza - i tu mam pytanie i prośbę. Pomocy w poszukaniu części. Czytałem, że nie polecacie kupować samego sworznia tylko wymienić cały wahacz. Jak macie to proszę podajcie jakieś linki do klepów i producentów z przystępną ceną i jakością będę wdzięczy za pomoc.
MichuGdy - 26-08-2013, 14:18
Sworznia samego nie kupuj, wymień cały wahacz. Nowy albo używany kup.
Jak chcesz adresy sklepow z ktorych kupuje nowe albo uzywane czesci do mitsu napiosz na prv
bert27 - 27-08-2013, 14:22
wysłałem Ci MichuGdy wiadomość na pirv ale nie chce się wysłać. Więc jakbyś mógł podać te adresy byłbym wdzięczny.
tadek55 - 27-08-2013, 19:11
bert27,ja wymieniałem wczoraj lewy dolny sworzen wachacza ,kupiłem u Japaneze koszt 55zł i sam wymieniłem ,musisz mu wysłac meillem vin samochodu i ci wysle z wymiana jest troche roboty.Ja mam cari 1,8 SOHC,i sworzeń jest wprasowywany musisz miec prase.
bert27 - 27-08-2013, 19:17
prasy nie mam wiec odpada. No i tutaj na forum ludzi odradzają wymianę samego sworznia. ale dzięki za zainteresowanie
plecho1 - 27-08-2013, 21:34
Ja wymieniałem same sworznie i nie było problemów. Zamiast prasy użyłem duże i mocne imadło oraz jakieś pierścienie z różnych łożysk. Natomiast w Maździe 626 tulejki w wahaczu wyciskałem i wciskałem w pobliskim warsztacie samochodowym i za obie tulejki zapłaciłem 20zł.
Smera92 - 21-03-2017, 23:28
Panowie prosze pomóżcie. Mam zamowione poliuretany do cari przod tuleja i ta guma duza. Plan byl taki ze kupuje ze szrotu wahacze wymieniam sworznie i daje nowe poliuretany ale wy piszecie zeby sworznia nie wymieniac tylko caly wahacz. Czyli teraz co? Kupic nowy wahacz i z nowego wahacza wybic dobre nowe tuleje zeby wsadzic poliuretan? To troche glupie... bardzo was prosze doradzcie cos ale nie pytajcie po co mi poliuretan chce i juz. Pytanie jak to wszystko sensownie pogodzic...
Bizi78 - 22-03-2017, 00:09
Wszystko zależy w jakim stopniu gniazdo sworznia w wahacza będzie wyrobione.
Smera92 - 22-03-2017, 00:38
Wydaje mi sie ze jeżeli sworzen nie bedzie tylko wprasowany ale dodatkowo bedzie mial ssegera to nie poeinien wyleciec.. (najtanszy wahacz kosztuje 100zl z niego nie bylo by mi żal usunąć tuleje ale sworzen watpliwej jakości)
douen - 14-01-2018, 21:12
Podłącze sie do tematu.
Jutro planuje zakup wahacza, generalnie ceny są niskie.
Który wybrać żeby był dobry?
Na razie mam na celowniku SRL, wiem że jest "taki se".
Są lepsze w rozsądnej cenie?
Bizi78 - 14-01-2018, 21:38
douen, a nie lepiej wymienić sam sworzeń?
Chyba, że wahacz to już zamiennik.
|
|
|