To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala

milo - 30-01-2013, 15:08

slavo_p napisał/a:
Ciekawi mnie sprawa długosci srób do głowicy bo o ile mnie pamiec nie myli to moje mają długosc przybliżoną do 130mm

Długość śrub mierzy się od początku do łba śruby ( łba śruby się nie mierzy ) podkładki masz ?

slavo_p - 30-01-2013, 17:23

podkładki mam te co były , stare , metalowe
areksz121 - 30-01-2013, 20:15

Co do przekładek do regulacji zaworów, możesz spróbować zdjąć miskę olejową, a w niej może być reszta tych podkładek. Podobnie miałem, jak rozbierałem MIVEC'a, poskładane bez tych plastików na smarze, jak luz dobrze wyregulujesz, to nie wypadną :wink:
slavo_p - 30-01-2013, 20:36

komplet srub regulacyjnych bede miał od WSZYCA :D a głowica ciągle u szpeca , mówi ze strasznie wypalone gniazda zaworowe i szlifuje chłopczysko .

Panowie powiedzcie mi jeszcze taką rzecz : JAk sciągne duze koło pasowe wału i mam rozrząd na wierzchu i jak ustawie wał na znaku a pózniej założe na niego duże koło pasowe to na plastikowej obudowie do ustawiania zapłonu znak wskazuje mi na 5 stopni w lewo ( -5 st ) czy to tak ma byc ? bo inaczej tego koła nieda sie założyc

Wszyc - 31-01-2013, 09:58

Siedzę w pracy leżą mi te śrubki na biurku pewnie koło 12-13stej pójde wysłać tak wieć spoko... niech służą razem ze świecami żarowymi moimi
slavo_p - 01-02-2013, 19:44

poskłądałem głowice i zabierałem sie za rozrząd , i z ciekawosci obróciłem kołem pompy oleju któe jest wraz z wałkiem balansyjnym i teraz niewiem jak to ma byc ;/ jak ustawie koło znakiem do góry i puszcze to koło samo ucieka w lewo , a jak przekręce o 180 st i ustawie znakiem do góry i puszcze to ucieka w prawo , jak to ma byc ustawione bo zgłupiałem ;/
milo - 01-02-2013, 21:01

slavo_p napisał/a:
jak to ma byc ustawione bo zgłupiałem ;/

Tu masz fotkę http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=77233

slavo_p - 01-02-2013, 22:00

milo , to że na znaki to wiem , ale chodzi mi o wałek balansowy ten na pompie oleju , mozna go ustawic w dwóch pozycjach
milo - 01-02-2013, 22:10

slavo_p napisał/a:
ale chodzi mi o wałek balansowy ten na pompie oleju , mozna go ustawic w dwóch pozycjach

Ustaw jak pokazane na znaki wszystkie musza się pokrywać , a że jak zrobisz obrót i się nie pokrywają a w następnym znowu się pokrywają to jest ok
Co masz na mysli w 2- pozycjach :?:

Wszyc - 01-02-2013, 22:19

slavo za silnikiem jest śrubka z boku bloku wsadzasz śrubokręt tam jak wejdzie na 2,5 cm to źle jak wejdzie tak na około 6cm to dobrze ustawiony wałek balansowy ;)

http://img707.imageshack....405/4g63a01.jpg

slavo_p - 02-02-2013, 11:07

dzieki po raz polejny :) bede szukał :) :)

[ Dodano: 02-02-2013, 19:18 ]
PAnowie ręce mi opadają i mam juz dosc ;/ :( poskładane wszystko jak nalezy , wtryski popuszczone odpowietrzone , ropa psika i psika . swiece grzeją , głowica splanowana , nowa uszczelka , zawory wyszlifowane zapłon ustawiony na zegar a rozrząd na znaki i dupa . Krece i kręce i kręce i nie odpala nic sie nie odzywa . Rozkręciłem i wyczysciłem rozrusznik bo wydawało sie ze za wolno kręci ale tez nic to nie dało ;/;/;/ zapłon ustawiałem w róznych pozycjach . Zawory ustawione na 0.20 . Nawet jak potraktuje go samostartem w sprayu to wtedy czuc jak by blokowało cos . ... Cóż mam poradzic ????

Wszyc - 02-02-2013, 20:07

Powietrze
Paliwo
Odpowiedni czas podania
Kompresja

Nic więcej nie potrzebuje diesel albo kompresji nie ma na cylindrach dalej ( kombinowana głowica może )

Odpowiedni czas podania - jeżeli tu masz pewność to Ci nic więcej nie dopowiem

Paliwo - odpowiedni strumień z wtrysków nie może sobie kapać z nich

Nikt chyba nic więcej tu nie wymyśli powinien odpalić nawet "na podłodze pod butem"

sampler - 02-02-2013, 20:54

slavo_p napisał/a:
dzieki po raz polejny :) bede szukał :) :)

[ Dodano: 02-02-2013, 19:18 ]
PAnowie ręce mi opadają i mam juz dosc ;/ :( poskładane wszystko jak nalezy , wtryski popuszczone odpowietrzone , ropa psika i psika . swiece grzeją , głowica splanowana , nowa uszczelka , zawory wyszlifowane zapłon ustawiony na zegar a rozrząd na znaki i dupa . Krece i kręce i kręce i nie odpala nic sie nie odzywa . Rozkręciłem i wyczysciłem rozrusznik bo wydawało sie ze za wolno kręci ale tez nic to nie dało ;/;/;/ zapłon ustawiałem w róznych pozycjach . Zawory ustawione na 0.20 . Nawet jak potraktuje go samostartem w sprayu to wtedy czuc jak by blokowało cos . ... Cóż mam poradzic ????


zawory powinny byc ustawione na 0.15 przy zimnym silniku. A jakie masz cisnienie sprezania?

robertdg - 02-02-2013, 21:15

sampler napisał/a:
awory powinny byc ustawione na 0.15 przy zimnym silniku. A jakie masz cisnienie sprezania?
Niby skąd ta wartość, wedle serwisówki za ciasno :-)
slavo_p - 02-02-2013, 21:28

sprawdze jeszcze wtryski ;/ chodz przed demontazem głowicy wszystko chodziło ;/;/ zawory ustawiłem na 0.20 , wczesniej miałem na 0.15 zadnej róznicy . Co do kompresji to niemam czym zmierzyc w garazu , ale skoro wczesniej była ? ? hmm.. niewiem .
pozostaje sprawdzic wtryski no i ta kompresja ;/ nic innego mi nie przychodzi do głowy ;/;/


Rozwiejcie moje wątpliwosci :
Wał na znaku = pierwszy tłok w martwym górnym punkcie + 1,2,4,5 zawór zamknięty + wtrysk z pompy tak ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group