Outlander I GEN Techniczne - Rozrząd do 2,0 16 v 136 KM
PABLO998 - 10-05-2017, 15:50
Ja do Outka i Carismy kupowałem u tego sprzedawcy http://allegro.pl/rozrzad...6815178046.html
Jaro1974 - 11-05-2017, 09:12
Zerwikaptur napisał/a: | Ktoś może TU kupował? |
Ja kupowałem tam dwa zestawy i z tego co mi się wydaje jeszcze ktoś od nich brał.
Bzyk_R1 - 11-05-2017, 09:58
Ja również tam kupowałem do Turbo, polecam.
Zerwikaptur - 11-05-2017, 11:02
Rozrząd zamówiony u motorsystem1 z pompą wody za 590zł - dzięki za info!
Razorsl - 02-06-2017, 13:55
a jak Wam rozrzad wymieniali lub sam pasek od alternatora to zdjemowali cale prawe nadkole czy jak sie do niego dobierali?
Bzyk_R1 - 02-06-2017, 14:04
Razorsl, wystarczy zdjąć kolo, dolną osłonę w nadkolu odkręcić łapę silnika i go delikatnie unieść. Prawie identycznie jak w Golfie
nahar - 02-06-2017, 22:56
A czy ktoś stosował SKF ?
Ten zestaw jest droższy niż ten, ale jakoś mam większe zaufanie do SKF.
I jak jest z pompą wody - co drugą wymianę zmieniamy?
Bo z pompą to SKF już trochę drogo wychodzi
Bzyk_R1 - 03-06-2017, 14:14
nahar, Ja rozważałem SKF ale poszedłem w sprawdzony zestaw zbliżony bardzo do OEM i jestem póki co zadowolony, żadnych niespodzianek i cena spoko.
Co do pompy...wiele jest szkół. Powiem tak patrząc na mój egzemplarz pompa OEM powinna wytrzymać 200tyś i ja przy 149.000 zakupiłem nową ale stara została wyjęta rzucona na badania i była naprawdę spoko więc została. Nowa GMB przy następnej wymianie.
qba1983 - 04-06-2017, 18:47
tak zapytam, po co wymieniacie pompę wody razem z paskiem rozrządu skoro nie jest napędzana owym paskiem. dostęp do niej nie jest ograniczony i nie trzeba rozbierać rozrządu do jej wymiany, więc po co?
W@sio - 04-06-2017, 23:14
Ano po to drogi kolego, że pompa ma ograniczoną żywotność podobnolie jak hydronapinacz. W moim przypadku przy pierwszej wymianie rozrządu oba te elementy były jak nowe, ale przy kolejnej wymieniłem dla świętego spokoju. Podobnie zrobiłem w Colt'cie
elektryk - 05-06-2017, 00:13
qba1983 napisał/a: | tak zapytam, po co wymieniacie pompę wody razem z paskiem rozrządu skoro nie jest napędzana owym paskiem. dostęp do niej nie jest ograniczony i nie trzeba rozbierać rozrządu do jej wymiany, więc po co? | Żeby zdemontować pompę potrzeba zdemontować napinacz rozrządu. Wydaje się to niepotrzebne, ale jedna ze śrub pompy znajduje się dokładnie pod napinaczem. Paska nie trzeba ruszać, ale jak ktoś to zrobi niefachowo to pasek rozrządu wystrzeli i trzeba ustawiać od nowa.
Bzyk_R1 - 05-06-2017, 10:03
qba1983, jak widzisz jest powód kupna pompy w zestawie z rozrządem a co do wymiany każdy robi po swojemu w zależności od sytuacji;-)
nahar - 06-06-2017, 01:06
Bzyk_R1 napisał/a: | ...poszedłem w sprawdzony zestaw zbliżony bardzo do OEM i jestem póki co zadowolony, żadnych niespodzianek i cena spoko.
|
Czy to ten Mitsuboshi był?
Ja znalazłem jeszcze na alledrogo taki:
bez pompy
Kosztuje tyle co SKF. Zawsze mogę sobie pompę dokupić oddzielnie - też GMB.
Wg tego co mam w książce wymiana rozrządu co 90k km wymiana pasków bez rolek napinaczy i pompy. Mam 105k przebiegu zadzwonię czy mają info co do wymiany paska (tam ostatnio był serwisowany samochód).
Bzyk_R1 - 06-06-2017, 11:29
nahar napisał/a: | Czy to ten Mitsuboshi był? |
Tak ten sam od motorsystem z Białegostoku.
nahar - 18-06-2017, 21:12
Kupiłem ostatecznie zestaw SKF bez pompy, z napinaczem hydraulicznym cena za 2 paski, 3 rolki i napinacz ok 620 pln. W piątek odstawiam auto do mechaników, żeby przełożyli rozrząd, na pewno poproszę o zwrot napinacza - jak pisaliście często oryginalny używany działa dłużej niż zamienniki.
|
|
|