To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS 1.6] i jeszcze kolejny problem... niskie obroty biegu j

AidsD - 13-12-2018, 12:54

Hugo, Ghostman, u mnie się zdarzało tak, że przed dojazdem do skrzyżowania (silnik ciepły) wrzucałem sobie na luz i gasł. Wymieniłem pierścienie i już mi się więcej to nie powtórzyło.
Hugo - 15-12-2018, 11:23

U mnie dalej to występuje, najbardziej przygasa po zatrzymaniu się, wyłączeniu biegu i wyłączeniu świateł, ale przez te 4 lata i ponad 70 000 km przebiegu już nigdy nie zgasł :mrgreen:
Janq - 15-12-2018, 13:51

W MSS jest takie coś jak czujnik biegu jałowego? Bo może on zaliczył zgona?
tommo1982 - 19-12-2018, 23:11

Hugo napisał/a:
U mnie dalej to występuje, najbardziej przygasa po zatrzymaniu się, wyłączeniu biegu i wyłączeniu świateł, ale przez te 4 lata i ponad 70 000 km przebiegu już nigdy nie zgasł :mrgreen:


To samo u mnie. Mam MSS 1.3, widać tak już ma.

plecho1 - 20-12-2018, 06:31

A może to problem z kondensatorami ECU lub z zimnym lutami, taki jaki się zdarza też w innych miskach. Albo może jest jakaś nieszczelność w dolocie, ciekawe jakie wartości pokazuje sonda i jakie wartości maja korekty paliwowe?
p03 - 20-12-2018, 07:38

plecho1 napisał/a:
A może to problem z kondensatorami ECU lub z zimnym lutami, taki jaki się zdarza też w innych miskach. Albo może jest jakaś nieszczelność w dolocie, ciekawe jakie wartości pokazuje sonda i jakie wartości maja korekty paliwowe?

Mówisz, że warto przelutować? Po wyjęciu modułu nic się nie rozprogramuje?

plecho1 - 20-12-2018, 08:22

Trzeba by najpierw sprawdzić co napisałem poniżej i jak by parametry były ok to warto by było sprawdzić też sterownik silnika.
tommo1982, z którego roku jest Twoje auto?

p03 - 20-12-2018, 08:24

Ja mam lancera, ale z lutownicą za pan brat. Skoro trafiają się usterki zimnych lutów to mogę za wczasu poprawić ;)

Mi nie gaśnie.

Hugo - 20-12-2018, 20:36

Eee, w tych rocznikach ECU w Mitsu już było bezproblemowe. Mój to 1,6 przedlift z 2001 r.
tommo1982 - 23-12-2018, 22:13

plecho1 napisał/a:
Trzeba by najpierw sprawdzić co napisałem poniżej i jak by parametry były ok to warto by było sprawdzić też sterownik silnika.
tommo1982, z którego roku jest Twoje auto?


Według VIN z lipca 2001.

plecho1 - 24-12-2018, 10:31

To do sprawdzenia tych parametrów wystarczy interfejs Elm327 w wersji bluetooth oraz jakaś darmowa aplikacja na telefon z androidem np. Piston.
AidsD - 24-12-2018, 10:46

plecho1 napisał/a:
Elm327 w wersji bluetooth oraz jakaś darmowa aplikacja na telefon z androidem np. Piston


Można nawet wersję darmową Torque, która jest bardziej rozbudowana ale niestety po angielsku.
W sumie mam i to i to. Problemów jak na razie z funkcjonowaniem nie mam.
A sam Elm to z alledrogo ściągnąłem.

plecho1 - 24-12-2018, 13:28

Nie jestem pewien czy w darmowym Torque da się podglądać parametry silnika dlatego zaproponowałem Piston. Osobiście używam Totque Pro i bardzo fajnie się sprawdza.
AidsD - 27-12-2018, 11:57

plecho1, da się tylko nie możesz zapisać wyników.
Mi głównie chodziło o wykresy lambd czego w Pistonie nie da się zrobić (przynajmniej ja nie potrafiłem bo podaje tylko wartości napięć)

plecho1 - 27-12-2018, 22:10

Chyba się nie da, jedynie podgląd wartości liczbowych.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group