To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Pierścienie

lukasz12 - 24-04-2013, 20:00

pkonopek napisał/a:
lipa z tym pomiarem. muszę jeszcze raz gdyż w trakcie kręcenia przepustnica powinna być otwarta na maxa. jak pomierzę to dam znać.


Zdarzyło mi się mierzyć i tak i tak. Zawsze wychodziło >10. Zrób lepiej próbę olejową. Wtedy będzie coś wiadomo.

wojtas - 25-04-2013, 07:23

Slaw napisał/a:
czy któryś z Was wkładał tłoki z pierścieniami dołem czy tylko bzdury piszecie.

Sławku ja wkładałem dołem, lecz nie w sigmie tylko jak pisałem wcześniej w mercedesie W120 z bodajże 60 roku. Nie było innej "opcji", korbowody były większe niż cylindry.

Jednak wracając do tematu. Nie rozumiem dlaczego przy remoncie głowic, nie sprawdzono w jakim stanie są pierścienie i cylindry? Bo domniemam, że objawy w stylu jasny dymek i siorbanie oleju, już były?

Slaw - 25-04-2013, 18:33

w sigmie na pewno nie ma takiej opcji,ciekaw jestem czy te głowice były dobrze zrobione i czy wogóle były,cylindry na 100 są lala a pierścienie trzeba dobrze przegrzać lub długo dużo oleju spaliła.Proponuję na dobę,dwie zalać cylindry naftą może cos pomoże
Piwor - 27-04-2013, 01:12

Slaw, w 99% aut nie ma takiej opcji.
VirMan - 27-04-2013, 12:36

sprawdzałem - nie ma takiej opcji w żadnym 6g7x. tak jak Piwor pisał - nie spotkałem siew żadnym samochodzie współczesnym (po 85r, mitsubishi,nissan,hyundai,audi) z taką opcją jeszcze :)
Slaw - 27-04-2013, 18:07

ja wiem o tym ,ze nie ma takiej opcji w żadnym aucie a w sigmie tym bardziej lecz niektórzy twierdzą inaczej
t0m3k - 27-04-2013, 23:31

oj tam no ... :D kazdy ma prawo sie mylic :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group