To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Spalanie benzyny na gazie

tresorex - 31-01-2013, 23:44

Owczar napisał/a:
Dlaczego nie przełącza się na biegu jałowym?


Nie napisałem, że nie przełącza się na luzie. Gdy stoję np na czerwonym i widzę że już się temperatura podniosła to przygazowuję. Częściej jednak przełącza się podczas jazdy (przy przyspieszaniu lub zwalnianiu).

Owczar napisał/a:
Połowa użytkowników gazu nie wie nawet, że ich auta podpierają się paliwem w ciężkich warunkach...


Np kiedy? Jestem chyba w tej nieświadomej połowie.

Owczar - 31-01-2013, 23:50

tresorex napisał/a:
Nie napisałem, że nie przełącza się na luzie.


Bardziej chodziło mi o to czemu nie przełącza się na wolnych obrotach i czemu wymaga przegazowania. Podejrzewam, że zakładał to gazownik żyjący jeszcze w świecie instalacji II generacji, gdzie gazowanie było konieczne by auto nie zgasło. W czasach sekwencji nie ma to żadnego sensu... A skoro ktoś to ustawił to może oznaczać, że nie wie sam dlaczego... Tak się kiedyś nauczył i robi tak cały czas.

tresorex napisał/a:
Np kiedy? Jestem chyba w tej nieświadomej połowie.


Np podczas gwałtownego przyśpieszania, zamiast przełączać się na PB dotryskuje PB.

Jaką masz instalację? Reduktor, wtryskiwacze, sterownik?

tresorex - 01-02-2013, 00:03

Owczar napisał/a:
Jaką masz instalację? Reduktor, wtryskiwacze, sterownik?


Stag 300+, reduktor tomasetto reszty nie wiem...

Jutro sprawdzę przy ilu obrotach się załącza.

Instalacja zakładana w auto wis dywizjonu 303 Wwa

Owczar - 01-02-2013, 00:06

tresorex napisał/a:
reduktor tomasetto


Który tomasetto? Bywasz w Wawie?
Ew masz dostęp do kabelka od staga?

tresorex - 01-02-2013, 00:11

Niewiem, nie, nie.
Owczar - 01-02-2013, 00:16

Bez kabelka wiele nie zdziałasz i wiele się nie dowiesz.
plecho1 - 01-02-2013, 07:40

Takie późne przełączanie lub dotryski benzyny często ustawiają pseudogazownicy którzy albo zakładają za słaby zestaw do auta albo jak nie chce im się lub nie potrafią porządnie ustawić instalacji. Kabelek do instalacji nie kosztuje wiele, max do 100zł już porządny kupisz a na prawdę się przyda jeśli masz chociaż odrobinę chęci i umiejętności.
tresorex - 01-02-2013, 10:54

Dziś gaz przy temp +4 załączył się po 1,4km (odpalam i od razu jadę, bez jakiegokolwiek zatrzymania) jadę akurat przy hamowaniu silnikiem przed światłami przy obrotach ok 1800
Owczar - 01-02-2013, 11:19

Według mnie trochę długo. Bez ingerencji w ustawienia się nie obejdzie. Ale ważny jest też sposób montażu, podzespoły itd.
tresorex - 01-02-2013, 11:51

To przy jakiej temperaturze powinien się załączyć? U Ciebie gdzie jest wskazówka temperatury gdy się włącza gaz?
Szwagroz - 01-02-2013, 13:23

tresorex, standard to około 32 stopni, ja mam ustawione że zmienia się przy 31 i 600 obrotów, gazownicy zazwyczaj ustawiają obroty na 1500-1700, a sprawdzic to mozna tylko podłaczając się do kompa.
tresorex - 01-02-2013, 13:33

I ile u Ciebie je wskaźniku są te 32 stopnie?
spown - 01-02-2013, 19:07

tresorex, jestem z Pzn i mam kabelek, jak jesteś chętny, to zapraszam, możemy się podłączyć, albo mogę Ci pożyczyć kabel.
U siebie też pewien czas walczyłem ze spalaniem nadmiarowym paliwa, a sprawą okazały się jak gdzieś wcześniej wspomniałem wybrane złe czujniki temperatury w programie (zaznaczyli chyba standardowe AC, a podłączyli z listwy Magic Jet)

Dało się to dopiero odkryć na zimnym silniku przy porównaniu wszystkich temperatur (zewnętrznej, reduktora i właśnie gazu, która odbiegała wartością od reszty).

tresorex - 01-02-2013, 19:22

Chętnie :) może na spocie jakimś?

Gaz włąa się jak wskazówka jest tak:


A u was?

robertdg - 01-02-2013, 19:35

tresorex napisał/a:
Chętnie :) może na spocie jakimś?

Gaz włąa się jak wskazówka jest tak:
Obrazek

A u was?
A to już ponad 60°C


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group