To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD

Anonymous - 28-12-2013, 22:01

Kolego!
Osłony wydrapały kuny, są na wsi i w terenie zurbanizowanym. Daj sobie z tym spokój. Szukaj gdzie indziej. JK

13zbyszek13 - 29-12-2013, 09:58

pospisz napisał/a:
Samochód ma strasznie zardzewiałą komore silnika
Po badaniu na CO2 w układzie chłodzącym wynik pozytywny
czyli uszczelka albo głowica ale od czego jest taki zardzewiały nawet
masa przykręcona w nowym miejscu ,stare dziura na wylot.

[ Dodano: 28-12-2013, 20:02 ]
Przedstawiam zdjęcia

http://zapodaj.net/76a008626c011.jpg.html
http://zapodaj.net/8ecaac07b55c1.jpg.html


Wyglada strasznie mój z 2009 to przy nim igła, nie wiem co tam sie musiało dziać zeby poczynić takie zniszczenia.

[ Dodano: 29-12-2013, 10:01 ]
qbak napisał/a:
Kolego!
Osłony wydrapały kuny, są na wsi i w terenie zurbanizowanym. Daj sobie z tym spokój. Szukaj gdzie indziej. JK


Kuny nie kuny nie zmienia to faktu ze właściciel w ogóle o to auto nie dbał.
Jak mozna dopuscić do takiego stanu ?

pospisz - 29-12-2013, 20:56

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi
odpuściłem sobie ten egzemplarz.
Plan był taki kupić tanio netto włożyć z 5 tyś złotych
i wiedzieć co się ma wymienione żeby bezpiecznie jeździć ,
widzę że tak się chyba nie uda.
Mam następne pytanie na temat skrzyni automatycznej z manetkami
przy kierownicy 2.2 DiD 2010 r. OT II model po lifcie
Czy to jest skrzynia CVT i jak z jej awaryjnością.


http://otomoto.pl/mitsubi...-C31711918.html

Cena jest adekwatna do wyposażenia i rocznika ?

skaut - 29-12-2013, 22:46

pospisz napisał/a:

Mam następne pytanie na temat skrzyni automatycznej z manetkami
przy kierownicy 2.2 DiD 2010 r. OT II model po lifcie
Czy to jest skrzynia CVT i jak z jej awaryjnością.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31711918.html
Cena jest adekwatna do wyposażenia i rocznika ?


Nie, nie jest to skrzynia CVT. Czy cena jest adekwatna do wyposażenia - oceń sam.
Ja swojego nie oddałbym za tę cenę:
Mój Outlander

pospisz - 30-12-2013, 10:18

To w tym wypadku jak jest z użytkowaniem tej
skrzyni lepiej niż manual i czy w połączeniu z silnikiem diesla
2.2 DiD nie sprawia problemów w codziennym użytkowaniu.
Jak z awaryjnością , ewentualne koszty naprawy i dostępność części.
Miałem kiedyś trzy samochody w automacie i każdą naprawiałem,
człowiek musiałby spać w kanale żeby zauważyć w porę drobny wyciek.

[ Dodano: 30-12-2013, 10:40 ]
Outlander bardzo ładny ale bardzo duża rozpiętość cen
dlatego jak się już jezdzi to wiemy w jakim stanie mamy samochód
i ile jest wart.

skaut - 30-12-2013, 10:44

Przy tej mocy silnika, tylko automatyczna skrzynia. Nie miałem, ani nie mam żadnych problemów z eksploatacją tej skrzyni biegów. Ponieważ awaryjność w moim przypadku wynosi "0", słownie zero, więc nie napiszę Ci, jak wyglądają koszty napraw i dostępność części.
Ponieważ przymierzam się do wymiany oleju a ASB, więc zaglądałem pod spód i nie ma żadnych wycieków.
Auto bardzo żwawo zbiera się i odpowiednio reaguje na pedał gazu.

pospisz - 30-12-2013, 11:19

W opiniach na temat CVT piszą że silnik wpada na bardzo wysokie
obroty od początku przyspieszania czy taki sam objaw jest tutaj
Oglądałem pare filmików na youtube i pokazuje obrotomierz 6000 tys
co moim zdaniem jest męczące , silnik wytwarza ogromny hałas, a nie
chodzi nam chyba o sportową jazdę bynajmniej nie zawsze musimy ruszać z
piskiem opon.

skaut - 30-12-2013, 11:28

# pospisz, tylko my rozmawiamy o skrzyni TC-SST - to jest dwusprzęgłowa sportowa skrzynia Mitsubishi. Nie ma nic wspólnego z CVT.
pospisz - 30-12-2013, 12:12

Ja to rozumiem żę rozmawiamy o innej skrzyni tylko chciałbym żebyś
określił czy twoim zdaniemjest ona lepsza od CVT i jak sie zachowuje.
Zaraz spróbuje sobie o niej poczytać.

skaut - 30-12-2013, 13:42

:) :) Nigdy nie miałem do czynienia ze skrzynią CVT, więc trudno mi porównywać te dwa rozwiązania. Ja ze swojej jestem zadowolony.
pospisz - 30-12-2013, 13:47

Nie ukrywam że trochę się podpaliłem na tą skrzynię
tylko boję się o awaryjność no i pozostaje tylko
serwis jeżeli chodzi o naprawę

skaut - 30-12-2013, 13:52

Tylko z tego co mi wiadomo, z silnikiem 2,2 DiD była oferowana skrzynia 6 TC-SST. Skrzynia CVT była dostępna w nielicznych silnikach benzynowych. Więc jeżeli piszesz o silniku 2,2, to równocześnie piszesz o skrzyni 6TC-SST.
pospisz - 30-12-2013, 14:13

Piszę o samochodzie do którego wkleiłem linka
Mam zamiar zakupić Outlandera ,po kiepskich opiniach na temat 2.0 DiD
i ich awaryjności patrzę teraz tylko na 2.2 DiD a ten z linka
akurat jest w moim typie tylko nic nie wiedziałem na temat skrzyni która tam jest
,po drugie firma która go sprzedaje jest sprzedawcą aut powindykacyjnych
i trochę się obawiam ,po trzecie koniec roku i ucieka nam rocznik samochodu za parę dni
może coś odpuszczą ,po czwarte nie jestem zwolennikiem aut nowych bo płacę w tej chwili
3 leasingi za busy i z tą utratą wartości nie jest różowo a serwisy mają cię w dupie bo
zawsze jest twoja wina ,a jak nie twoja to kierowcy.Zresztą samochód nie jest dzisiaj żadna
lokatą tylko przyjemnością z użytkowania.

skaut - 30-12-2013, 14:21

Na tego z linka to uważaj. "ZUZYCIE PALIWA średnie 6,7 ON/100km trasa 6,0 ON/100km V-max = 190 km/h" - NIE MOŻLIWE!!! Szybciej 9 litrów na 100km - w to mogę uwierzyć. Zresztą jak dla mnie to oferta śmierdzi na odległość. Im bliżej Poznania tym więcej "przekrętów". IMHO
rezon - 30-12-2013, 15:33

pospisz napisał/a:
po kiepskich opiniach na temat 2.0 DiD i ich awaryjności
bez przesady. Czytasz więcej, bo znacznie więcej ich jeździ. Ja przejechałem 150kkm bez problemów z silnikiem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group