[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E38A 2.0 4WD] Przegrzany silnik= Zżeranie prądu
kamilek - 22-04-2016, 09:00
Ja miałem taką sytuację w EA, że alternator normalnie ładował 14,4V, napięcie książkowe, po zgaszeniu silnika pobór prądu zerowy, a nad ranem rozładowany akumulator Chwile się zeszło, zanim doszedłem, o co biega, a tak co noc musiałem akum odpinać.
Co było przyczyną?
Jak silnik stygł, tak po pół godziny - godzinie, DOPIERO WTEDY zaczynał się pobór prądu, i to nie byle jaki, ponad 1A Winny okazał się alternator Ale co dokładnie było przyczyną, nie wiem. Wymieniłem na drugi i miałem święty spokój
Gdy próbowałem się czegoś dowiedzieć, też usłyszałem coś o diodach, ale nie zgłębiałem tematu.
franek1994 - 22-04-2016, 18:06
kamilek, Aha, no to okey. Diody są dostępne do mojego alternatora w razie W. Więc nie powinno być problemów. Teraz wystarczy potwierdzenie jakiegoś mechanika i można reanimować
se7en - 22-04-2016, 18:45
no ja bym reanimował, nie ma nic lepszego niz kompletna regeneracja, sprzet jak nowy i na lata
|
|
|