Pajero III - Manual Boost Controller, zapraszam do dyskusji, 3.2 did
tmcgalanteria - 02-10-2013, 00:46
żadnego cięcia spawania, idealnie pasuje do pasa wzmacniającego zderzak, przykręcasz 4 śruby i tyle.
Najgorsze jest doprowadzenie powietrza ponieważ kolanka trzeba wykonać ręcznie ale to żadna trudność
http://fmic.pl/intercoole...0-230-65mm.html
ten pasuje idealnie
[ Dodano: 02-10-2013, 00:47 ]
chwilowy brak czasu nie pozwala mi na montaz MBC ale jak tylko zamontuje to się pochwale
rafix81 - 04-10-2013, 07:30
gdzie i jakiego boxa kupić proszę o poradę
tmcgalanteria - 07-10-2013, 23:53
polecam vtech
buchaj - 08-10-2013, 20:46
Ja też mam v-tech i niema z nim problemów a co do porównania z innymi to nie pomogę..
tmcgalanteria - 08-11-2013, 00:18
zamontowałem
Postaram sie niedlugo zrobic jakas fotorelacje, wstepnie jedmak projekt nie jest dograny.
Maksymalne cisnienie jakie mozna zrobic na standardowym czujniku to 1.8, da sie z tym jeździć ale przy predkosci 100km/h na 5 biegu ostre wdepnioecie gazu powoduje checka i chwilowe odciecie paliwa. Przy szybkim wcisnieciu pedalu gazu wastegate nie zdaży sie zamknac i ciśnienie sięga momentami 2 bar.
Na codzień jednak sprawa wyglada super, autko jest odetkane, bardzo lekko przyspiesza.
RÓŻNICA JEST KOLOSALNA
Nie znam aspektu technicznego ale wydaje mi sie że wastegate nie dziala 0-1 czyli otwarty a przy 1.7 zamknięty tylko stopniowo sie zamyka wraz ze wzrostem ciśnienia.
Dlawik cisnienia sprawia wiec że juz w srednim zakresie obrotów turbina pompuje wiecej powietrza i zasadnicza dynamika jest lepsza.
Polecam ten zabieg każdemu
Postaram sie nagrac filmiki z przyspieszeń, ale powiem tyle że 200km.h nie jest specjanlym problemem
pozdro
siersciunio - 09-11-2013, 14:12
Jak spalanie ?
buchaj - 09-11-2013, 21:50
U mnie już przy 1.7 bara zapala się check . A jak założyłem mbc to nawet przy maksymalnym skręceniu zaworka na minus to i tak na każdym biegu mi się check zapalał przy mocniejszym dodaniu gazu, chyba mam coś nie tak z turbiną albo czujnik ciśnienia walnięty!
tmcgalanteria - 11-11-2013, 01:30
siersciunio napisał/a: | Jak spalanie ? |
jeszcze nie przetestowałem ale chyba bez większych zmian.
[ cenzura ]
Anonymous - 11-11-2013, 09:00
tmcgalanteria napisał/a: | siersciunio napisał/a: | Jak spalanie ? |
oj nie testiowałem ale nba codzien lajtowo można wczesniej zmieniac biegi, silnik na pewno ma wiekszy moment
cały czas monitoruje spalanmuie przy uzyciu aplikachji na telefon i mam 9,8 całkowitej srednbiej
co ciekawe nie spalilem nigdy wiecej jak 12 litrów wiecnie rozumiem skoad ludzie bira spalkanie rfzedu 14 litrow.
a ja cisnbe]
w
\
sorki pisalem poi wpływem
pozdro
[ Dodano: 11-11-2013, 01:31 ]
m ialem dzis kila s outlanderem w dislu'
nie wiem jaki dfam jest dosel;
szedlem łevb e łeb ale ``mnie odcinka wstrzymywała(cvzek sie palił
MYSLE ŻE JAK SIE OSZYKA CZUJNIK TO BEDZIE NAPRAWDE TORPEDA | Coś Ty łykał ? Śliwkę z Łącka ?
zbyszekm2 - 11-11-2013, 09:03
może pod klucz do szyfru
tmcgalanteria - 13-11-2013, 21:04
Dobra panowie.
ma ktoś jakieś pomysły jak oszukać czujnik??
Wiem ze zatkanie wężyka skutkuje check enginem, wiec czujnik nie reaguje tylko na zbyt duże ciśnienie.
Skoro tak to co jeszcze robi??
Czy jego pomiary sa uzależnione od obrotow silnika??
Co zrobić żeby sie nie wtrącał??
igor - 14-11-2013, 06:32
Może jakiś emulator czujnika?
tmcgalanteria - 14-11-2013, 17:46
hmmm zbadam temat
[ Dodano: 14-11-2013, 17:50 ]
glupie pytanie: Czy 3.2did ma przepustnice??
milo - 21-11-2013, 19:04
tmcgalanteria napisał/a: | ma ktoś jakieś pomysły jak oszukać czujnik?? |
Można... masz czujnik na 3 piny ? 5V GND OUT
tmcgalanteria - 22-11-2013, 00:52
chyba tak, o taki
jak masz jakieś pomysly to dawaj
|
|
|