To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?

Georg - 10-12-2016, 11:35

Deksiu napisał/a:
Mam taki sam problem jak kolega Adi-son. Czy wiadomo już może co faktycznie może być przyczyną?

Jeżeli rozrusznik kręci w takim tempie, jak na filmikach wyżej - to powodem ciężkiego palenia jest bateria lub starter.

Gdyby kolega Adi-son zgodnie z zasadami forum napisał o wyniku udzielonych porad - wiedzielibyśmy więcej. :wink:

robek295 - 10-12-2016, 12:18

u mnie na poczadku jak kupilem tez tak krecil ale wymienilem aku i jest ok aku wczesniej mial 680A a ten co mi sprzedali mial 860A i problem zninol
Deksiu - 10-12-2016, 14:57

Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc :)

robek295 - 10-12-2016, 21:23

Deksiu napisał/a:
Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc :)


Ja mam o ile pamietam 95Ah 860A 2 sztuki

Deksiu - 11-12-2016, 08:38

robek295 napisał/a:
Deksiu napisał/a:
Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc :)


Ja mam o ile pamietam 95Ah 860A 2 sztuki


No ja mam jeden, a od strony pasażera dziurę :wink:

MAGDA83 - 12-12-2016, 09:23

kolego 110ah styknie , to na samym aku trochę pojeździsz pozdr
Deksiu - 13-12-2016, 14:35

Wymieniłem akumulator na nowy i dalej jest taki sam problem. Dodatkowo, zawiesza mi się rozrusznik. Jest tak, że czasami długo kręci, po wyłączeniu auta rozrusznik robi pyk i nie odpala nic i tak kilka razy. Po tym wszystkim auto zapala na dotyk. Po wyłączeniu auta znowu wraca problem długo kręci. Czy to faktycznie może rozrusznik powodować te wszystkie problemy?
Dodam jeszcze tak:
* Nie słychać stuków przy odpaleniu
* Delikatnie zakopci na czarno lekką mgiełką i tyle
* Brak białego dymu
* Brak falujących obrotów
* Normalnie przyspiesza
* Brak na komputerze błędów
* Nie trzesie silnikiem
* Po odpaleniu ma normalne obroty nic się kompletnie nie dzieje innego
Panie Zbyszku może Pan coś podpowie?

zbyszekm2 - 13-12-2016, 19:10

Kręci długo na ciepłym czy na zimnym silniku?
Deksiu - 13-12-2016, 19:21

Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo

zbyszekm2 - 14-12-2016, 09:37

Deksiu napisał/a:
Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo

Trzeba sprawdzić rozrusznik. Jeśli nie pomoże to pompa wtryskowa.Można zaślepić EGR też.

Deksiu - 14-12-2016, 09:59

zbyszekm2 napisał/a:
Deksiu napisał/a:
Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo

Trzeba sprawdzić rozrusznik. Jeśli nie pomoże to pompa wtryskowa.Można zaślepić EGR też.

No dzisiaj pojechał na wymianę rozrusznika. Mam nadzieję, że to nie pompa bo się załamię.

Auto wróciło z naprawy. Rozrusznik się rozleciał, był w stanie tragicznym. Dodatkowo zalany ropą, bo jak mi wymieniali filtr paliwa to nie podłożyli nic pod filtr i wszystko poleciało na dół. Auto pali na dotyk.
Dziękuję Panie Zbyszku oraz wszystkim Mitsumaniakom za pomoc :) i dobre rady.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group