Pajero III - Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?
Georg - 10-12-2016, 11:35
Deksiu napisał/a: | Mam taki sam problem jak kolega Adi-son. Czy wiadomo już może co faktycznie może być przyczyną? |
Jeżeli rozrusznik kręci w takim tempie, jak na filmikach wyżej - to powodem ciężkiego palenia jest bateria lub starter.
Gdyby kolega Adi-son zgodnie z zasadami forum napisał o wyniku udzielonych porad - wiedzielibyśmy więcej.
robek295 - 10-12-2016, 12:18
u mnie na poczadku jak kupilem tez tak krecil ale wymienilem aku i jest ok aku wczesniej mial 680A a ten co mi sprzedali mial 860A i problem zninol
Deksiu - 10-12-2016, 14:57
Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc
robek295 - 10-12-2016, 21:23
Deksiu napisał/a: | Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc |
Ja mam o ile pamietam 95Ah 860A 2 sztuki
Deksiu - 11-12-2016, 08:38
robek295 napisał/a: | Deksiu napisał/a: | Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc |
Ja mam o ile pamietam 95Ah 860A 2 sztuki |
No ja mam jeden, a od strony pasażera dziurę
MAGDA83 - 12-12-2016, 09:23
kolego 110ah styknie , to na samym aku trochę pojeździsz pozdr
Deksiu - 13-12-2016, 14:35
Wymieniłem akumulator na nowy i dalej jest taki sam problem. Dodatkowo, zawiesza mi się rozrusznik. Jest tak, że czasami długo kręci, po wyłączeniu auta rozrusznik robi pyk i nie odpala nic i tak kilka razy. Po tym wszystkim auto zapala na dotyk. Po wyłączeniu auta znowu wraca problem długo kręci. Czy to faktycznie może rozrusznik powodować te wszystkie problemy?
Dodam jeszcze tak:
* Nie słychać stuków przy odpaleniu
* Delikatnie zakopci na czarno lekką mgiełką i tyle
* Brak białego dymu
* Brak falujących obrotów
* Normalnie przyspiesza
* Brak na komputerze błędów
* Nie trzesie silnikiem
* Po odpaleniu ma normalne obroty nic się kompletnie nie dzieje innego
Panie Zbyszku może Pan coś podpowie?
zbyszekm2 - 13-12-2016, 19:10
Kręci długo na ciepłym czy na zimnym silniku?
Deksiu - 13-12-2016, 19:21
Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo
zbyszekm2 - 14-12-2016, 09:37
Deksiu napisał/a: | Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo |
Trzeba sprawdzić rozrusznik. Jeśli nie pomoże to pompa wtryskowa.Można zaślepić EGR też.
Deksiu - 14-12-2016, 09:59
zbyszekm2 napisał/a: | Deksiu napisał/a: | Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo |
Trzeba sprawdzić rozrusznik. Jeśli nie pomoże to pompa wtryskowa.Można zaślepić EGR też. |
No dzisiaj pojechał na wymianę rozrusznika. Mam nadzieję, że to nie pompa bo się załamię.
Auto wróciło z naprawy. Rozrusznik się rozleciał, był w stanie tragicznym. Dodatkowo zalany ropą, bo jak mi wymieniali filtr paliwa to nie podłożyli nic pod filtr i wszystko poleciało na dół. Auto pali na dotyk.
Dziękuję Panie Zbyszku oraz wszystkim Mitsumaniakom za pomoc i dobre rady.
|
|
|