To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Evolander projekt a właściwie końcówka.

Zwierzu - 27-09-2016, 22:11

Za 2 tyg wjeżdżają ostre wałki , docelowe strojenie i już szykuje relacje z prac.
Jaro1974 - 29-09-2016, 22:02

Chciałbym go zobaczyć na żywo ;-)
Zwierzu - 17-11-2016, 19:58

Jaro1974 napisał/a:
Chciałbym go zobaczyć na żywo ;-)


Zapraszam, jutro odbieram ukończony Stage 3 po zabezpieczeniu podwozia i wymianie gum na poliuretany.
Teraz tylko strojenie i strojenie LPG.
Następnie lakiernik co by była lalka:)
Potem wrzucę cały opis prac i niezbędnych informacji do takich modów.

Jak by ktoś szukał dobrych części po przebiegu około 80 tys km to PW.

japanfan - 21-11-2016, 18:32

Powiedz Mi po etapie stage 2 jaka była przybliżona moc i koszt modyfikacji
sla - 21-11-2016, 20:43

Zwierzu napisał/a:
strojenie LPG.

Zawsze mnie to zastanawiało, po co kupować stary samochód, ładować w niego kupę kasy a potem go skundlić instalacją LPG.

Marcino - 21-11-2016, 20:55

sla napisał/a:
Zwierzu napisał/a:
strojenie LPG.

Zawsze mnie to zastanawiało, po co kupować stary samochód, ładować w niego kupę kasy a potem go skundlić instalacją LPG.

Zeby oszczdności z codziennej jazdy były na następne mody. Jak masz na LPG to sie nie boisz uzywać pedału gazu a z rury wydechowej wylatują 2zł zamast 5zł..:)

Fragu - 22-11-2016, 08:36

Marcino napisał/a:
z rury wydechowej wylatują 2zł zamast 5zł..:)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lepiej nie da się tego powiedzieć.

Zwierzu - 22-11-2016, 09:08

Koszt Stage 2 to koło 20 tys zł.
japanfan - 22-11-2016, 17:41

No to powoli biorę się do oszczędzania,gaz już włożyłem teraz ino resztę wmontować i myślę że obleci nie jednego lexa ;) oszczędnie na gazie ;)
Bzyk_R1 - 22-11-2016, 20:17

japanfan napisał/a:
myślę że obleci nie jednego lexa

Hehe Ci z "miasta" od lexusów zawsze będą fajniejsi od chłopaków z prowincji (czyt. reszty kraju) no bo oni są mądrzy bo nie ładują kasy w stare auta i jeżdżą za 5zł a nie jak te barany po 2 zł :D
Kolejne generacje instalacji po II, dawno udowodniły że jazda na LPG to nie skundlenie grosza tylko mądry racjonalny sposób ograniczenia kosztów transportu. Lepiej kupić coś żonie czy dziecku lub zrobić lepszy serwis samochodowi. Nie widzę tu powodów do krytykowania ludzi którzy umieją zadbać o swoje ciężko zapracowane pieniądze.

sla - 22-11-2016, 21:44

Bzyk_R1 napisał/a:
Hehe Ci z "miasta" od lexusów zawsze będą fajniejsi od chłopaków z prowincji (czyt. reszty kraju) no bo oni są mądrzy bo nie ładują kasy w stare auta i jeżdżą za 5zł a nie jak te barany po 2 zł :D

Kolega chyba troche przewrażliwiony, bo o kompleksy nie posądzam, ale trochę niewłaściwie interpretuje moja słowa. Marka dla mnie się nie liczy,wiek również. Lubię samochody w oryginale, po prostu klasyki. Inne niezależnie od marki i ich wartości po prostu uważam za kundle, niezależnie czy to będzie Skoda, Mitsu, Ferrari czy Bentley.
PS. Zwierzu jak widzę też z Warszawy to teoria o fajnych chłopakach trochę naciągana.

Bzyk_R1 - 22-11-2016, 21:59

Nie no luzik kolego. Nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź ale jak dla mnie O1T to powoli taki (może przesadzam) youngtimer. Niedługo będzie ich na ulicach bardzo mało, wielu ludzi nadal nie zna tego samochodu. Ja również kocham klasyki, niemniej projekt evolander jest bardzo interesujący i w naszym kraju kilku ludzi się tego podjęło. Pewnie gdyby było mnie stać też bym takiego zrobił. Dla mnie szczytem marzeń będzie jak zrobię program na 380Nn :) i naprawdę nie widzę przeszkody w tym żeby jeździć na LPG. Jeździłem na Pb ponad 2 miesiące i niestety przy moim użytkowaniu zbyt dużo pln z wypłaty zostawało na stacji. Teraz czerpie radość z jazdy i nie martwię się o koszty, a instalacja tak schowana że nawet wielbicieli klasyków nie razi ;)
sla - 22-11-2016, 22:09

No to jesteśmy prawie zgodni, tylko ja jakbym nie miał fosy na Pb to wolałbym coż słabszego (czytaj mniej paliwożernego), ale w oryginale , niz mocnego ale zagazowanego. Ale każdy ma swojego bzika. Marzę o Mercedesie Kubusiu z mojego rocznika, ale z braku domu z garażem nigdy chyba to się nie spełni.
Zwierzu - 22-11-2016, 22:32

sla napisał/a:
No to jesteśmy prawie zgodni, tylko ja jakbym nie miał fosy na Pb to wolałbym coż słabszego (czytaj mniej paliwożernego), ale w oryginale , niz mocnego ale zagazowanego. Ale każdy ma swojego bzika. Marzę o Mercedesie Kubusiu z mojego rocznika, ale z braku domu z garażem nigdy chyba to się nie spełni.

No popatrz a mnie stać na Pb a nie stać mnie żeby sie frajerzyć.
A co powiesz na to ze to moj aktualnie 4 samochód i jest to projekt który udowadnia, że LPG w odpowiedniej konfiguracji jest ok.

A twoja cała wypowiedz sprowadza sie do kasy a nie do pasji do motoryzacji.


[ Dodano: 22-11-2016, 21:33 ]
sla napisał/a:
No to jesteśmy prawie zgodni, tylko ja jakbym nie miał fosy na Pb to wolałbym coż słabszego (czytaj mniej paliwożernego), ale w oryginale , niz mocnego ale zagazowanego. Ale każdy ma swojego bzika. Marzę o Mercedesie Kubusiu z mojego rocznika, ale z braku domu z garażem nigdy chyba to się nie spełni.


Jeszcze jedno ile zostało z oryginału w tym aucie czytałeś temat od początku?

sla - 22-11-2016, 22:55

Zwierzu napisał/a:
No popatrz a mnie stać na Pb a nie stać mnie żeby sie frajerzyć.
A co powiesz na to ze to moj aktualnie 4 samochód i jest to projekt który udowadnia, że LPG w odpowiedniej konfiguracji jest ok.

To zapytam nieśmiało jaki jest cel zakładania LPG?
A o swoim samochodzie to nigdzie nic nie pisałem, ale fajnie , że stac Cię na tyle samochodów, pochwal sie nimi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: To jest prawdziwa pasja :mrgreen: :mrgreen: Jak sobie kupisz Lambo to tez załozysz LPG?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group