To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Drugi Lancer, pierwszy zakup

Bucik - 23-04-2014, 21:03

Hubeeert napisał/a:
Grafix ma fajnego Lancera na sprzedaż z niewielkim przebiegiem.


A można prosić o linka?

cwaniak napisał/a:
Masz popatrz ile kosztują w Belgii może coś Ci wpadnie w oko to pomogę w sprowadzeniu
KLIK
KLIK
KLIK


Nigdy nie ściągałem żadnego auta z jakiegokolwiek kraju. Problemem jest poprzednie auto, które najfajniej było by oddać w rozliczeniu i z dopłatą do nowo kupionego. Jednak dziękuję za informację.

Hubeeert - 23-04-2014, 21:37

www.mitsubishi-grafix.pl
Zadzwoń do nich - z tego co wiem jeździł nim mój znajomy a samochód ma 30000 z niewielkim plusem.

Bucik - 24-04-2014, 18:00

Hubeeert napisał/a:
www.mitsubishi-grafix.pl
Zadzwoń do nich - z tego co wiem jeździł nim mój znajomy a samochód ma 30000 z niewielkim plusem.


Dzwoniłem 2x dzisiaj. Niestety nikt nie odebrał. Lepiej by było go chociaż zobaczyć, a cenowo to też nie wiadomo.

Kilka małych uwag odnośnie tej oferty: http://arpoluzywane.otomo...-C32257810.html

Na masce jest parę wgnieceń, w dodatku wklęsłych w kolorze rdzawym. Z początku myślałem, że są to odpryski. Jednak okazuje się, że to coś gorszego. Są to taki prawie dziury, jakby po małym gradobiciu. Słyszałem o odpryskach na lakierze, ale nie aż takich. Tym bardziej, że inne auto oglądane dzisiaj w ogóle jest czyste na masce.

Dzisiaj odwiedziłem salon z tą ofertą: http://otomoto.pl/mitsubi...-C32262155.html

Samochodem jeździła wcześniej kobieta. Dają opony zimowe w zestawie, cenę opuszczą, fiata zabiorą w zastaw, ale brakuje zaślepek, bo poprzedni właściciel używał relingów dachowych. Hamulce są strasznie słabe, może z 20% wytrzymałości mają. Ręczny trzeba by wyregulować i jest tak jakby zużyty.

No i martwi mnie 1.5. Nie można go na pewno zagazować, bo ubytek na mocy będzie znaczy, dochodzi do tego dynamika. Zbiera się całkiem porządnie, ale boję się, że w trasie będzie wymagał częstych redukcji nawet do 3, a ja będę pluł sobie w brodę. Fakt jest jeden, sedan też należy do bardzo ładnych :D

Ciekawi mnie czy w kujawsko-pomorskim znalazłby się ktoś kto posiada 1.5 i chciałby przejechać się ze mną, tak dla testów. W taką krótką trasę...

bart210 - 24-04-2014, 18:14

Gdyby nie ten silnik to resztę można by jakoś przeboleć :/
Wg. mnie minimum to 1.6. Mój ma 1.8 i wydaje się jakiś słaby.

Lucas123w - 24-04-2014, 22:57

Bucik napisał/a:
No i martwi mnie 1.5. Nie można go na pewno zagazować, bo ubytek na mocy będzie znaczy, dochodzi do tego dynamika. Zbiera się całkiem porządnie, ale boję się, że w trasie będzie wymagał częstych redukcji nawet do 3, a ja będę pluł sobie w brodę. Fakt jest jeden, sedan też należy do bardzo ładnych


Jak chcesz wyprzedzać dynamicznie to zapomnij o 4 czy 5 biegu czy to będzie 1.5 , 1.6 czy też 1.8. 3 bieg to jest minimum żeby to auto szło od serca do przodu przy wyprzedzaniu.
Spadek mocy na LPG nie grozi jak się założy dobrą instalacje u dobrego fachowca a nie u rzeźbiarza 8)
Kolego Bucik, postudiuj trochę forum Lancera, skarbnica wiedzy dla osoby która chce kupić Lancelota.

mjsystem - 25-04-2014, 07:17

Cytat:
Hamulce są strasznie słabe, może z 20% wytrzymałości mają. Ręczny trzeba by wyregulować i jest tak jakby zużyty.

To jest zwykła bolączka Lancera. Czyszczenie prowadnic klocków i regulacja czeka kazdego. Chyba, że wymiana tarcz i klocków też. Silnika 1.5 nie ma się co bać. :wink:

Bucik - 27-04-2014, 20:19

Lucas123w napisał/a:

Jak chcesz wyprzedzać dynamicznie to zapomnij o 4 czy 5 biegu czy to będzie 1.5 , 1.6 czy też 1.8. 3 bieg to jest minimum żeby to auto szło od serca do przodu przy wyprzedzaniu.


Wygląda na to, że muszę się jeszcze sporo nauczyć w kwestii poruszania się autami ze stajni Mitsu :wink: Jeżdżąc poprzednim Lancerem, który w 1.6 miał zaledwie 98 KM, przy podjeżdżaniu do tira, wystarczyło redukować do czwórki i już hulaj dusza się leciało - tak wiem, że jest to kwestia prędkości, ale to uczucie pozostało.

W moim przypadku mam dizla, który jest bardzo sprężysty, ale jako świeży pracownik nie mogę sobie pozwolić na utrzymanie go. Jest też wiele natrętnych mankamentów, który powodują w moim przypadku skok ciśnienia.

Cytat:
Spadek mocy na LPG nie grozi jak się założy dobrą instalacje u dobrego fachowca a nie u rzeźbiarza 8)


Po przeczytaniu recenzji oraz wrażeń z użytkowania gazu w przypadku 1.5, jednego z tutejszych użytkowników. Przyznam szczerze, że jestem zdecydowany. No i nie tylko na gaz, ale tym bardziej na 1.5.

Cytat:

Kolego Bucik, postudiuj trochę forum Lancera, skarbnica wiedzy dla osoby która chce kupić Lancelota.


Wiedza poszerzona, nazwijmy to w 20%, bo forum jest zbyt obszerne na jedną niedzielę, ale to co chciałem usłyszeć już wiem. Decyzja w 95% podjęta. Jeszcze tylko małe negocjacje z salonem w Bydgoszczy, to wtedy już poinformuje jak to się potoczy.

mjsystem napisał/a:
Silnika 1.5 nie ma się co bać. :wink:


Jakby nie patrzeć, to najbardziej przerażała mnie myśl, że podczas wyprzedzania zbraknie mi mocy. Po lekturze i pewnych przemyśleniach, doszedłem do wniosku, że to i lepiej, że wybranym silnikiem będzie 1.5.

Nie przepadam za wymijaniem dużych ilości pojazdów. Wtedy rośnie stres, a ja popadam w niepewność, że coś może się stać z samochodem albo ktoś jadący pomiędzy tymi autami zechce dołączyć się do grona wymijających. Wcinając się przede mnie. Chyba motto w mojej firmie idealnie wkomponowuje się do wszystkiego: "Wraz z dużą mocą przychodzi duża odpowiedzialność".

Teraz tylko czekam na informację z ASO Bydgoszcz, ile wyniosą naprawy, a także ile będzie trzeba w to auto włożyć. Jeśli będą to spore koszta, to będę negocjować obniżenie do 28000 złotych, naprawy dokonam u mechanika rodzinnego :D

mjsystem - 27-04-2014, 21:18

Cytat:
Jakby nie patrzeć, to najbardziej przerażała mnie myśl, że podczas wyprzedzania zbraknie mi mocy. Po lekturze i pewnych przemyśleniach, doszedłem do wniosku, że to i lepiej, że wybranym silnikiem będzie 1.5.

Na pewno zadowoli Cię niskie spalanie. To duży argument ; ) Powodzenia !

lurek - 27-04-2014, 21:49

Bucik napisał/a:
Chyba motto w mojej firmie idealnie wkomponowuje się do wszystkiego: "Wraz z dużą mocą przychodzi duża odpowiedzialność".


To Firma wujka Bena z Spider man? :mrgreen:

poza tym wbrew pozorom, jeśli jeździsz z rozsądkiem, szybciej = bezpieczniej przy manewrach wyprzedzania :)

Bucik - 30-11-2014, 14:30

Cześć wszystkim,

Wielkie podziękowanie za odpowiedzi w tym wątku. Z wiadomych względów porzuciłem ten wątek , a samochodu i tak nie udało się kupić. Znalazłem lepszą pracę, jest umowa na stałe no i nastał czas na zakup. Są oszczędności - jednak nie widzę siebie jeżdżącego w 4 letniej octavii ii kombi, która naprawdę mi się nie widzi.


Potrzebuję pomocy. Czy jest sens kupować Lancera 1.8 DID ?
Przyglądam się tej aukcji od jakiegoś czasu

http://allegro.pl/mitschu...4851638815.html

Czy jest w stanie ktoś, coś podpowiedzieć? Bo cena wydaje się zbyt niska w porównaniu do innych występujących aukcji.

mjsystem - 30-11-2014, 14:38

Bucik napisał/a:
Czy jest sens kupować Lancera 1.8 DID ?
Tak.
Bucik napisał/a:
Bo cena wydaje się zbyt niska w porównaniu do innych występujących aukcji.
Musisz znaleźć sprawny egzemplarz. Ten na pewno jest klepany, był bity lub coś podobnego. Dlaczego trzeba 100 razy tłumaczyć, że auta z Niemiec są w 99% klepane a im niższa cena, tym "naprawa" była bardziej na odpiernicz. :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group