To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP

Hubeeert - 29-07-2008, 20:58

Bartek, zmieści się. Widziałęm takie swapy w necie. Przekładają silnik z FTO. 200KM ;-)
Twaróg - 29-07-2008, 22:04

Hubeeert, a jak z przeniesieniem takiej mocy na asfalt w przednio-napędowym CeJocie?
Rafal_Szczecin - 29-07-2008, 22:19

hmm ale chyba najlepiej miec caly przd z EA , prawda ?
Hugo - 29-07-2008, 23:05

Twaróg duże spalanie silnika 2.5 V6 z Galanta. Przecież ten silnik nic nie pali jak na swoją pojemność :) . Co do wsadzenia go do Colta to przeraża mnie to.
Hubeeert - 29-07-2008, 23:35

Twaróg napisał/a:
a jak z przeniesieniem takiej mocy na asfalt w przednio-napędowym CeJocie?
A jak Ci się wydaje? A z hamowaniem? Wszystko trzeba przekładać z FTO hamulce zawias itd.
Twaróg - 30-07-2008, 17:44

A czy przekladka z anglika pojdzie bez problemów, czy jednak cos bedzie nie pasowac?
QwiateQ - 31-07-2008, 15:56

Cytat:
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM)

do tego modelu oryginalnie były wypuszczane z Twoja skrzynią biegów wersje z silnikami 1,8 SOHC (4g93-5). Plug&play wystarczyłoby na pewno na skrzyni F5M41-1 (Późniejsze modele miały inne skrzynie, delikatnie inne). Była to wersja CJ0 na Australię i najlepsze ... te silniki dobrze się uturbiają z tego co czytałem.

Link na film http://pl.youtube.com/watch?v=scoCfgN2alY

P.S. Szukałem bo sam się kiedyś zastanawiałem.

Rafal_Szczecin - 31-07-2008, 18:23

misowce, jaki mniej wiecej koszt przeczepu na takie 2,5 V6 ?
bo hamulce podejda od gala ? jezeli nie , to od czego innego wlozyc ?

Anonymous - 31-07-2008, 18:30

Rafal_Szczecin napisał/a:
misowce, jaki mniej wiecej koszt przeczepu na takie 2,5 V6 ?
Przedwczoraj rozmawiałem o tym z Bartkiem. Szacuje koszt takiego swapa na ok. 5.000 PLN. Za >2 tygodnie jesteśmy umówieni na pomiary komory w CeJocie.
Rafal_Szczecin - 31-07-2008, 18:37

no dobrze, Grzesiu a co z zawiasem i hamulcami ???????????
Hubeeert - 31-07-2008, 18:47

Rafal_Szczecin napisał/a:
misowce, jaki mniej wiecej koszt przeczepu na takie 2,5 V6 ?
Sorry namieszałem - ja mówiłem o 2.0 V6 nie 2.5 V6

Zawias i hamowanie z FTO - Waldek z HOT twierdzi że FTO i Colt maja sporo wspólnego

Bartek - 31-07-2008, 18:53

2.5 paradoksalnie łatwiej będzie upchać, bo to SOHC i głowice są o 40% mniejsze

[ Dodano: 31-07-2008, 18:55 ]
PS. W Wagonie nie upchałbym DOHC TT ;)

[ Dodano: 31-07-2008, 18:58 ]
PS2: gregorbu, to szacunkowy koszt gratów na swapa ;)

Hubeeert - 31-07-2008, 20:03

Bartek napisał/a:
W Wagonie nie upchałbym DOHC TT
A ja wierzę, że jeżeli komukolwiek ten SWAp by wyszedł to własnie Tobie Bartek. Najwyżej maska by się lekko niedomykała ;-)
Bartek - 31-07-2008, 21:08

Problem jest inny - trzeba zrezygnować z chłodnicy i przekładni kierowniczej oraz przeklepać ścianę grodziową o jakieś 2-3 cm............. Jak jeszcze sobie wyobrażam przeróbkę chłodnicy i grodzi, tak z przekładnią gorzej......

[ Dodano: 31-07-2008, 21:11 ]
PS. Ale jeden z klubowiczów kombinuje (narazie na etapie gromadzenia fantów) MSW VR-4........ ciekawym co z tego wyjdzie

Hubeeert - 31-07-2008, 21:32

Bartek napisał/a:
trzeba zrezygnować z chłodnicy

Wystarczy założyć dwie mniejsze po bokach - jak w Audi.
Bartek napisał/a:
przekładni kierowniczej
Patent z Colta C5? Przekła z drugiej strony? Inna?
Bartek napisał/a:
oraz przeklepać ścianę grodziową o jakieś 2-3 cm
To nie problem :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group