Nasze Miśki - Lancer '93 w spadku
robertdg - 07-12-2014, 22:19
GLI(4DR HATCHBACK),5FM/T LHD(LNDEQL6)
Bizi78 - 07-12-2014, 22:28
owiecs napisał/a: | skąd takie informacje, że GLi i że sierpień '92??
|
Tak podaje CAPS.
owiecs napisał/a: | Poza tym, obczaiłem tabliczki na aucie i tam jest:
C61ALNDEQL6
|
I prawidłowo.
owiecs - 07-12-2014, 22:38
nie będę udawał, że wiem, jak nie wiem.
Cóż to jest ten CAPS i dlaczego data produkcji podana tam jest inna niż wynika z VIN?
Bizi78 - 07-12-2014, 22:54
owiecs napisał/a: | Cóż to jest ten CAPS |
To katalog części używany przez ASO.
W vinie bodajże nie masz zakodowanego roku produkcji tylko rok modelowy .
owiecs - 13-12-2014, 13:32
@Bizi, czyli pracujesz w ASO Mitsubishi? Jeśli tak, miałbym hipotetyczną sprawę, ale nie wiem czy tu opisywać żeby nie robić offtopic
Tymczasem misiek dostał nowe opony: Kleber Quadraxer. Co było zamontowane? Jakieś nowe oponki Kelly (nie znałem tej marki ) z przodu i z tyłu starsze Semperit. Oddam tacie chyba, zobaczymy jak się będą Quadraxery sprawować (i jak długo)
Niestety podczas zmiany w zakładzie urwali mi szpilkę.. :< Prawy przód na razie na 3 śrubach, będę musiał coś poszukać.
Poza tym zdemontowałem tunel żeby dostać się do mieszka, który wygląda tak:
i oddałem do tapicera, żeby uszyć nowy na wymiar, jak będzie gotowy to się pochwalę
jacek11 - 13-12-2014, 13:54
owiecs napisał/a: | Prawy przód na razie na 3 śrubach, będę musiał coś poszukać. |
Dość niebezpieczna taka jazda Tym bardziej,na przedniej osi.Pierwsza rzecz do zrobienia
Hubeeert - 13-12-2014, 15:37
VIN code: JMBLNC61APU500594
Model: COLT/LANCER(EUR)
Modification: 1300/2WD(4DOOR) [C61A]
Classification: GLI(4DR HATCHBACK),5FM/T LHD [LNDEQL6]
Options: J03
Body color: W83
Trim color: 04H
Date of manufacture: 1992.08.2
J80 : ANTENNA + SPEAKER
X21 : AUSTRIA SPEC
V13 : AUTO DOOR LOCKING SYSTEM
PE8 : SIDE AIR DAM (BALCK)
SFR : SEAT HEATER + FR POWER(LEATHER)SEAT + AIR BAG
B12 : SPARE TIRE (B)
Q22 : BATTERY (55D26R)
F15 : POWER STEERING
TUM : FULL WHEEL COVER + SPARE TIRE (B)
QS2 : HEADLAMP LEVELING DEVICE
B05 : WHEEL COVER
P20 : MUD GUARD (BUILT IN TYPE)
K17 : RR SEAT H/REST
SPN : ABS + REINF BODY
K07 : 3 POINT RR S/BELT WITH ELR
Bizi78 - 13-12-2014, 16:34
owiecs napisał/a: | Bizi, czyli pracujesz w ASO Mitsubishi? |
Nie .
Hubeeert - 13-12-2014, 16:44
owiecs napisał/a: | Niestety podczas zmiany w zakładzie urwali mi szpilkę.. |
Kupisz bez problemu, nabicie to chwila nieuwagi
owiecs - 19-12-2014, 17:01
Tymczasem znalazłem chwilę, żeby cyknąć foto nowego mieszka.
W porównanie do poprzedniej fotu (na 1 stronie) raczej duża różnica
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Zgrzytnięcie w skrzyni podczas gdy wbijam dwa. Nie pojawia się tylko kiedy wrzucę dwójke przy ekstra 'emeryckim' stylu ruszania.
Olej w skrzyni? Synchronizator?
apg2312 - 19-12-2014, 17:39
Olej...najlepiej by było wymienić na nowy. Przynajmniej będziesz wiedział, co masz w środku. Na zgrzytnięcia może pomóc, szczególnie, jeśli stary olej był naprawdę stary i było go za mało.
Ale niestety, nie jest wykluczone, że coś się dzieje z synchronizatorem.
mkm - 19-12-2014, 17:47
Zacznij od regulacji sprzęgła
owiecs - 19-12-2014, 19:31
@mkm
Czemu uważasz, że sprzęgło może mieć z tym coś wspólnego? Czy zgrzytanie nie występowałoby wtedy też na innych biegach? (no i przy redukcji?)
KsiadzRobak - 19-12-2014, 19:44
zrób doświadczenie - przed wbiciem 2-ki wrzuć lewarek na luz (czyli między 3 i 4 bieg - jak skrzynia w spoczynku) i wtedy spróbuj wbić 2
jak pójdzie lepiej, to masz na 99% synchronizator i łożysko (lub kilka) do wymiany
zresztą - odkąd pamiętam to większość skrzyń w Mitsu miała problemy z 2-gim biegiem
owiecs - 19-12-2014, 20:21
@ sprawdzę, proszę księdza
Trochę z innej beczki - nie widzę na forum takiego tematu, to zapytam tutaj:
Czy ktoś z czytających zna jakiś dobry warsztat w Rzeszowie lub okolicach? Nie jestem stąd i musiałbym w razie napraw iść dosłownie na chybił trafił
|
|
|