To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Czujniki i kontrolki Super Select

Vini - 27-03-2013, 20:59

dma3 napisał/a:
Pewnie, wszystko najlepiej powymieniać ... - i zakupy zrobić i e-pajero :mrgreen:
A potem wychodzi, że drożej niż w ASO :|

Klik - 490 zł
Sprytnie nie są podawane nr katalogowe - żeby utrudnić poszukiwania tańszych w internecie :evil:


Ciekawe ile w ASO 390 ?

To już ustaliłeś, że w ASO jest taniej i tam kupuj.
Z ustaleniem numerów katalogowych nie ma najmniejszego problemu, ale skoro ty masz z tym problem ....

Gene - 28-03-2013, 08:38

dma3 napisał/a:
No to merytorycznie i konkretnie.
Widze, ze kolega nie zrozumial. Kazdy z nas jest dorosly i wie jak zarobione pieniadze wydawac. Jesli nie to forum Mitsumaniakow nie jest miejscem do edukacji z ekonomii.
Merytorycznie - chodzi o techniczne zagadnienia!
Chcesz uprawiac demagogie cenowa to prosze przenies sie w miejsce do tego odpowiednie. Ktos szukajacy porady nie znajdzie jej bo uparles sie udowadniac, ze w ASO jest taniej. Twoje roszczeniowe posty niczego nie wnosza. Wiem, ze internet daje pozory anonimowosci i mozesz pisac co Ci sie podoba ale jadem i zlosliwoscia kariery tu nie zrobisz.

Bob27, sam widzisz, ze nie jest dobrze. Mozesz probowac troche "powajchowac", troche pojezdzic na roznych ustawieniach. Moze to tylko jakies zanieczyszczenia ale jak znam zycie to bedzie gorzej. Korozja jest nieublagana a po zimie i tonach soli wywalanaej na nasze ulice warto auto podniesc raz czy dwa i umyc bardzo dokladnie.

Bob27 - 27-05-2013, 10:44

Gene napisał/a:

Bob27, sam widzisz, ze nie jest dobrze. Mozesz probowac troche "powajchowac", troche pojezdzic na roznych ustawieniach. Moze to tylko jakies zanieczyszczenia ale jak znam zycie to bedzie gorzej. Korozja jest nieublagana a po zimie i tonach soli wywalanaej na nasze ulice warto auto podniesc raz czy dwa i umyc bardzo dokladnie.


Czy wymiana tych czujników jest jakaś hiper skomplikowana? Gdzie ich szukać?

Heilsberg - 27-05-2013, 14:02

Wymiana nie jest skomplikowana. Trzeba je odpiąć na wtyczkach i wykręcić. Problemem jest dostęp bo miejsca mało a dłonie zawsze za duże. Na dodatek robić to trzeba na ślepo. Czujniki są od góry od strony podłogi na reduktorze.
zbyszekm2 - 27-05-2013, 15:38

w PIII jest dobry dostęp. Trochę więcej miejsca niż w PII.
czortunio - 29-05-2013, 02:35

Cytat:
Merytorycznie - chodzi o techniczne zagadnienia!
Chcesz uprawiac demagogie cenowa to prosze przenies sie w miejsce do tego odpowiednie. Ktos szukajacy porady nie znajdzie jej bo uparles sie udowadniac, ze w ASO jest taniej. Twoje roszczeniowe posty niczego nie wnosza. Wiem, ze internet daje pozory anonimowosci i mozesz pisac co Ci sie podoba ale jadem i zlosliwoscia kariery tu nie zrobisz.


Chyba Kolega przesadza ... Informacja gdzie można coś zakupić najtaniej jest ważna. Niekiedy decydująca! o samej ekonomii naprawy. Co komuś po opisie wymiany, jak czujniki będą kosztować więcej niż cały reduktor z popularnego serwisu aukcyjnego ?

Bob27 - 31-05-2013, 11:17

W końcu już nie wiem co trzeba wymienić, czujniki czy elektrozawory....
alfik - 30-06-2013, 23:58

U mnie sie ciekawie zrobiło. Przełączamy z 2h na 4h i zaczyna mogąc pomarańczowa kontrolną centralnego dyfra, jak wrócę nadal miga. On-off stacyjką i jest na 2h ok, ale jak przełączenie na 4llc i zrobię on-off stacyjką, to znów dobrze, jest redukcja oraz można bez problemów wybrać wszystkie pozostałe tryby. Tylko z 2h na 4h wrócić bez cudowania nie można. Macie jakieś pomysły?
czortunio - 01-07-2013, 10:07

Czujniki do sprawdzenia w pierwszej kolejności. Być może elektrozaworki po maską na prawym nadkolu.
tmcgalanteria - 03-07-2013, 14:28

Witam kolegów. Sporadycznie podczas jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka napędów, dzieje się to tylko w trybie 2h. Nie ma reguły czasem pojeździe kilka dni i się nie zapali. Zauważyłem że częściej przy szybkiej jeździe ale nie zawsze. Kiedy jest ok wszystko działa prawidłowo. Oczywiście Kiedy przechodzi w tryb awaryjny nie można przełączyć napędu.

Jak zdiagnozować usterkę. Podlaczenie do carmana nie wykazuje błędów. Chyba że używamy zlego softa? Można jakoś odczytać błąd? Np. Przez sekwencję mrugnięcia kontrolki?

TangoKK - 03-07-2013, 15:52

tmcgalanteria napisał/a:
Witam kolegów. Sporadycznie podczas jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka napędów, dzieje się to tylko w trybie 2h. Nie ma reguły czasem pojeździe kilka dni i się nie zapali. Zauważyłem że częściej przy szybkiej jeździe ale nie zawsze. Kiedy jest ok wszystko działa prawidłowo. Oczywiście Kiedy przechodzi w tryb awaryjny nie można przełączyć napędu.

Jak zdiagnozować usterkę. Podlaczenie do carmana nie wykazuje błędów. Chyba że używamy zlego softa? Można jakoś odczytać błąd? Np. Przez sekwencję mrugnięcia kontrolki?


A kiedy wymieniałeś olej w przednim dyferencjale?
Ja wymieniłem zawory, sprawdzałem czujniki itp. a wystarczyło wymienić olej i jak ręką odjął :D

tmcgalanteria - 03-07-2013, 22:09

Oleje wymienione niedawno, dyfer troche sie poci ale nie jest to wyciek. Olej jest uzupełniony.
wojtyszka - 04-07-2013, 07:46

sprawdź jeszcze czujniki, oraz wtyczki/wsuwki miedzy czujnikiem a wiązką główną, kiedys mialem podobny problem i wystarczyło rozpiąć wyczyścić, spiąć i po problemie :)
alfik - 06-07-2013, 09:01

ASO zdiagnozowało czujnik 2/4wd ale miało go za kilka dni w cenie 360. Od Zbyszka dostałem za 199 na następny dzień. Założone i działa jak złoto.
dziakoni - 07-07-2013, 10:53

Ja w Piatek także wymieniałem taki czujnik 2/4 i w Asso Wrocław koszt za czujnik po dobrym upuście to 170 zl więc nie wiem jak oni z tymi cenami mają fakt ze mam do wymiany jeszcze czujnik predkości wału tył bedzie na poniedziałek za kwote 210 zl i to wszystko na fakt. Fakt ze mam tam znajomości może dlatego mam taniej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group