To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Manual Boost Controller, zapraszam do dyskusji, 3.2 did

tmcgalanteria - 02-10-2013, 00:46

żadnego cięcia spawania, idealnie pasuje do pasa wzmacniającego zderzak, przykręcasz 4 śruby i tyle.
Najgorsze jest doprowadzenie powietrza ponieważ kolanka trzeba wykonać ręcznie ale to żadna trudność

http://fmic.pl/intercoole...0-230-65mm.html

ten pasuje idealnie

[ Dodano: 02-10-2013, 00:47 ]
chwilowy brak czasu nie pozwala mi na montaz MBC ale jak tylko zamontuje to się pochwale :evil:

rafix81 - 04-10-2013, 07:30

gdzie i jakiego boxa kupić proszę o poradę
tmcgalanteria - 07-10-2013, 23:53

polecam vtech
buchaj - 08-10-2013, 20:46

Ja też mam v-tech i niema z nim problemów a co do porównania z innymi to nie pomogę..
tmcgalanteria - 08-11-2013, 00:18

zamontowałem

Postaram sie niedlugo zrobic jakas fotorelacje, wstepnie jedmak projekt nie jest dograny.

Maksymalne cisnienie jakie mozna zrobic na standardowym czujniku to 1.8, da sie z tym jeździć ale przy predkosci 100km/h na 5 biegu ostre wdepnioecie gazu powoduje checka i chwilowe odciecie paliwa. Przy szybkim wcisnieciu pedalu gazu wastegate nie zdaży sie zamknac i ciśnienie sięga momentami 2 bar.

Na codzień jednak sprawa wyglada super, autko jest odetkane, bardzo lekko przyspiesza.

RÓŻNICA JEST KOLOSALNA

Nie znam aspektu technicznego ale wydaje mi sie że wastegate nie dziala 0-1 czyli otwarty a przy 1.7 zamknięty tylko stopniowo sie zamyka wraz ze wzrostem ciśnienia.

Dlawik cisnienia sprawia wiec że juz w srednim zakresie obrotów turbina pompuje wiecej powietrza i zasadnicza dynamika jest lepsza.

Polecam ten zabieg każdemu

Postaram sie nagrac filmiki z przyspieszeń, ale powiem tyle że 200km.h nie jest specjanlym problemem

pozdro

siersciunio - 09-11-2013, 14:12

Jak spalanie ?
buchaj - 09-11-2013, 21:50

U mnie już przy 1.7 bara zapala się check . A jak założyłem mbc to nawet przy maksymalnym skręceniu zaworka na minus to i tak na każdym biegu mi się check zapalał przy mocniejszym dodaniu gazu, chyba mam coś nie tak z turbiną albo czujnik ciśnienia walnięty!
tmcgalanteria - 11-11-2013, 01:30

siersciunio napisał/a:
Jak spalanie ?

jeszcze nie przetestowałem ale chyba bez większych zmian.

[ cenzura ] :P

:mrgreen:

Anonymous - 11-11-2013, 09:00

tmcgalanteria napisał/a:
siersciunio napisał/a:
Jak spalanie ?

oj nie testiowałem ale nba codzien lajtowo można wczesniej zmieniac biegi, silnik na pewno ma wiekszy moment

cały czas monitoruje spalanmuie przy uzyciu aplikachji na telefon i mam 9,8 całkowitej srednbiej
co ciekawe nie spalilem nigdy wiecej jak 12 litrów wiecnie rozumiem skoad ludzie bira spalkanie rfzedu 14 litrow.

a ja cisnbe]
w

\
sorki pisalem poi wpływem
pozdro

[ Dodano: 11-11-2013, 01:31 ]
m ialem dzis kila s outlanderem w dislu'
nie wiem jaki dfam jest dosel;
szedlem łevb e łeb ale ``mnie odcinka wstrzymywała(cvzek sie palił
MYSLE ŻE JAK SIE OSZYKA CZUJNIK TO BEDZIE NAPRAWDE TORPEDA
Coś Ty łykał ? Śliwkę z Łącka ?
zbyszekm2 - 11-11-2013, 09:03

może pod klucz do szyfru :lol:
tmcgalanteria - 13-11-2013, 21:04

Dobra panowie.
ma ktoś jakieś pomysły jak oszukać czujnik??

Wiem ze zatkanie wężyka skutkuje check enginem, wiec czujnik nie reaguje tylko na zbyt duże ciśnienie.
Skoro tak to co jeszcze robi??

Czy jego pomiary sa uzależnione od obrotow silnika??

Co zrobić żeby sie nie wtrącał??

igor - 14-11-2013, 06:32

Może jakiś emulator czujnika?
tmcgalanteria - 14-11-2013, 17:46

hmmm zbadam temat

[ Dodano: 14-11-2013, 17:50 ]
glupie pytanie: Czy 3.2did ma przepustnice??

milo - 21-11-2013, 19:04

tmcgalanteria napisał/a:
ma ktoś jakieś pomysły jak oszukać czujnik??

Można... masz czujnik na 3 piny ? 5V GND OUT

tmcgalanteria - 22-11-2013, 00:52

chyba tak, o taki


jak masz jakieś pomysly to dawaj



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group