[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] dobrze kręci ale nie odpala
Anonymous - 25-02-2007, 18:26
Przedewszystkim jak jest coś z kopułką to nie ma iskry lub jest słaba. A jak jest kiepska kompresja silnika to normalne że silnik nie odpali. I jeszcze jedno pytanie jak było ciepło to odpalał normalnie?
Anonymous - 25-02-2007, 20:41
Kokos napisał/a: | jezeli bede wymieniał kopułke to i palec rozdzielacza tez jestem zmuszony wymienic? |
Nie musisz wymieniac palca przy wymianie kopulki ale mozesz to zrobic . Jezeli kopulka kwalifikuje sie do wymiany to wymien moze najpierw sama kopulke a palec zostaw chyba ze chcesz miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu
Anonymous - 25-02-2007, 21:31
Meteo napisał/a: | miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
Anonymous - 25-02-2007, 21:38
bear007 napisał/a: | Meteo napisał/a: | miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
|
Bez podtekstow prosze Chodzilo mi o kopulke + palec rozdzielacza
Anonymous - 25-02-2007, 21:42
Meteo napisał/a: | bear007 napisał/a: | Meteo napisał/a: | miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
|
Bez podtekstow prosze Chodzilo mi o kopulke + palec rozdzielacza |
a mnie o potwierdzenie..żaden podtekst..
Hugo - 25-02-2007, 22:08
Kokos napisał/a: | jezeli bede wymieniał kopułke to i palec rozdzielacza tez jestem zmuszony wymienic? | Nie jesteś zmuszony go wymienić, ale to zrób tak jak pisze Meteo. Palec z JC kosztuje kilka zł (do tego białego Colta poniżej japoński firmy YEC kosztował 4 zł). I masz pewność, że nowe.
Kokos - 25-02-2007, 23:53
kostuch napisał/a: | Przedewszystkim jak jest coś z kopułką to nie ma iskry lub jest słaba. A jak jest kiepska kompresja silnika to normalne że silnik nie odpali. I jeszcze jedno pytanie jak było ciepło to odpalał normalnie? |
jezeli jest ok 10 stopni i wiecej odpala normalnie
5 stopni - odpali na krótko (sekundy ) gaśnie, odpali tak po trzecim kreceniu rozrusznikiem
-10 i mniej kreci rozrusznik i nie pali
Krzyzak - 26-02-2007, 08:47
Kokos - to wyglada na brak paliwa
albo pompa/wtryski padaja
albo czujnik temp. silnika - tego sprawdzisz latwiej omomierzem
ew. opcja to ECU
Anonymous - 26-02-2007, 10:19
A może paliwo przymarza?
Anonymous - 26-02-2007, 10:58
Ja myslalem, ze jak palec badz kopulka jest out to silnik nie bedzie chodzil wogole, a nie tylko nie odpalal
Hugo - 26-02-2007, 13:23
kaeres napisał/a: | Ja myslalem, ze jak palec badz kopulka jest out to silnik nie bedzie chodzil wogole, a nie tylko nie odpalal | Raczej w skrajnych przypadkach. Najpierw przerywa lub nie chce odpalić właśnie.
Anonymous - 26-02-2007, 22:56
Krzyzak napisał/a: | Kokos - to wyglada na brak paliwa
albo pompa/wtryski padaja
albo czujnik temp. silnika - tego sprawdzisz latwiej omomierzem
ew. opcja to ECU | Jażeli by to było to co piszesz to nie było by różnicy czy jest ciepło czy zimno na dworze. Silnik ma kiepską kompresję i dlatego przy niskich temperaturach nie odpala z rozrusznika a odpala z zaciągu.
[ Dodano: 26-02-2007, 22:57 ]
gregorbu napisał/a: | A może paliwo przymarza? | nie odpalał by z zaciągu
[ Dodano: 26-02-2007, 23:00 ]
Ja ci tylko poradzę jeden niedrogi zabieg. Podjedź do mechanika i sprawdź ciśnienie na każym garze. Tylko sprawdzaj na zimnym silniku. I jak możesz to podaj wynik z każdej świecy wtedy bedzie wszystko wiadomo.
Kokos - 28-02-2007, 09:35
czujnik temp raczej ok, poniewz wraz z czasem i ochładzaniem silnika dawał inne wyniki na omomierzu
czy kompresja moze tak paść z dnia na dzień - cały czas odpalał ok a nagle kicha?
auto od wczoraj u mechaniora - czekam na wyniki do wieczora...............
pozdrawiam
Anonymous - 28-02-2007, 19:17
kompresja ujawnia się pod wpływem zmian temperatury na bliskie 0 lub poniżej.
Kokos - 01-03-2007, 23:05
po wizycie u mechanika - konieczna okazała sie regulacja zaworów
auto znowu na zimnym silniku odpala od dotkniecia
zawory nie były regulowane od 60 tys przebiegu a kiedy robił to poprzedni własiciel niewiadomo
dziekuje wszystkim, którzy wzieli udział w temacie
pozdrawiam
|
|
|