To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - 2.0.DiD Ciężko pali na zimnym silniku

Matejko - 01-03-2015, 13:53

Hubeeert napisał/a:
Chodzi Ci o regulację wstępnego napięcia sprężyny?



taaaak, do oporu i cofnac 180-270stopni zaleznie od wersji

djdaro76 - 01-03-2015, 19:31

Sprawdziłem EGR. Wyczyściłem go porządnie i potestowałem trochę. Jego zachowanie jest takie, że klapka jest cały czas otwarta i dopiero przy gaszeniu silnika się zamyka i po sekundzie - dwóch otwiera się z powrotem.

Czy tak powinno być, czy klapka po zgaszeniu cały czas powinna być zamknięta?

Dzięki za wszystkie wskazówki :)

Matejko - 01-03-2015, 23:47

Sprawdź czy jak zamkniesz to odpali rano bez problemu? Aczkolwiek nie suszy to do gaszenia silnika jak w starych tdi
djdaro76 - 02-03-2015, 19:32

Do egr podłączony jest elektroniczny sterownik, który otwiera i zamyka klapkę. Nie da się jej zamknąć. Dopiero po odłączeniu kostki.

Po zamknięciu klapki od egr, samochód w ogóle nie odpala.

Pod pompą tandemową jest sucho i nie widać nigdzie żadnych przecieków.

Ciężka sprawa :/ W wolnym czasie spróbuję sprawdzić czy świece dostają odpowiednie napięcie.

W ostateczności udam się do mechanika i tam sprawdzimy wszystkie uszczelniacze na wtryskach itp.

patrycjuszek - 02-03-2015, 21:28

Myślę ze coś pomieszałeś . W aucie masz :
1. Klapę gaszącą - mylnie określaną jako "przepustnica"
Przy odpaleniu jest otwarta. Jak gasisz silnik to się zamyka. Po chwili znowu otwiera na zgaszonym. To jest prawidłowe działanie.

2, EGR - to tam gdzie dochodzi rurka ze spalinami



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group