Sigma/Diamante Techniczne - Pierścienie
lukasz12 - 24-04-2013, 20:00
pkonopek napisał/a: | lipa z tym pomiarem. muszę jeszcze raz gdyż w trakcie kręcenia przepustnica powinna być otwarta na maxa. jak pomierzę to dam znać. |
Zdarzyło mi się mierzyć i tak i tak. Zawsze wychodziło >10. Zrób lepiej próbę olejową. Wtedy będzie coś wiadomo.
wojtas - 25-04-2013, 07:23
Slaw napisał/a: | czy któryś z Was wkładał tłoki z pierścieniami dołem czy tylko bzdury piszecie. |
Sławku ja wkładałem dołem, lecz nie w sigmie tylko jak pisałem wcześniej w mercedesie W120 z bodajże 60 roku. Nie było innej "opcji", korbowody były większe niż cylindry.
Jednak wracając do tematu. Nie rozumiem dlaczego przy remoncie głowic, nie sprawdzono w jakim stanie są pierścienie i cylindry? Bo domniemam, że objawy w stylu jasny dymek i siorbanie oleju, już były?
Slaw - 25-04-2013, 18:33
w sigmie na pewno nie ma takiej opcji,ciekaw jestem czy te głowice były dobrze zrobione i czy wogóle były,cylindry na 100 są lala a pierścienie trzeba dobrze przegrzać lub długo dużo oleju spaliła.Proponuję na dobę,dwie zalać cylindry naftą może cos pomoże
Piwor - 27-04-2013, 01:12
Slaw, w 99% aut nie ma takiej opcji.
VirMan - 27-04-2013, 12:36
sprawdzałem - nie ma takiej opcji w żadnym 6g7x. tak jak Piwor pisał - nie spotkałem siew żadnym samochodzie współczesnym (po 85r, mitsubishi,nissan,hyundai,audi) z taką opcją jeszcze
Slaw - 27-04-2013, 18:07
ja wiem o tym ,ze nie ma takiej opcji w żadnym aucie a w sigmie tym bardziej lecz niektórzy twierdzą inaczej
t0m3k - 27-04-2013, 23:31
oj tam no ... kazdy ma prawo sie mylic
|
|
|