[92-96]Colt CA0 - [ALL] Jaki rozstaw śrub przy kole do Colta '92?
Anonymous - 24-02-2009, 18:35
Matejo napisał/a: | Rozmiar 15” x 6,5”
Rozstaw śrub:4x100
ET 35
chodzi mi o to czy nie bedzie ocierało nigdzie |
Moze obcierac i to dosc mocno ale to zalezy w jakim stanie masz tylni zawias
londolut - 24-02-2009, 18:40
SlaVkoEg napisał/a: | Moze obcierac i to dosc mocno | Ja mam u siebie ET 38 i nic nie trze a miejsca jest jeszcze kupa.ic
Anonymous - 24-02-2009, 18:59
Calkiem mozliwe ale ja napisalem o felgach z ET 35 bo o takie sie pytal Matejo. Przy komplecie osob mocno obciera mi lewa opona. Podejrzewam ze wymiana sprezyn powinna pomoc bo z prawej strony w sumie takiego problemu nie mam dlatego jak Matejo ma slabe sprezyny tez moze miec taki problem ;P
[ Dodano: 24-02-2009, 19:02 ]
Pozatym z tego co mi wiadomo to im wieksze ET tym bardziej kolo jest schowane do srodka tak wiec Twoje 38 moze nie obcieraz a 35 juz tak
londolut - 24-02-2009, 19:15
SlaVkoEg napisał/a: | Przy komplecie osob mocno obciera mi lewa opona. Podejrzewam ze wymiana sprezyn powinna pomoc bo z prawej strony w sumie takiego problemu nie mam dlatego jak Matejo ma slabe sprezyny tez moze miec taki problem ;P | Napisałem to z myślą o 100% sprawnym aucie. Mierzyłem od kumpla z Golfa felgi z ET 32 i wszystko pasowało. Zapakowałem komplet (4 osoby) i normalnie na wertepach nic się nie działo.
Jogurt - 24-02-2009, 19:16
SlaVkoEg, a jakie masze felgi ? 6,5'' czy 7'' ?
Matejo - 24-02-2009, 19:59
zawieszenie mam dobre , żółte sportowe sprezyny, wiec auto jest troche obniżone, i usztywnione.
I jak bedzie tarło?
londolut - 24-02-2009, 20:07
Matejo napisał/a: | auto jest troche obniżone | Trochę to 20 czy 40mm? W takiej sytuacji niczego nie mogę powiedzieć na 100%.
Matejo - 24-02-2009, 20:13
oj tego ile jest obniżone to dokładnie niewiem,
ponieważ autko takie już kupiłem w szwajcarii.
Ale myśle że około 20mm tył a 40 mm przód
( napewno jest niżej niż tył,
nie daje rady podjechac pod około połowę krawęzników jakie spotykam),
A można to jakoś zmierzyć ,
czy może wiadomo jak wysoko jest zawieszony standard.
londolut - 24-02-2009, 20:15
Matejo, to w takim wypadku trzeba mierzyć bo naprawdę nie jestem ci w stanie powiedzieć przy tak obniżonym aucie jak będzie się zachowywać felga z ET35. Na standardowym zawiasie na bank by weszła.
Matejo - 24-02-2009, 20:24
okejos dzieki w takim razie zmierzę, i sie odezwe w temacie.
A i gdzies konkretnie zmierzyc,
bo ja myslałem żeby zmierzyc odległosć błotnika od ziemii.
Pozdrawiam
ictus - 24-02-2009, 20:26
generalnie nie powinno byc roznicy... obnizajace sprezyny sa progresywne i z reguly sztywniejsze juz na "starcie" wiec do dobicia potrzebna jest wieksza sila niz na serii pomimo nawet ktorszego skoku
londolut - 24-02-2009, 20:29
Matejo napisał/a: | okejos dzieki w takim razie zmierzę, i sie odezwe w temacie.
A i gdzies konkretnie zmierzyc,
bo ja myslałem żeby zmierzyc odległosć błotnika od ziemii. | Nie, nie chodzi o żebyś wsadził koła 15" 6,7/7" ET35 i zobaczył czy nie trze
ictus napisał/a: | obnizajace sprezyny sa progresywne i z reguly sztywniejsze juz na "starcie" wiec do dobicia potrzebna jest wieksza sila niz na serii pomimo nawet ktorszego skoku | Teoretycznie tak, w praktyce musisz sobie zadać pytanie ile te springi już jadą.
Matejo - 24-02-2009, 20:34
londolut napisał/a: | Nie, nie chodzi o żebyś wsadził koła 15" 6,7/7" ET35 i zobaczył czy nie trze |
ciężko bedzie to zrobic bo niemam skąd takich wziąść.
nawet gdybym chciał wsadzic stalówki.
Hugo - 24-02-2009, 20:43
Matejo napisał/a: | oj tego ile jest obniżone to dokładnie niewiem | Jak masz papiery z zagranicy to w zagranicznym dowodzie rejestracyjnym powinny być wpisane wszystkie przeróbki w aucie.
Matejo - 24-02-2009, 20:56
Niestety nie posiadam , auto nie było zarejestrowane
ponieważ nie miało katalizatora a w szwajcarii nie dopuscili by go do ruchu.
Wiec dostałem tylko tablice zjazdowe czasowy dowód do tych tablic, ubezpieczenie
i nic wiecej;(
|
|
|