To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - płyn chłodnica pasek wielorowkowy

Hubeeert - 24-02-2007, 20:31

wojmi1 napisał/a:
odradzam dawac na planowanie
W Mitsu zakres planowania zalecany fabrycznie nie obejmuje jakiegokolwiek prostowania w ten sposob glowicy.
Ale zdjac 0,05 mm trzeba zeby uszczelka lepiej dolegala.

Anonymous - 26-02-2007, 11:16

Z tego co mi wiadomo po zdjęciu głowicy należy ją zplanować , ale jak już zdejmuję głowicę są to koszty dosyć wysokie - komplet uszczelek ok.300zł demontaż głwicy ok .350-400zł plus usterki bieżące które wyjdą podczas naprawy
wojmi1 - 26-02-2007, 15:10

Cytat:
Z tego co mi wiadomo po zdjęciu głowicy należy ją zplanować , ale jak już zdejmuję głowicę są to koszty dosyć wysokie - komplet uszczelek ok.300zł demontaż głwicy ok .350-400zł plus usterki bieżące które wyjdą podczas naprawy
z tego co wiem to w Reno nie, nie nalezy planowac bo producent tego silnika nie przewiduje takiej operacji. Cos ceny masz za wysokie ale jutro wroce do tematu bo mam w domu opis dla tego silnika - Ksiazka Volvo 340 360 naprawa---- tam tez go montowano- silnik
/Ja uzywalem wersji benzynowej /

Anonymous - 07-03-2007, 17:18

Nie mam zadnej informacji co do <wibracji> paska wielorowkowego między rolką a kołem pasowym wibracja występuje przy wolnych obrotach proszę o poradę ,czy to jest wina napinacza ,paska, czy też koła pasowego.

[ Dodano: 06-04-2007, 15:02 ]
Proszę o pomoc nie mam żadnej informacji o sposobie naprawy

[ Dodano: 19-06-2007, 17:30 ]
Szukam dobrego warsztatu który wykona mi wymianę uszczelki pod głowicą oczywiście za przystępną cenę :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group