To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jako, że jestem stały w uczuciach... ELW

BANG - 19-08-2013, 15:46

Galancik stoi stoi u balacharza a teraz cieżkiem poszukiwanie mam ćwiary sąsiad.
Ogarniaj swojego Gala i po blokiem będą dwie perełki ;)

booohal - 19-08-2013, 20:07

Pierwsze zakupy ;)

booohal - 19-08-2013, 20:37

Końca nie widać... :shock:

Hugo - 19-08-2013, 22:01

booohal napisał/a:
Końca nie widać...
Koszyk prawie pełen :wink:
booohal - 19-08-2013, 22:13

Hugo, A np. rozrząd? ;)
deejay - 19-08-2013, 23:32

Zaoszczędzisz ok 300 zł jak obejdziesz sie bez wymiany napinacza hyd. , wymiana nie jest na 100% konieczna , bo ten element sie prawie nigdy nie psuje :wink:
booohal - 19-08-2013, 23:51

deejay, no właśnie mechanik zaprzyjaźniony z japaneze mi mówił, że jak nie leci z napinacza to jego wymianę można ominąć.
booohal - 20-08-2013, 00:06

Ma ktoś może te sprężyny? Albo chociaż zdjęcie jak Gal na nich wygląda?
LS4559212
http://sklep.intercars.co...O&towkod=420170

Krzyzak - 20-08-2013, 08:14

miałem już w ręku 2 takie padnięte napinacze - zero ciśnienia, można wciskać paluszkiem
jeden z Eclipse 1G drugi z Galanta EA

fj_mike - 20-08-2013, 19:28

booohal, przygoda zaczyna się na nowo, tym razem z V6. Gratuluje nabytku i szerokości ;)
booohal - 20-08-2013, 21:01

fj_mike, Dzięki ;)
O, koleś ma praktycznie ten sam problem co ja z tymi obrotami:
http://daewooforum.pl/temat7848.html

Poczytałem trochę na necie o identycznych objawach w innych markach. Jeżeli już komuś udawało się rozwiązać problem to przeważnie czujnik wody lub pompa paliwa/filtr. Czujnik powinien niedługo przyjść, a jak nie pomoże to wezmę się za pompę i filtr paliwa. Szkoda tylko, że do 2,5 jest taka droga pompa... :|

fj_mike - 21-08-2013, 14:18

booohal, objawy miałem podobne do twoich, z tą małą różnicą, że mój reagował na pedał gazu.
Zgaduję, że czujnik wymieniasz w ciemno?
Wystarczyło wypiąć wtyczkę od czujnika i wpiąć opornik (aby oszukać kompa).
Koszt opornika jest mniejszy niż czujnika :P
Druga sprawa to silniczek krokowy.
Polecam zdjąć i pomierzyć oporności. Tak dla świętego spokoju.

booohal - 21-08-2013, 16:14

fj_mike, Czujnik tak czy siak wymieniam profilaktycznie. Padnie prędzej czy później, a kosztuje cztery dychy ;)
Jak nie pomoże to biorę się za przepustnice i krokowy właśnie. Pożyjemy zobaczymy.

booohal - 23-08-2013, 19:47

Znowu zgubiłem obroty i... i TCL to chyba będzie to. Po zgubieniu obrotów dziś kontrolka TCL zaczęła mrygać. Po wyłączeniu wszystko jest OK. Przy włączonym TCL na ciepłym już silniku też jest OK.
Jak naprawić tą gadzinę? W zimie może się przydać...
W ogóle na jakiej zasadzie to działa i czy zapycha się to to, zacina, rozregulowuje...?

KucharZ - 25-08-2013, 11:36

booohal napisał/a:
Znowu zgubiłem obroty i... i TCL to chyba będzie to. Po zgubieniu obrotów dziś kontrolka TCL zaczęła mrygać. Po wyłączeniu wszystko jest OK. Przy włączonym TCL na ciepłym już silniku też jest OK.
Jak naprawić tą gadzinę? W zimie może się przydać...
W ogóle na jakiej zasadzie to działa i czy zapycha się to to, zacina, rozregulowuje...?


Zajrzyj sobie do mojego tematu http://forum.mitsumaniaki...21830&start=225 to ten sam link co Ci Robertdg na pierwszej stronie podesłał i zobacz jak to u mnie było. Też miałem kłopot z migająca kontrolką TCL



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group