Outlander I GEN Techniczne - Zakup Outlandera I
qlka2 - 16-01-2014, 09:07
A było może coś takiego do Outka jak siatka grodziowa pomiędzy bagażnikiem a tylnymi siedzeniami? Nie widziałem za bardzo mocowań w dachu jakie są np. w kombiakach.
Nie ukrywam że przy podróżowaniu z psem bardzo przydatna rzecz.
Haiku - 17-01-2014, 15:10
Tak jest coś takiego. Ja u siebie mam kratkę grodziową montowaną w zaczep rolety na dole.
qlka2 - 17-01-2014, 21:39
A jak to się u góry trzyma?
To jest oryginał?
Gdzie tego szukać i w jakiej cenie?
Jak masz jakieś fotki tego to wrzuć.
Pozdrawiam.
Bart.
Haiku - 04-02-2014, 08:38
W moim OT1 kratka zamontowana jest w następujący sposób:
https://plus.google.com/photos/101098131246857027661/albums/5976443811542148465
Zastanawiam się w ogóle czy jest mi to potrzebne i czy się jej nie pozbyć
qlka2 - 04-02-2014, 11:21
Ciekawa sprawa.
Podejrzewam że te uchwyty w suficie są dorabiane u nas a nie fabrycznie?
Ciekaw jestem jak te uchwyty są mocowane do konstrukcji dachu auta.
Jak byś się tego pozbywał daj znać.
Co prawda myślałem o jakiejś siatce raczej tak jak mam w Primerze ale i tak nie ma gdzie tego zahaczyć u góry.
Haiku - 05-02-2014, 12:26
qlka2 napisał/a: | Podejrzewam że te uchwyty w suficie są dorabiane u nas a nie fabrycznie? |
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie bo kratka była już zamontowana jak go kupowałem. Na 99% kratkę montował ASO Mitsubishi w niemczech. Najlepiej byłoby jakbyś Ty wrzucił fotkę czy u Ciebie w tym miejscu nie ma np. zaślepki.
ps. jeśli chcesz kupić to daj info na priv
qlka2 - 05-02-2014, 20:12
Nie ma nic. Musiałbym sprawdzić pod plastikami czy są jakieś miejsca montażowe bo nie wiem czego by się to miało trzymać.
krzychu-84 - 26-02-2014, 21:00 Temat postu: kupno outlandera witam wszystkich.
mam zamiar kupić outlandera 2.4 benzyna 2005r i chciałbym założyć do niego gaz czy jest to możliwe, jak chodzi na gazie, czy są jakieś problemy, na co muszę zwrócić uwagę?
bo słyszałem ze te silniki nie lubią gazu???
RaVciO - 07-03-2015, 12:25
Dołączam się do pytania, które już wcześniej padło, ale pozostało bez odpowiedzi - są dwie wersje 2.4 MPI i 2.4MIVEC.
Czy te wersje silnikowe występowały jednocześnie? W jakich rocznikach można znaleźć 2.4MPI?
O ile dobrze rozumiem MPI nadaje się do gazu a MIVEC nie.
przemo76 - 07-03-2015, 20:05
miałem miveca z gazem i nie było żadnych problemów, tylko porządna instalacja i kontrola luzów zaworowych
staszq2 - 07-03-2015, 21:36
bulius napisał/a: | a jeżeli chodzi o mojego to gazu pije mi ok 14l lpg |
Mój O1T pali 12,5 - 15 LPG a benzyny palił 10,5 - 13 czyli średnio mniej niż Twój bulius a jestem kierowcą dynamicznie poruszającym się.
bulius napisał/a: | Jeep Grand Cherokee (WJ) 4,0 spali podobnie co Misiek 2,0 T |
3 moich klientów ma takie nabytki bo nie liczą specjalnie spalania i w trasie na autostradzie spalanie jest identyczne ale w mieście i na podjazdach 10-15 km to jest duuuża różnica na korzyść Miśka
Także ja polecam TURBO
argun - 05-04-2015, 12:44
Witam
Podbijam temat podobnie jak zakladajacy watek zamierzam przesiasc sie z Gala na OI.
Pytanie czy w Outlanderze sa jak w Galu problemy z blacha ? Który silnik jest najmniej awaryjny na pewno zaloze lub kupie z LPG zalezy mi tez aby byl w miare ekonomiczny.
Na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie w tym modelu?.Ineteresuje mnie tylo wersja4x4 kupowanie SUV bez napedu na 4 mija sie z celem.
Prawda jest to co pisza na autocentrum ze podstawowa jednostka ma tylko przedni naped?
Pzdr.
qba1983 - 05-04-2015, 13:09
podstawowa jednostka występuje z 2wd i 4wd, jest najbardziej ekonomiczna. Kazda inna wersja ma 4wd
wersja z turbo to podobny silnik pali nie co wiecej choc niektórym pali nie wiele wiecej niz wersja bez turbo.
mi w mieście łodzi w korkach i przy wykożystaniu możliwości jakie daje ta jednostka spalanie wacha się od 13,5-18l 100km(według wskazań kompa)
silnik ten z turbo jak i bez nie ma mechnicznie ustawianych zaworów więc spokojnie można zakładać gaz.
w wersji z silnikiem 2,4 nie jest juz tak wesoło, ale są użytkownicy co mają gaz.
Rdza... hmm warto ocenić podwozie szczególnie przy elementach mocowania wahaczy.
flash - 05-04-2015, 20:01
"Ineteresuje mnie tylo wersja4x4 kupowanie SUV bez napedu na 4 mija sie z celem. "
To zależy kolego. Jeśli nie zjeżdżasz z dróg utwardzanych to nie zauważysz różnicy. A jeśli jeździsz dużo, to te 3,4 litry lpg, które oszczędzisz na setkę dają rocznie znaczną kwotę. Poza tym odpada eksploatacja tylnego mostu. Wersja 2.0 2WD jest zdecydowanie najtańsza w eksploatacji. U mnie przy 35 tys. rocznie wyłącznie po asfalcie to było najlepsze rozwiązanie.
olgierto - 06-04-2015, 00:30
ja mam 2,4 z lpg i jestem zadowolony. odczyt spalania z kompa jest nieco niższy niż rzeczywisty bo ok 1-2l więcej. ogólnie robię niewielkie przebiegi i spalanie mam ok 13-15l gazu w trasie jak jechałem 350km to spalanie wyszło 10-11.
|
|
|