ASX Techniczne - [1.8] montaż haka
mozzarella - 18-08-2016, 08:17
mirekg9 napisał/a: |
W zeszłym tygodniu montowałem tego typu hak do swojej Miśki (bo to ona ) Do montażu trzeba odkręcać i odpinać zderzak. Hak zastępuje miejsce belki. Mało tego, to musisz troszkę podciąć zderzak od spodu (zewnątrz jest to niewidoczne), więc na zdjętym będzie Ci wygodniej.
Mam fotki z montażu, więc jak chcesz to podaj mi swój e-mail i ci fotki prześlę.
Jeszcze mała uwaga. Ja zakładałem do swego wiązkę "pełną"13 PIN z dodatkowym "+". Wiązka do ASX musi byś obowiązkowo z modułem.
Ja czasami ciągam przyczepkę kempingową i niestety, ale po montażu nie miałem zasilania (po stacyjce) na lodówkę. Ten moduł jest przystosowany, gdy mamy dodatkowy aku w przyczepie. Jeśli go nie mamy, to trzeba trochę przerobić. Ponownie podjechałem tam gdzie montowano mi hak i trzeba inaczej podłączyć moduł oraz poprowadzić jeszcze jeden dodatkowy kabel "+" po stacyjce.
Pozdrawiam. |
mirekg9 dziękuje za informacje. Adres mailowy poszedł na PW.
Krzych1 - 18-08-2016, 11:58
Jeśli można to ja też poproszę fotki. Adres poszedł na PW
Majron - 24-09-2016, 18:19
mirekg9 napisał/a: | mozzarella napisał/a: | Koledzy, czy by zamontować hak w ASX (np AUTO-HAK) trzeba odkręcać zderzak(plastiki)? Czy belka haka trafia w miejsce belki zderzaka czy też jest poprowadzona poniżej, niezależnie od niej?
Zaglądałem pod samochód i wygląda, że punkty mocowania są stosunkowo łatwo dostępne
a belka haka nie zastępuje belki zderzaka, ale wole się upewnić.
Dzięki |
W zeszłym tygodniu montowałem tego typu hak do swojej Miśki (bo to ona ) Do montażu trzeba odkręcać i odpinać zderzak. Hak zastępuje miejsce belki. Mało tego, to musisz troszkę podciąć zderzak od spodu (zewnątrz jest to niewidoczne), więc na zdjętym będzie Ci wygodniej.
Mam fotki z montażu, więc jak chcesz to podaj mi swój e-mail i ci fotki prześlę.
Jeszcze mała uwaga. Ja zakładałem do swego wiązkę "pełną"13 PIN z dodatkowym "+". Wiązka do ASX musi byś obowiązkowo z modułem.
Ja czasami ciągam przyczepkę kempingową i niestety, ale po montażu nie miałem zasilania (po stacyjce) na lodówkę. Ten moduł jest przystosowany, gdy mamy dodatkowy aku w przyczepie. Jeśli go nie mamy, to trzeba trochę przerobić. Ponownie podjechałem tam gdzie montowano mi hak i trzeba inaczej podłączyć moduł oraz poprowadzić jeszcze jeden dodatkowy kabel "+" po stacyjce.
Pozdrawiam. |
Witam serdecznie mam gorącą prośbę do użytkowników haków z firmy thule, otóż kupiłem hak z oryginalnymi wiązkami lecz brakowało w nim elementu który łączy lączy kostkę przy akumulatorze z plusem,(kabel z bezpiecznikiem) na wyjściu są 4 piny, lecz podłączone mają być tylko 2,
proszę o informacje które to kolory kabli podpiąć do + aku
mile widzane też zdjecie
Z góry dziękuję
brylekVFR - 24-09-2016, 21:10
Ale moduł masz taki:
?
Majron - 25-09-2016, 00:11
Dokładnie taki sam moduł jak na zdjęciu tylko 13 pin, po dokładnej analizie kable z kostki wychodzą 3 (niebieski, żółty i szary) czy wszystkie powinny byc wpięte do + akumulatora?
brylekVFR - 25-09-2016, 05:49
Nie jestem pewien, ale wydaję mi się że 2, PW
scotch_ - 18-08-2017, 13:53
thingrim2 napisał/a: | Montowalem hak kilka tyg temu , tak jak mowisz jedna kostka jest po prawej stronie.
Po lewej wpinalem sie w kolejna kostke aby po wpieciu wtyku w gniazdo haka rozlaczylo swiatla przeciwmgielne.
Oraz z przodu kolo akumulatora zasilanie do ogyginalej kostki.
Wiazke mialem dedukowana Westfalia. |
hmm to ja po raz olejny odkopuję... kupiłem za pośrednictwem znanego portalu aukcyjnego oryginalny kit Westfalii (hak+wiązka 13 pin z modułem). Wiązka oczywiście przecięta w miejscu przechodzenia przez podłogę do bagażnika (sic!) ale nie to jest problemem. Po zamontowaniu haka i podpięciu wiązki do oryginalnych kostek po prawej stronie, został jeden kabel (oczywiście ucięty) który jak mniemam ma być podpięty pod plus ze stacyjki lub z aku. Ktoś wcześniej pisał o jakiejś kostce obok akumulatora, mogę prosić o nakierowanie czego szukać? Weekend deszczowy się zapowiada to może coś wymyślę w garażu przy Na stronie znalazłem tylko instrukcję do montażu haka ale nic o wiązce... pozdrawiam
brylekVFR - 18-08-2017, 15:11
W 13 pinowej chyba powinien być + bezpośrednio z akumulatora i drugi + po stacyjce. Nie wiem jak to wygląda w Twojej wiązce ale podpięcie jest uniwersalne.
9 pin to zasilanie z aku,
10 pin to po stacyjce,
U nie przy klemie na akumulatorze jest bezpiecznik główny, taki drut, Za nim mam możliwość przykręcenia dodatkowych odbiorników, są śruby na oczko chyba 8mm
scotch_ - 18-08-2017, 19:45
brylekVFR ogromnie Ci dziękuję właśnie takiej informacji szukałem
brylekVFR - 18-08-2017, 21:08
Tylko daj na tych przewodach bezpieczniki tak z 15A,
scotch_ - 19-08-2017, 01:36
taki miałem zamiar tylko że 10, ale może fakt 15A to lepszy pomysł
brylekVFR - 19-08-2017, 19:00
Patrzyłem w instrukcji mojego modułu znalazłem informacje że bezpiecznik ma być 15A i można obciążyć te obwody urządzeniami 180W na obwód.
scotch_ - 22-08-2017, 07:29
trochę zabawy, 3 browarki ale temat załatwiony
jeszcze raz ogromnie dziękuję ci brylekVFR za pomoc
tokyo - 26-08-2017, 04:32
Plus staly podepnij do klemy akumulatora nie poprzez bezpieczniki poniewaz dodatkowo je oslabiasz a one maja tendencje do korodowania a w konsekwencji przerwania - klema wieksza pewnosc
Zabezpiecz przewody bezpiecznikami 20A z jednego prostego powodu chinskie bezpieczniki wytrzymuja gora 80-90% mozliwosci tego co sugeruje producent na oznaczeniu. Nie spalisz instalacji ale masz pewnosc pradu i napiecia
scotch_ - 26-08-2017, 21:02
tokyo jak ty tak mówisz to przerabiam w ciemno
edycja: na tym silniku forum nie ma opcji pomógł? już wcześniej miałem zapytać...
[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 28-08-2017, 20:28 ]
Musisz być autorem tematu aby dać punkt pomógł.
|
|
|