Outlander I GEN Techniczne - Zbieżność dobra a i tak zdziera opony
jaztom - 26-01-2015, 18:01
mam napęd 4x4.
na ekranie było -15,7, a ten ten powiedział że 15 rozbieżne
kumpo - 29-01-2015, 21:37
poszukaj w swojej miejscowości gdzie robią geometrię 3D a będziesz miał po sprawie
jaztom - 08-10-2015, 10:08
zapomniałem o moim poście - przepraszam.
miałem naprawdę dużą rozbieżność, geometria kół (140 zł) i teraz jest jak być powinno, nic nie zdziera.
podaję linki do zdjęć z geometrii przed i po
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b5e199f5ea97715a
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c40d844eb2cdcb44
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c72911e54ed959df
http://www.fotosik.pl/zdjecie/824403698e9d4a6b
[ Dodano: 19-10-2015, 13:38 ]
wymieniałem tuleje z tyłu i znowu byłem na zbieżności.
nigdy nie zwracałem na to uwagi ale jakoś patrząc od tyłu stoi jak kaczka, czy to normalne?
zbieżność była ustawiana wedle programu i danych od outlandera
woojas25 - 19-10-2015, 16:56
moze gdzies był bity , i po ustawieniu wszystkiego krzywo koła patrzą:)
elektryk - 19-10-2015, 23:27
woojas25 napisał/a: | moze gdzies był bity , i po ustawieniu wszystkiego krzywo koła patrzą:) | Zbieżność się ustawia między kołami a glebą, na płaskim terenie. Nawet jakby buda była krzywa, to na innym płaskim terenie koła powinny trzymać kąty.
jaztom - 20-10-2015, 07:28
nic nie wskazuje na to żeby był bity.
górna część koła pochylona jest lekko do środka, może tak ma być.
na zdjęciach które wstawiłem widać jest wyniki końcowe geometrii, może komuś te cyferki coś mówią?
elektryk - 20-10-2015, 21:09
Może zrób fotkę i narysuj na niej tę kaczkę.
jaztom - 20-10-2015, 23:14
jutro zrobię i postaram się tu wstawić. ma ta kaczka być z piórami czy bez
W@sio - 22-10-2015, 11:38
Generalnie tylna oś powinna być w lekkim negatywie, zerknę w domu jakie powinny być kąty (bo to te wszystkie cyferki oznaczają) - u mnie ostatnio ustawiałem niedawno na Hunterze, który podaje jednocześnie tolerancję tychże kątów w całym zawieszeniu
jaztom - 22-10-2015, 12:29
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a97d618c216c58a6
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ca490952eabb4c93
przed outlanderem jeździłem laguną II, może jestem teraz trochę przewrażliwiony
[ Dodano: 22-10-2015, 12:31 ]
W@sio napisał/a: | Generalnie tylna oś powinna być w lekkim negatywie, zerknę w domu jakie powinny być kąty (bo to te wszystkie cyferki oznaczają) - u mnie ostatnio ustawiałem niedawno na Hunterze, który podaje jednocześnie tolerancję tychże kątów w całym
zawieszeniu |
na zdjęciach powyżej są wszystkie dane po wizycie u mechanika
Hubeeert - 22-10-2015, 14:08
Wrzuć wydruk z geometrii.
jaztom - 22-10-2015, 16:13
Hubeeert napisał/a: | Wrzuć wydruk z geometrii. |
wydruk jest na zdjęciach wyżej
Hubeeert - 22-10-2015, 16:16
lewy tył masz poza tolerancją
jaztom - 22-10-2015, 17:13
Hubeeert napisał/a: | lewy tył masz poza tolerancją |
kąt pochylenia tył pomiar końcowy
lewy -01"05 prawy -00"56 a zalecane -00"40 tolerancja +/- 00"30
jest to liczone do 100 czy do 60? bo jeśli do 60 to 00,40 + 00,30 to jestem na 01"10 więc w tolerancji.
sorry że takie pytania stawiam (brak wiedzy z mojej strony).
może i tak ma być że koła mają być lekko w minusie a ja tylko wyolbrzymiam sobie pochylenie
Bartek - 22-10-2015, 18:48
Do 60 - to minuty stopniowe, czyli po 0"59' jest 1"00'
|
|
|