To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - OIII 2.2DID

borsak1 - 26-06-2014, 10:02

mitsu00 napisał/a:
Sam tez raz na pol roku rozkrecam zaciski i przesmarowywuje
to sie chwali, ale jest wiele osób które nie potrafią koła odkręcić (poważnie) i jadą do ASO uważają ze oddają samochód w dobre ręce, w końcu zapłacili za gwarancję a tu taka niespodzianka.
mitsu00 - 26-06-2014, 11:30

borsak1 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Sam tez raz na pol roku rozkrecam zaciski i przesmarowywuje
to sie chwali, ale jest wiele osób które nie potrafią koła odkręcić (poważnie) i jadą do ASO uważają ze oddają samochód w dobre ręce, w końcu zapłacili za gwarancję a tu taka niespodzianka.
Mam tego swiadomosc i to boli ze bardzo wiele autoryzowanych stacji odhacza w protokole ze cos zostalo wykonane w/g zalecen producenta, a w grungie rzeczy oszukuja klientow. Stad potem takie kwiatki jak u Rezona czy innych ze klocki mlotkiem trzeba wybijac, czy ze cale zaciski sie zapiekaja.

Ponizej operacja Aveny w zeszly weekend:


[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7bd89f0e3a5130b0.html]
[/URL]



rezon - 26-06-2014, 14:44

borsak1 napisał/a:
to sie chwali, ale jest wiele osób które nie potrafią koła odkręcić (poważnie) i jadą do ASO uważają ze oddają samochód w dobre ręce, w końcu zapłacili za gwarancję a tu taka niespodzianka.
są tacy, którzy nawet potrafią - przecież kiedyś nawet naprawy główne silników robiłem - ale ponieważ kupują samochód wydawałoby się renomowanej marki, szkolącej i autoryzującej serwisy, posiadającego światowego wiceprezesa ds. etyki (jest taki w Japonii) to zajmując się innymi rzeczami wolą to zlecić "fahofcom" ;) Gdybym chciał być mechanikiem samochodowym, to bym nim został. Jakieś elektryczne sprawy to chętnie sobie dłubnę - np. dokładałem kamerę w Superbie, ale mechanika mniej mnie pociąga. Gdybym wiedział, że hamulce potrafią się w Outku zacinać, to bym je sobie rozbierał i smarował. Ale skoro ASO sprawdza co 20kkm to po co? Teraz to wiem po co - po to, aby było zrobione, a nie tylko odhaczone
DJ Fazi - 26-06-2014, 16:48

Ja również wolę grzebać w kabelkach niż w śrubkach i smarach, dlatego po lekturze tego wątku umówiłem się z zaprzyjaźnionym mechanikiem na wymianę klocków hamulcowych żeby przy okazji się czegoś nauczyć i samemu robić maintenance hamulców.
mitsu00 - 26-06-2014, 17:24

DJ Fazi napisał/a:
Ja również wolę grzebać w kabelkach niż w śrubkach i smarach, dlatego po lekturze tego wątku umówiłem się z zaprzyjaźnionym mechanikiem na wymianę klocków hamulcowych żeby przy okazji się czegoś nauczyć i samemu robić maintenance hamulców.
YT jest jak dla mnie niezastapionym nauczycielem i to za free :mrgreen:
rezon - 26-06-2014, 22:53

DJ Fazi napisał/a:
Ja również wolę grzebać w kabelkach niż w śrubkach i smarach, dlatego po lekturze tego wątku umówiłem się z zaprzyjaźnionym mechanikiem na wymianę klocków hamulcowych żeby przy okazji się czegoś nauczyć i samemu robić maintenance hamulców.
bez problemów dasz radę. Outek na szczęście nie ma żadnych spec kluczy jak Skoda. Próbowałem kiedyś wymienić w Octavii - po zdjęciu koła okazało się, że nie mam takiego klucza. W Outku przód to o ile pamiętam zwykła 17 - raz sam wymieniałem. trzeba tylko tego tyłu pilnować ;) Ale tego to dowiedziałem się już pod koniec przygody z Outkiem ;)
mitsu00 - 27-06-2014, 05:23

rezon napisał/a:
DJ Fazi napisał/a:
Ja również wolę grzebać w kabelkach niż w śrubkach i smarach, dlatego po lekturze tego wątku umówiłem się z zaprzyjaźnionym mechanikiem na wymianę klocków hamulcowych żeby przy okazji się czegoś nauczyć i samemu robić maintenance hamulców.
bez problemów dasz radę. Outek na szczęście nie ma żadnych spec kluczy jak Skoda. Próbowałem kiedyś wymienić w Octavii - po zdjęciu koła okazało się, że nie mam takiego klucza. W Outku przód to o ile pamiętam zwykła 17 - raz sam wymieniałem. trzeba tylko tego tyłu pilnować ;) Ale tego to dowiedziałem się już pod koniec przygody z Outkiem ;)
W autach VAG jeszcze tych z elektrycznym hamulcem postojowym to wogole tylu samemu nie da rady rozkrecic bez podlaczenia do VAG. Komputerem mianowicie rozsuwa sie szczeki hamulca. Bez tego ani rusz :mrgreen:
rezon - 27-06-2014, 08:21

O ile pamiętam to Laguna ma ten manewr od poprzedniej generacji. Outek to prymityw - i żeby było jasne - to komplement.
zaba287 - 25-11-2014, 22:17

trooper napisał/a:
Dzięki za odpowiedź. Przesiadka ze Skody Superb 2.0 TDI DSG. Nie oczkuję komfortu Rolsa :lol: tylko chcę wiedzieć czy po 200km przy 140km/h głowa z bólu mi nie wybuchnie :lol: ..

Hehe..
Powiem ci, że przesiadłem się z Kugi - 2,0 HDi gdzie każdy pytał czy to benzyna bo tak cicho. Jest porównywalnie cicho w OIII i głowa na pewno ci nie pęknie - ale wkurza mnie rezonans układu wydechowego w okolicach 1,5 rpm. Nie wiem czy to tylko u mnie czy "ten typ tak ma"...
Pozdrawiam

jacekk - 26-11-2014, 10:22

U mnie też przy ~1,5 jest najgłośniejszy. Ale są to niskie dźwięki, raczej nie jest to rezonans ukladu wydechowego. A poza tym bardzo cicho, nawet na prędkościach autostradowych. A na wyższych obrotach w czasie przyspieszania przyjemnie mruczy. :p
trooper - 27-11-2014, 20:56

A zadowoleni jesteście z waszych miśków? Ja odbieram swojego 3ego grudnia to napisze czy u mnie tez przy1500 jest głośniejszy.
Marki - 09-02-2015, 12:55

Ja swojego odebralem 3 tyg temu i jestem szczesliwy (jeszcze :lol: ). Ale z tym odglosem przy 1500 to ptrawda, jest i to denerwujacy, zakladam, ze to turbina sie wlacza wiec trzeba to zniesc, ale jezeli to cos innego i nie powinno tak byc to dajcie znac
trooper - 09-02-2015, 22:53

No dobra to teraz ja :lol:
odebrany w grudniu i po 4000 najazdu uważam że to całkiem fajny samochodzik jest :lol:
fakt przy 1500 rpm jest najgłośniejszy ale uważam że tttm :lol:
taka jest po prostu charakterystyka tego silnika i nic z tym nie zrobimy.

Hubeeert - 10-02-2015, 12:07

Panowie, zakładam, że używając zakresu 1.5-2 tys obrotów sugerujecie się wskazaniami komputera pokładowego pokazującego, że przy 2 tys należy zmienić bieg na wyższy?
Marki - 10-02-2015, 13:43

W zasadzie chodzi o wskaznik obrotow, jak dochodzi do 1500 to slychac odglos i troche sie trzesie. To automat.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group