To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Podziel się opinią - przeglądy w ASO cena, jakość i inne

sla - 26-04-2015, 19:34

Debordo napisał/a:

Co zostało zrobione
wymiana filtrów, płyn hamulcowy, klocki przód zamienniki (Bosch).
Cena 1400 PLN !!! :

Poczekaj ,aż coś się popsuje , nie będzie na gwarancji, i nie będzie zamienników.
Ze swojej strony też polecam Auto-Test Marki.
Chyba najsolidniejsze ASO.

Fun - 27-04-2015, 15:44

Wymiana płynu hamulcowego na 30 tyś km?..to chyba lekka przesada?...może będę niepopularny,ale już dawno ASO powiedziałem adieu :butthead: ...jeśli mam nowe auto to po co je serwisować w tak drogim serwisie jak nic się nie psuje?...zakładam że do 100 tyś km wymienię tylko płyny,jakieś klocki,filtry,pewnie opony itp...jeśli nie będzie poważnych awarii to po co korzystać z ASO....zawsze ciekawił mnie ten fenomen :P

Każdy średnio ogarnięty serwis wymieni klocki,tarcze,płyny,świece itp...na klimę zawsze jadę do kumpla bo ASO się na tym nie zna...pytanie po co?...tak,wiem ktoś powie że jak będziesz sprzedawał auto to spytają gdzie serwisowany....BZDURA!...mam 6 samochód z polskiego salonu jako nowy i w książce serwisowej stemple z stacji szybkiej obsługi a nie z ASO i sprzedawałem auta w komisach przysalonowych i nikt mi nie zadał takiego pytania...dlaczego nie serwisowałem w ASO?...i tak cena leciała z eurotaxu bez znaczenia czy miałem pieczątki z ASO czy nie....

A gwarancja?...do czego ona upoważnia,bo jak gadam ze znajomym co ma kijankę i 7 lat gwarancji to mówi że tylko 7 lat trzeba serwisować w ASO bo jak pęknie uszczelka w szybie za 60 pln to ci na gwaracji nie wymienią :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...to ja dziękuję za tą gwarancję :badgrin:

Grimm - 27-04-2015, 16:47

Przez cały okres gwarancji aby ta działała trzeba przeglądy roczne/20 000 km wykonywać w ASO. Oczywiście jest możliwość aby to robić poza ASO i mimo to gwarancja powinna działać a jak to wygląda w rzeczywistości? Np.Grupa VAGina tego nie respektuje, Toyota też nie ponieważ nie mogą stwierdzić, że serwis w którym byłeś na przeglądzie "spełnia ich standardy"...
Ktoś "mądry" w Brukseli wymyślił, że przeglądy mogą być poza ASO ale zapomniał jakimś przepisem zmusić koncerny motoryzacyjne do respektowania tej ustawy...

mkm - 27-04-2015, 18:46

Fun napisał/a:
...jeśli mam nowe auto to po co je serwisować w tak drogim serwisie jak nic się nie psuje?..

Po to serwisujesz, żeby się nie psuło :wink:

Nie bronię ASO, bo sam walczyłem już chyba z większoscią serwisów krakowskich, za "serwis" rodem ze "stodoły handlarza Mirka" lub za płatności za niewykonane usługi, ale niestety ASO mają coś takiego jak Manuale Serwisowe, gdzie krok po kroku są opisane i rozrysowane czynności jakie należy wykonywać przy obsłudze naszych aut i jakich środków/smarow używać.

"Prywatne" warsztaty tego nie mają (do aut "nowych" - do kilkulatków ściągnięcie ich z sieci lub kupno na ebayu nie jest problemem), więc muszą bazować na swojej (często niepełnej) wiedzy.

Kolejna sprawa to "chemia pomocnicza".
ASO ma chemię z górnej pólki (nie uniwersalne WD40 i smar "miedziany" za 4.99) - trzeba tylko "pilnowac", żeby ich używało - zasada ograniczonego zaufania jest tu wskazana :wink:

Gdy ASO dba o nasze auto, a my nie zachwycamy się smakiem kawy i nogami recepcjonistki tylko fachowością i obsługą naszego samochodu, a nie nas -to auta są bezawaryjno - bezobsługowe i nic nie skrzypi, nie zacina się nie grzeje... :wink:

Hubeeert - 27-04-2015, 18:50

Fun napisał/a:
Wymiana płynu hamulcowego na 30 tyś km?
Większośc producentów zaleca co 2 - 3 lata. Ja sprawdzam testerem, który kosmicznie drogi nie jest. ;)
Komandor - 28-04-2015, 02:17

Gdyby za ASO stał solidny serwis to ceny dla wielu byłyby do zaakceptowania... Niestety (chyba) każdy przekonał się że jest inaczej. Porysowane i niechlujnie spasowane plastiki, kable alarmu puszczone luzem pod maską, nawierty w blachach (pod tablicę rejestracji i do alarmu) bez żadnych zabezpieczeń antykorozyjnych, kasowanie za materiały np. cała puszka WD-40 itp. itd to tylko niektóre "kwiatki" z różnych ASO Mitsu. W serwisach innych marek jakie użytkowałem np. Nissan czy Renault było podobnie...
diller - 28-07-2015, 22:55

ostatnio samodzielnie montowałem hak do OIII. kupiłem dedykowany zestaw haka oraz wiązkę - i tu ciekawostka, jak zadzwoniłem do ASO w Toruniu i Bydgoszczy to powiedziano mi, że muszę kupić wiązkę z modułem, bo inaczej będzie mi wywalać błędy na kompie - okazuje się, że wiedza w serwisie jest mizerna. znalazłem w sieci wiązkę dedykowaną, którą wpina się w przygotowane do tego gniazdo schowane w bagażniku. zero elektroniki, same przewody - plug and play.
dla zainteresowanych podeślę link.
co do haka, to roboty na 3 g i 3 piwa:)
nie tracicie gwarancji, bo montaż odbywa się w punktach przygotowanych przez producenta
całkowity kosz to chyba 660 pln

Hubeeert - 29-07-2015, 12:43

diller napisał/a:
powiedziano mi, że muszę kupić wiązkę z modułem, bo inaczej będzie mi wywalać błędy na kompie

I niewykluczone, że w ECU jest już zapisany błąd, który niekoniecznie wyświetla się na desce rozdzielczej.

diller - 29-07-2015, 13:59

możliwe, ale mało prawdopodobne.
pod plastikową osłoną po lewej stronie w bagażniku, jest istniejąca wiązka, dodatkowo jedna kostka pod maską w okolicy akumulatora
mam instrukcję ale nie wiem jak wstawić tu .pdf

qnik - 09-10-2015, 11:56

Hubeeert napisał/a:
diller napisał/a:
powiedziano mi, że muszę kupić wiązkę z modułem, bo inaczej będzie mi wywalać błędy na kompie

I niewykluczone, że w ECU jest już zapisany błąd, który niekoniecznie wyświetla się na desce rozdzielczej.


oo to idealnie się składa i będzie można to sprawdzić Hubeeercie - własnie zakładam hak z wiązką dedykowaną - jest w niej przekaźnik więc liczę na to że błędu nie będzie.

grzes - 10-02-2016, 20:14

Przegląd po 2 latach ASO Tarnów.
Wymienone olej ENEOS Sustina 5w30, filtr oleju, kabinowy, płyn hamulcowy.
Auto umyte, oddane po 2 godzinach
Koszt 916 PLN. Polecam.

Debordo - 19-02-2016, 16:57

MitCar Warszawa

Przegląd po 45 kkm
Olej własny Mobil1 5l
Wszystkie czynności serwisowe przewidziane w kalendarzu po 45 kkm .
Szokiem dla mnie była informacja o konieczności regulacji luzów zaworowych!!!!! czy to silnik z lat 70-80. Nie chcę tego komentować ale ... przerzucanie kosztów na klientów, bo MMC zaoszczędziło na samoregulatorach w zaworach to zły pomysł.

Dodatkowo zostało usunięte skrzypienie fotela kierowcy, oraz dziwny dźwięk pojawiający się przy odejmowaniu gazu na wyższych biegach (wcześniej mówiono że tak jest, że jest to dźwięk z rozpędzonej turbiny) obecnie ów dźwięk nie występuje a samochód jest w mojej opinii żwawszy.
Koszt 1800 pln (był rabat) normalnie to 2400 PLN
Polecam

rezon - 19-02-2016, 19:57

Debordo napisał/a:
Szokiem dla mnie była informacja o konieczności regulacji luzów zaworowych!!!!! czy to silnik z lat 70-80. Nie chcę tego komentować ale ... przerzucanie kosztów na klientów, bo MMC zaoszczędziło na samoregulatorach w zaworach to zły pomysł.
Wiele japońskich silników ma regulację luzów zaworowych - nie tylko Mitsu.
Georg - 19-02-2016, 20:49

Debordo napisał/a:
Szokiem dla mnie była informacja o konieczności regulacji luzów zaworowych!!!!! czy to silnik z lat 70-80. Nie chcę tego komentować (...) to zły pomysł.

Szokiem mogłaby być informacja o ilości zwolenników tego rozwiązania. :wink:

sla - 20-02-2016, 17:20

Debordo napisał/a:
Koszt 1800 pln (był rabat) normalnie to 2400 PLN

:idea: :shock: :shock:
Po cenach to klasa premium :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group