To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - Czy warto kupić to ASX 1.8DiD

juras2013 - 09-10-2014, 09:20

No właśnie, można aby zapewne prace na ten temat napisać tyle tu zmiennych etc.... :wink:
Nie da się jednoznacznie określić ale zazwyczaj mając większy silnik (mocniejszy) ruszasz tyle ile możesz a nie zachowujesz odpowiednie proporcje do słabszego silnika, żeby szanse / porównanie było miarodajne etc...

Pzdr.

pablo diablo - 15-10-2014, 11:04

Polecam zapoznać sie przed zakupem Diesla
http://natemat.pl/56543,c...auto-dla-ciebie

rezon - 15-10-2014, 12:20

a diesla made by Mitsubishi to jeszcze warto http://www.auto-swiat.pl/...tanie-bmw/c5j60
jurekschroda - 15-10-2014, 15:45

Pudło.
To nie diesel Mitsubishi, tylko VW.
Poza tym, podane ceny nie są aktualne.

rezon - 15-10-2014, 16:19

to nie żadne pudło - nie ma znaczenia skąd diesel. Zestawienie jasno pokazuje politykę cenową koncernu. Myślisz, że do ori diesla Mitsu byłyby tam zielone pola? Jak nie ma zamienników to ceny na części są diamentowe. Kupujący diesla powinni brać pod uwagę kiedy będą go sprzedawać - tj. jakie jest prawdopodobieństwo jego naprawy po gwarancji, bo w Mitsu to jest bardzo droga sprawa
jurekschroda - 16-10-2014, 12:00

rezon napisał/a:
to nie żadne pudło - nie ma znaczenia skąd diesel. (...)

Ma znaczenie. Jakoś mniej słychać o kosztownych naprawach 1.8 DiD czy 2.2 DiD niż 2.0TDI.

pablo diablo - 16-10-2014, 13:41

jurekschroda napisał/a:
rezon napisał/a:
to nie żadne pudło - nie ma znaczenia skąd diesel. (...)

Ma znaczenie. Jakoś mniej słychać o kosztownych naprawach 1.8 DiD czy 2.2 DiD niż 2.0TDI.

Zgadzam się z tobą kolego ale bierz pod uwagę że silnik 1.8 DID to jednostka w miarę świeża w porównania do TDI. na pewno lepsza bo dopracowana ale zobaczmy ja na swoim przykładzie mogę powiedzieć żę jak na razie 0 problemów. Ale to diesel i tego sie boje bo wiem co się dzieje w rożnych modelach Diesla

rezon - 16-10-2014, 14:45

jurekschroda napisał/a:
Ma znaczenie. Jakoś mniej słychać o kosztownych naprawach 1.8 DiD czy 2.2 DiD niż 2.0TDI.
to zapytaj przy najbliższej okazji o cenę turbiny oraz wtryskiwaczy i oświeć nas maluczkich jaki to tani silnik w naprawach :) To nie jest kwestia czy trzeba będzie wymieniać te elementy, tylko kiedy trzeba będzie to robić. Aby była pełna jasność po teście diesla 2.2 made by Mitsu byłem pod wielkim wrażeniem jego osiągów, kultury pracy. Apetyt na paliwo miał większy niż 2.0TDI, ale nic dziwnego - miał znacznie większe możliwości :twisted: , z których chciało się korzystać. Znając już wtedy i doświadczając na własnej skórze różnice w cenach części jedno nie ulegało wątpliwości - na pewno nie kupię tego diesla. To jest silnik dla kogoś kto robi do 20kkm rocznie i będzie nim jeździł 7-8 lat - na pewno będzie z niego zadowolony, a prawdopodobieństwo napraw jest dość małe.
Hubeeert - 16-10-2014, 17:26

rezon jak na kogoś kto miał tylko jeden samochód Mitsubishi przejawiasz zdecydowanie niezdrową i niezwiązaną z tematem rozmowy aktywność.
Uproszczę Ci rozterki i zablokuję możliwość pisania w działach których twoja wiedza nie dotyczy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group