Outlander I GEN Techniczne - tnie oponę
elektryk - 25-09-2013, 17:15
kumpo napisał/a: | tego nie wiem dobierał to po vinie | To mam prośbę, jak będziesz miał w ręku tulejkę to złap ją mocno, włóż w tuleję jakiś śrubokręt i spróbuj pobujać środkową tuleją na boki. Tuleja wahliwa powinna sie dać kawałek "przekosić" i pozostać w tym położeniu. http://motofocus.pl/media...449cd2c92f1.jpg
Piterer - 25-09-2013, 20:33
Coś mi sie zdaje, że za tą cenne to nie będą pływające. Jestem świeżo po wymianie i trochę się za cenami rozejrzałem.
kumpo - 25-09-2013, 22:27
z tego co ja oglądałem na samochodzie u mnie nie występują tuleje wachliwe tylko zwykłe a mam go od 57000 tyś przebiegu więc wątpię że ktoś coś tam wymieniał
elektryk - 25-09-2013, 23:22
kumpo napisał/a: | z tego co ja oglądałem na samochodzie u mnie nie występują tuleje wachliwe tylko zwykłe a mam go od 57000 tyś przebiegu więc wątpię że ktoś coś tam wymieniał | Bo ciężko je zobaczyć bez wyjmowania wahacza. Tuleja wahliwa ma taki gumowy kołnierz który jest wklęsły, natomiast tuleje "sztywne" mają całość z gumy. Ja dopóki nie kupiłem nowej tulei wahliwej to nie byłem w stanie w starym wahaczu odróżnić która jest która (a w każdym wahaczu jest jedna wahliwa, a druga "sztywna").
mitch2000 - 26-09-2013, 08:24
Skoro jest taka różnica w cenie jednej i drugiej tuleji wahacza to być może droższa będzie wahliwa. Ja kupiłem cały wahacz, tak mi doradził sprzedawca bo powiedział, że oni akurat nie mają tuleji wahliwych tylko normalne. Wyszedł mnie 73 PLN też Febesta. Za tuleje wahacza wzdłużnego po rabacie tej firmy zapłaciłem 50 PLN sztuka. Wczoraj dostałem części i wyglądają solidnie. Czas i przebieg pokaże ich trwałość.
kumpo - 26-09-2013, 09:57
może komuś się przyda schemat tulei tylnego zawieszenia[/list]
[ Dodano: 26-09-2013, 09:58 ]
http://www.cm4x4.pl/produ...a552caf4e23b00f
|
|
|