To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - za (avancowany) galant gls by savagger

sveno - 08-08-2015, 21:40

savagger995 napisał/a:
Btw. Sveno miałem
przyjemność podziwiać twój samochód na auto-moto show Skaryszew w 2014,
wtedy to jeszcze jakoś wyglądał, obecnie nie jest już tak fajnie. :roll:
savagger995 napisał/a:
rejestrację na WLI, mieszkasz niedaleko Lipska?
Dużo bliżej Iłży niż Lipska, na granicy powiatów. Stamtąd pochodzę, obecnie mieszkam daleko.
savagger995 napisał/a:
nie wiem co to za wersja ale może komuś
będą potrzebne częsci http://www.auto-zlom.eu/i...id=16&Itemid=66 :|
E3xx Mój obecny sąsiad ma takiego w wersji 2.0 16V 4x4 w stanie kolekcjonerskim, namawiam go od dawna, ale nie chce sprzedać :)
booohal - 08-08-2015, 23:11

savagger995 napisał/a:
17-tkami dodatkowo bym go jeszcze zamulił

W jaki sposób?

savagger995 - 09-08-2015, 11:05

szersza opona = wieksza powierzchnia przylegania opony do podloza = wieksze opory toczenia
apg2312 - 09-08-2015, 11:57

booohal napisał/a:
szersza opona = wieksza powierzchnia przylegania opony do podloza = wieksze opory toczenia

Za to lepsza skuteczność hamowania :P
Poza tym, w tym wypadku R17 to średnica opony w calach. Dając większe opony niekoniecznie musisz zaraz dać dwukrotnie szersze :P Ba, możesz nawet dać większą oponę o mniejszej szerokości.
Kalkulatory i przeliczniki bez problemu znajdziesz na necie, zresztą, wystarczy porządny oponiarz/wulkanizator.

booohal - 09-08-2015, 12:28

savagger995 napisał/a:
szersza opona = wieksza powierzchnia przylegania opony do podloza = wieksze opory toczenia

Oryginalna opona w większości szła 205/60/15.
Przy 205/45/17 gwarantuję Ci, że dynamika byłaby lepsza. A przy zastosowaniu względnie lekkich felg masa nieresorowana byłaby niższa i właściwości jezdne polepszyłyby się ;)

Rozumiem komfort, niższą cenę opon, mniejszą podatność felg na uszkodzenia itp. ale argument z ''zamuleniem'' jest kompletnie nietrafiony.

Nie traktuj tego jako jakiś atak na Ciebie tylko tak informacyjnie piszę ;)

savagger995 - 09-08-2015, 12:41

Rozumiem :withstupid: . Swoje spostrzeżenia opierałem właśnie na przykładzie poloneza. Oryginalne rozmiar to 13' dodatkowo z niewielkim "balonem". Założyłem mu 14' też ze stosunkowo
szeroką oponą i niestety nie dość że był mułem to dodatkowo stracił ze 40% mocy :roll:

booohal - 09-08-2015, 13:03

Najważniejsze żeby zachować obwód koła.
Pomoże Ci w tym:
http://www.v10.pl/narzedz...u,opon,204.html

Z szerokością też nie ma co przesadzać ale nieodpowiednim obwodem można się nieźle załatwić :)

Jakie aktualnie masz opony?

savagger995 - 09-08-2015, 16:21

195 65 r 15
booohal - 09-08-2015, 17:31

Czyli już masz za duże o 8mm w stosunku do serii ;)
W Galu jeździłem na 225/45/17, 215/45/17, 205/50/17, 205/60/15, 195/65/15 i wg. mnie najlepiej jest na 205/60/15.
Jednak sporo osób pakuje 195/65/15 ze względu na cenę.

savagger995 - 06-11-2015, 21:58

Dawno nic nie pisałem a pojawiło się kilka nowych modów gala więc warto by o nich wspomnąć:
* Srebrne logo na grilu


* Dokładka tłumika. Miała być jak najbardziej zbliżona do oryginału.


* I najważniejsze efekt HC® na zwykłym zegarze. Na paskach diodowych 5050 RGB. Kolor zegarów
można zmieniać pilotem. Wskazówki pomalowane lakierem do paznokci na błękitno.





Kylu - 07-11-2015, 08:19

Ostatnio widziałem Twój wóz w Iłży, prezentuje się ładnie. ;)
sveno - 07-11-2015, 11:41

savagger995 napisał/a:
Na paskach diodowych 5050 RGB. Kolor zegarów
można zmieniać pilotem.
bajer, a teraz zrób tak, żeby po odpaleniu auta było białe podświetlenie, a jak wskazówka obrotomierza przekroczy za załóżmy 6 tys rpm zmieniało się samo na czerwone :)

jakiś spocik w święta?

savagger995 - 07-11-2015, 19:28

sveno napisał/a:
savagger995 napisał/a:
Na paskach diodowych 5050 RGB. Kolor zegarów
można zmieniać pilotem.
bajer, a teraz zrób tak, żeby po odpaleniu auta było białe podświetlenie, a jak wskazówka obrotomierza przekroczy za załóżmy 6 tys rpm zmieniało się samo na czerwone :)
Cytat:

Niestety nie jestem elektronikiem ,żebym potrafił coś takiego zrobić. Poza tym przy mojej "emeryckiej" jeździe to nigdy bym tego efektu nie uświadczył :lol: :doubt: Udało mi się zakupić taśmę Ledową za bardzo niską cenę więc postanowiłem ,że będzie w sam raz nadawać się do licznika. Ale nie obyło się bez przeszkód niestety uszkodziłem silnik licznika benzyny i musiałem zakupić drugi licznik na podmianę :roll:

jakiś spocik w święta?

Nie ma problemu, to w końcu gdy zobaczyłem twojego gala postanowiłem ,że mój musi być taki sam 8) .

jacek11 - 08-11-2015, 14:59

Nie denerwuje Cię fakt,że światło odbija się w maskownicy zegara ? Mam podświetlenie zrobione w podobny sposób,i efekt jest fajny,oprócz tego jednego mankamentu.
savagger995 - 08-11-2015, 18:10

Szybka zegara i tak jest przyciemniona o 45%. Nie przeszkadza mi to :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group