To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Ea2a z turbo?

patrycjuszek - 06-05-2014, 16:55

Do EA2A kompresor od Mercedesa 2.0 163 PS.

http://allegro.pl/mercede...4136151267.html

Do Hond go zakładają to i do Gala można. ;)

Kamil_Ziomek - 07-05-2014, 01:35

Hubeeert napisał/a:
Podstawowa różnica to rozrząd nie z tej strony ;)
Brak natrysku na denka tłoków to druga.
Reszta do sprawdzenia w ASA lub CAPS, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że blok różni się zasadniczo.


Jak dobrze zostało napisane to nie jest dokładnie to samo, ja tylko zaprzeczę że te silniki nie nadają się do zabawy i są "z plasteliny". Brak natrysku to raz. blok jest inny to dwa (rozrząd nie z tej strony) numer wału i tłoków inny (tłoki mają większe podtoczenie z racji stopnia sprężania przy turbo) Jak się nie mylę to natrysk oleju w eclipse jest ze stop korbowodów lub wału ale to przy mocy powiedzmy 180 KM nie było by konieczne (lepiej dać chłodnice oleju) większą cieczy i termostat z niższą temperaturą otwarcia. Dla tej mocy w tym silniku wystarczy jakieś 0,5 bar a to dość mało

Anonymous - 30-10-2014, 00:00

Jakby ktoś w dalszym ciągu był ciekaw tematu uturbienia Galanta EA2A to zajrzyjcie do linku. Dzisiaj pojawił się artykuł w którym są wykresy z hamowni :)
http://pawel000.blogspot....mowni.html#more

skater202 - 13-06-2015, 11:55

witam , podobny temat u mnie pojawil sie w chwili obecnej z tym silnikiem, mam galanta 94r 2.0 z silnikiem 4g63 w obecnej chwili jest wyjety z auta i pomalu szykuje go do wymiany z poprzedniej tej samej jednostki, pytanie do was czy ktos wie moze jak i na ile mozna podniesc mu moc z serii czy to wspomniane wyzej TURBO badz atmosferyk? Na chwile obecna szlifuje kanaly powietrza w glowicy na lustro pozniej bede robil dolot caly zimny i wydech na okolo 2,5cala przelot. Co wiecej mozna zrobic aby cieszyc sie wieksza mocą badz lepsza dynamika? Pozdro :o


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group