To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - przestawiony rozrzad??

danielos212 - 21-06-2016, 14:10

jezeli to jest faktycznie rozrzad i on pali ciezko to nic sie nie powikinalo? moge tak wnioskowac czy jest cos co moglo sie "popsuc"
?

Hugo - 21-06-2016, 14:19

danielos212, w diesel-u na 99% popękały dźwigienki zaworowe. Ogólnie z głowicą może być nieciekawie.
danielos212 - 21-06-2016, 14:30

on odpali po ciezkim kreceniu brak mocy i czus nie spalona rope.

[ Dodano: 21-06-2016, 14:31 ]
dlatego licze ze tylko pasek przeskoczyl

[ Dodano: 21-06-2016, 15:28 ]
jak by ktos byl tak mily i wrzucil zdjecie jak rozrzad ma byc ustawiony bo w manualu nie moge znalesc.:(

[ Dodano: 22-06-2016, 15:46 ]
wszystkie zawory sa okej, w piatek zabieram sie za rozrzad tylko prosil bym o jakies zdjecie jak ma byc ustawione

jacek11 - 22-06-2016, 22:07

O ile wiem,to są tam znaki,i powinny się wszystkie pokryć.
Krzyzak - 23-06-2016, 08:31

czyli chcesz, żeby ktoś za ciebie odwalił robotę poszukiwania w instrukcji - kolego, to naprawdę ważne by ściągnąć ją z działu download i sobie poszukać, nie dlatego że nam się nie chce, ale te silniki mają wałek balansowy napędzany od pompy oleju i trzeba wiedzieć jak się je ustawia; podobnie napinacz hydrauliczny wraz z tolerancją wysunięcia trzpienia; no i ustawienie pompy...
a rozrząd ma znaczniki

danielos212 - 23-06-2016, 10:25

zle kolego mnie zrozumiales nie to ze ma ktos za mnie robote odwalic tylko przeszukalem tem manual i nie moge nic tam znalesc albo istnieje mozliwosc ze nie sciaglem tego co trzeba , a nie chce roboty spierdzielic bo szkoda silnika i mojego galancika
Krzyzak - 23-06-2016, 12:10

popatrz, tu masz link:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
ściągasz:
Instrukcja serwisowa (ENG) Galant 1997-2003

i potem odpalasz z wewnętrznego katalogu plik 11.pdf, otwierasz dział 11C (Engine <4D6>), timing belt i timing belt b

danielos212 - 23-06-2016, 12:41

dzieki kolego ja szukalem w tym co nie trzeba szukalem w pierwszej pozycji do roku 93 bo mojz 93 jest dzieki juz sb czytam to:)
Krzyzak - 24-06-2016, 08:15

masz rację - to ja się pomyliłem w kwestii rocznika
na szczęście diesel się nie zmienił w tych rocznikach - tzn. E5 i EA jest to samo (zmiany są w skrzyni bo silnik obrócony o 180°)

danielos212 - 26-06-2016, 13:07

Faktycznie rozrzad byl przestawiony. Nie mam pojecia gdzie jest napinasz jest onacEj niz na obrazkubz instrukcji. Gdzie on bd jak wyglada czy napinacz to ta "sprezyna" . mam wszystko na wierzchu i ciezko mi jest to ogarnac pasek sciagnolem odkrecajac jedna rolke 2 nie odkrece bo nie ma na niej sruby. Pomocy;)
Krzyzak - 26-06-2016, 21:10

Zrób zdjęcia bo nie rozumiem co napisałeś.
jacek11 - 27-06-2016, 00:47

Z tego co zrozumiałem, to chłop zdjął pasek dopiero wtedy, kiedy odkręcił rolkę.
To są błędy, które świadczą o braku doświadczenia w tym temacie.
Do kolegi danielos212, polecam poprosić kogoś bardziej ogarniętego o ustawienie rozrządu. Ryzykujesz uszkodzeniem głowicy, a w najlepszym wypadku dźwigienek zaworowych. Tłumaczenie nic nie da, skoro nie rozumiesz tego co jest napisane. Bez urazy, ale takie jest moje zdanie.

danielos212 - 27-06-2016, 14:27

Ja cie doskonale rozumiem i dlatego pytam bo ja akurat tego nie robilem tylko znajomy mechanik ja tylko stalem przy tym i sie przygladalem. dlatego odrazu zapytalem o rade czyli wiem ze od niego musze auto zabrac bo ja sam sb radyz tym niestety nie dam .

[ Dodano: 13-07-2016, 15:21 ]
i niestety serduszko padlo w moim galancie , musze 2 silnik dostac do niego. nie mam cisnienia na tlokach :( czy ma ktos moze na sprzedaz silnik do mojego galancika?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group