[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID-brak mocy, problemy z silnikiem
piwo76 - 16-07-2014, 19:01
wiewioor napisał/a: | Widzę że masz dostęp do VCDS`a więc możesz wykonać test zaworu N75. |
Nie za bardzo VCDS tylko tryb ogólny kody błledu moge odczytać z ramki i wykasować
Grucha była sprawdzana na stole właśnie tym przyrządem gość powiedział że nie tak jak książka pisze ale będzie działać.
Jurto odbieram nowy zawór N75 tak że na pewno napisze czy to
[ Dodano: 16-07-2014, 21:29 ]
Jaki kabel i programik obsługuje Mitsubishi żeby jakieś kodowanie zrobić parametry odczytać i cena pzystępna bo MUT3 za by sobie kupić na jedno auto
[ Dodano: 17-07-2014, 14:29 ]
N75 Wymieniony na nowy raczej sprawny-zero poprawy auto chodzi jak przed wymiana ten sam błąd.Cisnienie się nie zmienia 104kPa abs.
Tyle w tym dobrego że klima nabita i szczelna
[ Dodano: 18-07-2014, 21:49 ]
No nic w poniedziałek duża inwestycja turbina i grucha do regeneracji mam nadzieję że to rozwiąże problem z brakiem mocy
slawek1001 - 19-07-2014, 10:26
tandem pompa vacum.
piwo76 - 22-07-2014, 07:53
wydaje mi się że to za nowe auto żeby takie rzeczy się psuły.Narazie grucha w regeneracji,później turbo bo te dwie rzeczy były wymieniane po wypadku,jeśli nie pomoże zaczniemy przy pompie szukać lub już nie wiem gdzie
irhabi - 23-07-2014, 09:28
piwo76 napisał/a: |
[ Dodano: 16-07-2014, 21:29 ]
Jaki kabel i programik obsługuje Mitsubishi żeby jakieś kodowanie zrobić parametry odczytać i cena pzystępna bo MUT3 za by sobie kupić na jedno auto
|
Osobiście korzystam z ELM 327 Bluetooth, którym bez problemu można odczytać dane, a nawet usunąć błędy. Dla laika w sam raz, do tego cena w popularnym serwisie aukcyjnym to ~40zł. Bardzo przyjemnie korzysta się z aplikacji na system Android tj. Torque, która ma m.in. ww. możliwości, a do tego dzięki GPS w telefonie jest w stanie zapisać naszą trasę + jakieś podstawowe odczyty jak prędkość na danym odcinku drogi itp.. Aplikację można rozszerzyć o wtyczki, w tym dedykowaną do Mitsu, która odczytuje dodatkowe sensory.
wiewioor - 23-07-2014, 15:09
elm 327 to podstawowy interfejs, który obsługuje wszystkie pojazdy wyposażone w złącze obd2 i tak praktycznie mówiąc - guzik tym zrobimy
a koledze piwo76 chodzi o interfes do Mitsu.
I tak ja osobiście nie słyszałem o innym niż MUT3.
piwo76 - 24-07-2014, 21:38
MUT 3 jest ok tylko cena duża-a jeśli autka nie naprawie to bede musiał sprzedać jako uszkodzone.
Dziś dostałem z powrotem zawór ciśnienia doładowania-wszystko z nim ok było skasowali tylko za wysyłkę 15 zł
Intercooler tez sprawdzony jest szczelny
Jutro turbawka idzie na stół operacyjny zobaczymy co z nią jest grane
[ Dodano: 01-08-2014, 18:56 ]
"Nowa" czyściutka turbinka czeka na montaż
https://plus.google.com/photos/yourphotos?banner=pwa&pid=6042640913140443986&oid=117254734473437279993
[ Dodano: 02-08-2014, 18:43 ]
Dziś turbina wymieniona auto jechało tylko do 90 km-nic się nie zmieniło ten sam błąd P0299
scotch99 - 16-10-2014, 10:35 Temat postu: [CY8A 2.0DID] Nagłe spadki mocy Witam,
Mam problem ze swoim Lancerem 2.0 DID (rocznik 2009). Podczas jazdy (zawsze po autostradzie czyli szybko) auto nagle traci moc. Objawia się to praktycznym brakiem reakcji na pedał gazu. Auto przyspiesza, ale na zasadzie +5km w czasie 1 minuty jazdy.
Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko ustaje i auto nadal jeździ tak jak powinno. Niestety zatrzymywanie się na autostradzie jest utrudnione i czasem niebezpieczne.
Sytuacja przy codziennej eksploatacji zdarza się 1-2 razy w tygodniu.
Czy ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Nie znalazłem jeszcze sposobu żeby "wymusić" tą awarię, więc prawdopodobnie diagnostyka w serwisie niczego nie wykaże.
mjsystem - 16-10-2014, 10:39
Temat już istnieje, tam go przenoszę...
scotch99 - 16-10-2014, 10:47
Czytałem ten temat, ale wydaje mi się, że moje objawy są inne. U mnie nie ma "odcięcia" przy 90 km/h, bo auto jest w stanie przyspieszać ale niesamowicie powoli i przy wyraźnym braku "ciągu". Poza tym przy przegazowaniu na luzie nie ma odcięcia obrotów.
mjsystem - 16-10-2014, 10:50
Inna może być przyczyna. Temat ten sam
[ Dodano: 16-10-2014, 10:58 ]
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Tu masz opis Twojej usterki. Mam nadzieję, że pomogłem
Hubeeert - 16-10-2014, 11:30
http://www.youtube.com/watch?v=1CztBcMtlrw
scotch99 - 16-10-2014, 14:15
Hubeeert, mjsystem, dzięki za pomoc. Myślę, że zacznę od EGR'a.
Hubeeert - 16-10-2014, 17:02
scotch99 napisał/a: | Nie znalazłem jeszcze sposobu żeby "wymusić" tą awarię, więc prawdopodobnie diagnostyka w serwisie niczego nie wykaże. | Ale pokaże zapisane błędy w pamięci sterownika.
Zresztą MUT III ma opcję wymuszenia diagnostyki wszelkiego typu siłowników w tym od EGRu itd więc możesz zaryzykować te 150 zł żeby wiedzieć co się dzieje.
Jimmy - 09-11-2014, 11:47
Witam.
Również miałem spadek mocy, ale inaczej się on objawiał, jak już zdechł to na dobre, przechodził w stan awaryjny i nic nie pomagało, czasem samo przeszło. Kilka ASO (3 Mitsubishi, VW) nic nie znalazło, dopiero myślący koleś z warsztatem w garażu. Kody błędów: P0299 i P2563. Pomysły w ASO były od wymiany turbo po cały EGR.
Ostatecznie winny okazał się elektrozawór 1ko 906 283 a. Na allegro nowy widziałem za ok. 100 zł. Po wymianie problem przestał istnieć.
piwo76 - 15-11-2014, 12:47
Problem rozwiązany,błąd był w połączeniu czujnika ciśnienia doładowania G31-zamieniłem piny 3 z 4 we wtyczce tego czujnika błędy same się skasowały i autko ożyło-żadnych trybów awaryjnych.W końcu jeździ jak należy i przyspieszenie wzrosło. Zastanawiam się tylko jak to możliwe że oryginalna kostka i błąd połączenia.Chyba jakiś majsterkowicz coś tam grzebał prze de mną.A już chciałem auto do serwisu oddać
https://lh3.googleusercontent.com/-nE5XVS8QWQk/VGc_J5TP4QI/AAAAAAAAAIU/AFLDw2Hr2Qo/w711-h533-no/20141108_083431.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-nODbOf9CvUQ/VGdBPUBXd3I/AAAAAAAAAJg/YZaNgHsgthI/w711-h533-no/20141107_113406.jpg
Nie wiem jak normalnie zdjęcia dodać
|
|
|