To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0] Czy to normalne? Pytanie po zakupie

elektryk - 27-09-2013, 21:39

krzychu napisał/a:
ale jak hamuje silnikiem to gdzieś poniżej 3 tys da się wyczuć moment kiedy silnik przestaje hamować samochód i samochód bardziej sam zwalnia niż hamuje silnikiem.
Ja często hamuje silnikiem na wysokim biegu aż to 1 tyś obrotów i nie odczyłem tego jakby tempo hamowania spadało.
monsun - 28-09-2013, 17:08

Krzychu rajdowcu, dziękuje za rade! nie mówiłem o hamowaniu silnikiem, ale że gdy hamuje HAMULCEM NOŻNYM przy "zimnym" silniku to bez wciśnięcia sprzęgła czuje ze mnie pcha tak podlewa elektronika. Jako wytrawny kierowca pewnie wiesz, ze wciskanie sprzęgła przed wciśnięciem hamulca jest domena, nikogo nie obrażając, biało głowych. W innych autach którymi jeździłem ssanie trwało krócej i mniej intensywnie niż w 4G63. Pozdrawiam
krzychu - 29-09-2013, 17:58

Dzisiaj próbowałem zaraz po odpaleniu i poniżej 1700 obrotów silnik już ciągnie jak nie jest wciśnięte sprzęgło (po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do około 1200). Jak puszczam hamulec to samochód sam przyśpiesza lub utrzymuje prędkość (więc nie hamuje już) jak jest poniżej 1700.

A jak ktoś przymula na zimnym to elektronika w Miśkach się uczy i po kilku takich razach za pewne podciągnie obroty jałowe na zimnym silniku bo będzie odczytywała jazdę 1000-1500 obrotów jako problemy z utrzymaniem stabilnych obrotów na zimnym silniku. Więc nie dziwię się, że problem się nasila jak się tak jeździ. Taką mam teorię. U mnie obrotomierz nie spada poniżej 2 tys...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group