Pajero III - ATC Lock up oraz migajaca kontrola reduktora...
Georg - 07-10-2014, 11:24
bluecd napisał/a: | Na obu zaworkach podcisnienia mam 44 Ohmy czyli wyglada ,ze sprawne, | ...sprawne, jeśli chodzi o uzwojenie elektromagnesów - zawory powinno się jeszcze sprawdzić, aktywując napięciem, na szczelność i drożność.
- Pozdrawiam
bluecd - 07-10-2014, 12:42
Georg napisał/a: | bluecd napisał/a: | Na obu zaworkach podcisnienia mam 44 Ohmy czyli wyglada ,ze sprawne, | ...sprawne, jeśli chodzi o uzwojenie elektromagnesów - zawory powinno się jeszcze sprawdzić, aktywując napięciem, na szczelność i drożność.
- Pozdrawiam |
A znane sa z tego ,ze przeciekaja powietrze ? ))
To sa monolity, byloby widac pekniecie.
Jakie wtyczki na dyfrze/reduktorze nalezy jeszcze sprawdzic ?
[ Dodano: 08-10-2014, 12:36 ]
Dyskoteki ciag dalszy:
Rano przed odpaleniem ustawiam 4HLC ,wlaczam silnik i.... jest OK !
Teraz na N, wlaczam 4LLC-kontrolki Ok ALE swieci sie dodatkowo Kontrola Trakcji (wow!)
Na obu proboje jazde i wyglada OK ale juz jak wrzuce na 4H albo 2H znowu wraca migajacy dyfer i tak az do wylaczenia silnika.
Co za kaszanka...
taliban020 - 28-10-2014, 17:40
Witam
Miałem ten sam problem ze swoim pajero. U mnie pomógł ten sposób który opisałem w tym temacie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88923 polecam przeczytać i zastosować, u mnie wszystkie problemy z napędami od tamtej pory zniknęły i z kontrolką od kontroli trakcji również.
Skopiowany post z tematu wyżej:
Miałem to samo, kiedy znalazłem na internecie dość nietypowy sposób kasowania tego błędu z napędami, wygląda to następująco. Wsiadasz do samochodu, przekręcasz kluczyk na pierwszy stopień, wrzucasz na skrzyni luz (N), zaciągasz ręczny, puszczasz hamulec, i gałką od reduktora, zaczynając od napędu na 2 koła (2H), przełączasz na każdy napęd po kolei (2H, 4H, 4HLC, 4LLC) następnie wracasz kolejno 4LLC, 4HLC, 4H, 2H i powtarzasz całą czynność jeszcze raz to samo, i jak wrócisz do napędu 2H po całym tym procesie odpalasz samochód wrzucasz napęd 4H i kontrolki od napędu wracają do normy.
Ten proces pomaga również gdy świeci się kontorlka od kontroli trakcji i nie da się jej wyłączyć.
Sposób przetestowany, u mnie pomogło.
Georg - 13-12-2014, 21:42 Temat postu: Re: ATC Lock up oraz migajaca kontrola reduktora...
bluecd napisał/a: | Czy ktos zrobil uklad zalaczania Lock-up'u konwertera i co o tym sadzi? |
Na zagranicznych forach sporo się pisze o dostawianiu ręcznego włącznika do sprzęgła Lock-up konwertera... Może ktoś napisać, jakie są korzyści - a może i zagrożenia - z takiego rozwiązania?
- Pozdrawiam
bluecd - 14-12-2014, 18:17 Temat postu: Re: ATC Lock up oraz migajaca kontrola reduktora...
Georg napisał/a: | bluecd napisał/a: | Czy ktos zrobil uklad zalaczania Lock-up'u konwertera i co o tym sadzi? |
Na zagranicznych forach sporo się pisze o dostawianiu ręcznego włącznika do sprzęgła Lock-up konwertera... Może ktoś napisać, jakie są korzyści - a może i zagrożenia - z takiego rozwiązania?
- Pozdrawiam |
A konkretnie na australijskich )))
W mercedesie tak jest np. O ile wiem spiecie konwertera na sztywno z silnikiem zniweluje uslizg (ok. 300RPM) przy kazdorazowym przyspieszaniu, bedzie bardziej 'responsywny'.
ALE: przed zatrzymaniem trzeba bedzie wylaczyc lock-up bo inaczej zagsimy silnik tak,jakbysmy nie wysprzeglili w manualu. Poza tym w automatach zalecaja (w Pajero tez) zeby przy holowaniu zestawu albo jezdzie pod gore/z obciazeniem ustawic przelozenie 4 - tzn. wyelininowac mozliwsc spiecia lock-upu na 5 'biegu' bo sie metalowe zeby poscinaja i bedzie po lock-upie.
Jak ktos zrobi to niech sie pochwali bo pewnie zuzycie paliwa tez spadnie )). Tylko trzeba zrobic jakos sprytnie zeby latwo wylaczac przed zatrzymaniem auta-np.na swiatlach.
PrezesBednarz - 17-01-2015, 13:38
Witam, podepnę się pod temat Lockupa. Czy III z 2000 roku powinna go mieć. Na piątym biegu perfidnie uślizguje i to nie ważne czy pusty czy nie.
[ Dodano: 08-02-2015, 15:20 ]
Podbijam temat.
Podpowie mi ktoś?
Pozdro!
|
|
|