To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - [EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w

majdanos - 14-11-2013, 22:40

nie do konca taki sam tloki,panewki i korby z evo napewno z innego materialu jesli chodzi o 4g63t, no i głowica dohc a u nas sohc choc gdzies czytalem ze to sie da przerobic :)fajnie ze kolektor pasuje plug&play to dla turbo w 2.0 duzy plus :)
i9i - 15-11-2013, 09:16

Juiceman napisał/a:
Eeeee... a dźwięk V6 to co z radia będzie leciał xD

Gumówkę sobie w bagażniku odpalę i będzie podobnie brzmiało. Co do dźwięku to dla mnie jakby Mitsu robił HEMI to jest argument :D
Kolejny argument to ilość miejsca w komorze na dodatkowe gadgety.
Co do samej idei to całkiem in plus. Podobnych projektów jest zapewne więcej ale:
drexvs napisał/a:
jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !

I nikt się już nie chwalił.
majdanos napisał/a:
ciekawe czy tłoki i korbowod pasowałby z evo w koncu tez bylo 4g63 ino ze turbo

To ciekawe zagadnienie, gdyż już kilka razy padło o tym, że korby w galu są z plasteliny.

Witek vel Mysza - 16-11-2013, 14:32

i9i napisał/a:
korby w galu są z plasteliny.
Ojej, nie strasz bo przestanę go w końcu pałować ;)
Owczar - 18-11-2013, 10:16

i9i napisał/a:
drexvs napisał/a:
jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !

I nikt się już nie chwalił.


Nie ma się co dziwić. Jeśli ktoś jeździ na codzień to swap gwarantuje wysoką niezawodność, a rzeźba jak zawsze...

Uturbianie tego silnika to sztuka dla sztuki, aczkolwiek ten projekt i podejście zacne. Pytanie czy chcesz gonić zajączka czy złapać zajączka. Dla niektórych największą przyjemnością jest gonienie zajączka i nawet gdy już mają go w ręku to rozpoczynają kolejny projekt.

majdanos - 23-11-2013, 21:41

ostatni post Pawła uswiadomil mi ze jeszcze troche mnie czeka studiowania jesli chodzi o turbo. gratuluje mu wiedzy i tego ze dzieli sie z nami tak zaansowanymi informacjami.z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty.
Hubeeert - 02-05-2014, 20:35

Fajny blog.
Jednak po zakupie a przed pierwszym uruchomieniem wymienia się płyny...
I inne tego typu "drobiazgi"
A co do pytania dlaczego V6 to najprostsza odpowiedź brzmi - ponieważ taka moc i moment jeszcze ma sens przy FWD. Można zrobić VR2, ale życzę powodzenia przy opanowaniu tego "wynalazka".

major - 03-09-2014, 21:09

Nie wiem czy to ten projekt ale na takiego gala turbo natknąłem się przeglądając OLX :P
TURBO

Tomii - 04-09-2014, 08:18

major napisał/a:
Nie wiem czy to ten projekt ale na takiego gala turbo natknąłem się przeglądając OLX :P
TURBO


galant EVO ;) ciekawe czemu sprzedaje ...

Marcino - 04-09-2014, 08:23

mjor to nie ten o którym jest blog,
Dla mnie takie evo na siłę z galanta...

arturj123 - 04-09-2014, 09:12

Marcino napisał/a:
mjor to nie ten o którym jest blog

Nie to zupełnie inny Galant:
http://pawel000.blogspot....&max-results=19

Tomino - 16-11-2014, 22:34

To jest na hamowni w Politechnice Wrocławskiej, mam wideo jak jest na hamowni włąśnie Galant, strasznie podobny do tego na blogu, też srebrny...
drexvs - 16-11-2014, 23:29

Czytam tego bloga i po ostatnim wpisie straciłem jakie kolwiek nadzieje. Włożyli tam juz spokojnie 5tys a ugrali troche ponad 20 koni. Mija sie to z celem bo za 10 idzie kupić legnuma anglika.
telewizoor - 17-11-2014, 09:03

Przecież wiadomo że taniej można kupić mocniejszy samochód ale goście nie robią tego bo chcą tani tuning, tylko dla własnej satysfakcji i z ciekawości. Przynajmniej tak mi się wydaje :wink:

cytuję kolegę sprzed kilku postów:
Cytat:
Uturbianie tego silnika to sztuka dla sztuki, aczkolwiek ten projekt i podejście zacne. Pytanie czy chcesz gonić zajączka czy złapać zajączka. Dla niektórych największą przyjemnością jest gonienie zajączka i nawet gdy już mają go w ręku to rozpoczynają kolejny projekt.

Marcino - 17-11-2014, 09:49

drexvs napisał/a:
Mija sie to z celem bo za 10 idzie kupić legnuma anglika.

No idzie kupić i co dalej?

Tomek - 17-11-2014, 10:55

Marcino napisał/a:
No idzie kupić i co dalej?


i masz gotowe

ale jak
telewizoor napisał/a:
Przecież wiadomo że taniej można kupić mocniejszy samochód ale goście nie robią tego bo chcą tani tuning, tylko dla własnej satysfakcji i z ciekawości.


i o to właśnie chodzi


jeden gość włożył V6 150km a Galanta E5 do Colta CA
można się pytać po co, jak przecież mógł sprzedać i kupić GTI
ale chodzi tylko i wyłącznie o zrobienie czegoś samemu i czegoś innego



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group