Tuning - Ea2a z turbo?
patrycjuszek - 06-05-2014, 16:55
Do EA2A kompresor od Mercedesa 2.0 163 PS.
http://allegro.pl/mercede...4136151267.html
Do Hond go zakładają to i do Gala można.
Kamil_Ziomek - 07-05-2014, 01:35
Hubeeert napisał/a: | Podstawowa różnica to rozrząd nie z tej strony
Brak natrysku na denka tłoków to druga.
Reszta do sprawdzenia w ASA lub CAPS, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że blok różni się zasadniczo. |
Jak dobrze zostało napisane to nie jest dokładnie to samo, ja tylko zaprzeczę że te silniki nie nadają się do zabawy i są "z plasteliny". Brak natrysku to raz. blok jest inny to dwa (rozrząd nie z tej strony) numer wału i tłoków inny (tłoki mają większe podtoczenie z racji stopnia sprężania przy turbo) Jak się nie mylę to natrysk oleju w eclipse jest ze stop korbowodów lub wału ale to przy mocy powiedzmy 180 KM nie było by konieczne (lepiej dać chłodnice oleju) większą cieczy i termostat z niższą temperaturą otwarcia. Dla tej mocy w tym silniku wystarczy jakieś 0,5 bar a to dość mało
Anonymous - 30-10-2014, 00:00
Jakby ktoś w dalszym ciągu był ciekaw tematu uturbienia Galanta EA2A to zajrzyjcie do linku. Dzisiaj pojawił się artykuł w którym są wykresy z hamowni
http://pawel000.blogspot....mowni.html#more
skater202 - 13-06-2015, 11:55
witam , podobny temat u mnie pojawil sie w chwili obecnej z tym silnikiem, mam galanta 94r 2.0 z silnikiem 4g63 w obecnej chwili jest wyjety z auta i pomalu szykuje go do wymiany z poprzedniej tej samej jednostki, pytanie do was czy ktos wie moze jak i na ile mozna podniesc mu moc z serii czy to wspomniane wyzej TURBO badz atmosferyk? Na chwile obecna szlifuje kanaly powietrza w glowicy na lustro pozniej bede robil dolot caly zimny i wydech na okolo 2,5cala przelot. Co wiecej mozna zrobic aby cieszyc sie wieksza mocą badz lepsza dynamika? Pozdro
|
|
|