Outlander II Ogólne - 2.0.DiD Ciężko pali na zimnym silniku
Matejko - 01-03-2015, 13:53
| Hubeeert napisał/a: | | Chodzi Ci o regulację wstępnego napięcia sprężyny? |
taaaak, do oporu i cofnac 180-270stopni zaleznie od wersji
djdaro76 - 01-03-2015, 19:31
Sprawdziłem EGR. Wyczyściłem go porządnie i potestowałem trochę. Jego zachowanie jest takie, że klapka jest cały czas otwarta i dopiero przy gaszeniu silnika się zamyka i po sekundzie - dwóch otwiera się z powrotem.
Czy tak powinno być, czy klapka po zgaszeniu cały czas powinna być zamknięta?
Dzięki za wszystkie wskazówki
Matejko - 01-03-2015, 23:47
Sprawdź czy jak zamkniesz to odpali rano bez problemu? Aczkolwiek nie suszy to do gaszenia silnika jak w starych tdi
djdaro76 - 02-03-2015, 19:32
Do egr podłączony jest elektroniczny sterownik, który otwiera i zamyka klapkę. Nie da się jej zamknąć. Dopiero po odłączeniu kostki.
Po zamknięciu klapki od egr, samochód w ogóle nie odpala.
Pod pompą tandemową jest sucho i nie widać nigdzie żadnych przecieków.
Ciężka sprawa :/ W wolnym czasie spróbuję sprawdzić czy świece dostają odpowiednie napięcie.
W ostateczności udam się do mechanika i tam sprawdzimy wszystkie uszczelniacze na wtryskach itp.
patrycjuszek - 02-03-2015, 21:28
Myślę ze coś pomieszałeś . W aucie masz :
1. Klapę gaszącą - mylnie określaną jako "przepustnica"
Przy odpaleniu jest otwarta. Jak gasisz silnik to się zamyka. Po chwili znowu otwiera na zgaszonym. To jest prawidłowe działanie.
2, EGR - to tam gdzie dochodzi rurka ze spalinami
|
|
|