Carisma - Techniczne - Wymiana rozrządu, Co wymienić przy okazji!?
MichciuGT - 12-02-2015, 21:21
nagar w dolocie w tym silniku to norma dzięki zaprojektowaniu go w taki sposób (dużo używa EGRu), jeżeli silnik był w złym stanie to katalizator i tak by padł
sprawdź czy masz dobrze ustawiony TPS - mogło się coś zmienić po czyszczeniu dolotu
http://forum.mitsumaniaki...70e5f1690e3b8f2
napięcie na TPS można też sprawdzić za pomocą Evoscana i interfejsu vag kkl
[ Dodano: 12-02-2015, 21:23 ]
no i tak jak kiedyś pisałem, wymrugaj błędy przez zwarcie 1 z 4 pinem w gnieździe diagnostycznym
Kamacz - 12-02-2015, 21:34
Odpaliłem go jak spadła temperatura i chodzi równo, może to ten czujnik? Przy przekręceniu stacyjki na zapłon to słychać cykanie cyk-cyk-cyk-cyk:) Ale jak jest ciepły:)
MichciuGT - 12-02-2015, 22:36
przyczyn może być dużooo, na początek sprawdź błędy
Kamacz - 13-02-2015, 16:22
A jakim programem polecasz sprawdzić błędy? Myślałem serwisie Mitsubishi by mi wywnioskowali co jest nie tak:)?
ross - 13-02-2015, 16:28
Kamacz napisał/a: | Odpaliłem go jak spadła temperatura i chodzi równo, może to ten czujnik? Przy przekręceniu stacyjki na zapłon to słychać cykanie cyk-cyk-cyk-cyk:) Ale jak jest ciepły:) | To cyk cyk jest normalne bo silnik krokowy ustawia przepustnicę prawie zawsze po przekręceniu kluczyka bez względu na temperaturę.
[ Dodano: 13-02-2015, 16:31 ]
Kamacz, Temat diagnozowania http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
|
|
|