To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Rafal_Szczecin - 07-09-2009, 15:10

ok bicia brak ,itp , a jak Wasze odczucia w porownaniu do poprzedniego zestawu ?
hamowanie na nacinanej/nawiercanej mikodzie poprawilo sie/ pogorszylo, czy moze nie zaobserwowaliscie zmian na lepsze/gorsze czyli jest mniej wiecej takie jak bylo przed.

Zhan - 07-09-2009, 22:14

Rafal_Szczecin napisał/a:
a jak Wasze odczucia w porownaniu do poprzedniego zestawu ?


ja wlasnie zamontowalem zestaw Mikoda/ATE a wczesniej mielem zestw EBC/EBC i niestety stwierdzam, ze jest odczuwalny spadek skutecznosci hamowania. Nie wiem jeszcze jak hamowanie z wiekszych predkosci ale w jezdzie z predkosciami do 70km/h jest slabsze. Pamietam, ze pierwsza jazda po zamontowaniu EBC to bylo zaskoczenie, ze to auto potrafi tak hamowac, dzis pierwsza jazda byla lekkim rozczarowaniem ale licze na to, ze ten zestaw przynajmniej okaze sie trwalszy od poprzedniego...

KaWu - 08-09-2009, 08:05

Zhan, daj sie im dotrzeć najpierw.

Rafal_Szczecin, trudno mi porownać czy dużo lepiej hamują. Jak kupiłem auto to już biły tarcze i przez to też nie deptałem za mocno. Ale odczucia są pozytywne i wydaje się że lepiej-na pewno się nie falują.

Rafal_Szczecin - 08-09-2009, 08:19

Zhan napisał/a:
ja wlasnie zamontowalem zestaw Mikoda/ATE a wczesniej mielem zestw EBC/EBC i niestety stwierdzam, ze jest odczuwalny spadek skutecznosci hamowania. Nie wiem jeszcze jak hamowanie z wiekszych predkosci ale w jezdzie z predkosciami do 70km/h jest slabsze. Pamietam, ze pierwsza jazda po zamontowaniu EBC to bylo zaskoczenie, ze to auto potrafi tak hamowac, dzis pierwsza jazda byla lekkim rozczarowaniem ale licze na to, ze ten zestaw przynajmniej okaze sie trwalszy od poprzedniego...
ile wytrzymal poprzedni zestaw ?
Zhan - 08-09-2009, 08:48

Idealnie bylo przez jakies 4-5 tys, po tym przebiegu pojawil sie znajomy efekt wibrowania pedalu hamulca. Na poczatku delikatnie, wrecz niewyczuwalnie ale z kazdym kolejnym tysiacem bylo coraz gorzej. W sumie zrobilem na nich 10 tys i pod koniec praktycznie nie dalo sie jezdzic po rozgrzaniu tarcz. Efekt jezdzenia to luz na przekladni i wymieniona koncowka drazka wiec nie polecam. Klocki zdjalem w stanie niemal idealnym, okladziny maja grubosc jakies 1,5 - 2mm mniejsza niz nowe ATE.
costa brawa - 09-09-2009, 00:05

A ja zapytam tak -(kiedys gdzies to widzialem i czytalem ale nie moge znalesc teraz )
mam w galancie 276 na jednotloczkowym to mam tarcze 26mm grube ? i czy mozna do nich zalozyc te od dwutłoczkowego czyli 24 mm - pozostale wymiary sa takie same?
chce sie upewnic a nie pamietam wlasnie

Anonymous - 09-09-2009, 22:25

Myśle że można bo większość tak zakłada dlatego tez tarcze im po pewnym czasie zaczynają bić. Zauwaz że przy 26 mm grubości 24 to już klasyfikacja do wymiany tarcz. Na rynku części zamiennych ja osobiście nie trafiłem na tarcze do gala o grubości 26 mm (wszystkie tarcze mają 24)
costa brawa - 09-09-2009, 23:15

w IC sa ale sie dokladnie nie przygladalem jakiej firmy - jutro moze bede mial chwile to wezme na badania / pomiary te co mam i porownam do wymiarow Mikody :)
osobiscie uwazam ze to nie ma wplywu wiekszego bo minimalna grubosc to jest dla tarczy a dla zacisku 2mm w ta czy w ta to w sumie bez roznicy (1mm na strone)

Hugo - 10-09-2009, 00:10

costa brawa napisał/a:
osobiscie uwazam ze to nie ma wplywu wiekszego bo minimalna grubosc to jest dla tarczy a dla zacisku 2mm w ta czy w ta to w sumie bez roznicy (1mm na strone)
Dla zacisku bez różnicy (dostosuje się do niej), ale dla tarczy nie, ponieważ cieńsza łatwiej się zwichruje itp.
costa brawa - 10-09-2009, 21:47

Dzis mierzylem tarcze - nawet mam zalozona ta 24 - tarcze sa identyczne tylko sama gruboscia sie roznia (przy okazji jazma mam na 160 rozstawie srob 8) hehe)

prawdopodobnie zamawiam mikody na 99%

tucci - 12-09-2009, 12:24

szpala85 napisał/a:
czyli Mikoda jest lepsza od fabryki :wink: tak ? :roll: :wink:

Nie bedziesz zalowal kupujac tarcze od mikody bo warto :wink:

mandro33 - 12-09-2009, 16:13

Jeżdze ponad rok na tarczach od MIKODY,nawiercane z nacięciami- troche droższe, bez zastrzezeń.
szpala85 - 13-09-2009, 04:09

tucci napisał/a:
Nie bedziesz zalowal kupujac tarcze od mikody bo warto :wink:


i o to mi chodziło :mrgreen: Dzięki

[ Dodano: 13-09-2009, 22:46 ]
i stało się dzisiaj zakupiłem tarcze MIKODY - nawiercane :twisted: teraz czekam tylko na przesyłkę , a potem lecę kupić nowe klocki :mrgreen:

[ Dodano: 13-09-2009, 23:43 ]
pytanko odnośnie klocków ..... to mam kupić ATE tak ? :roll:

i jeszcze jedno ....czy jak będę zakładał nowe tarcze to mam wyrzucić te pognite osłony co są na starych tarczach :roll: ..... czy je zostawić :roll: bo na zdjęciach widzę że wywalacie te osłony .... :roll:

KaWu - 14-09-2009, 13:06

szpala85, klocki ATE będą dobre, tylko na pewno będą więcej pylić niż np Textar.

Kto ściąga osłony przy wymianie tarcz :?: Chyba bez sensu jest ich ściąganie i nie zakładanie. Przecież po coś one są.

Hugo - 14-09-2009, 14:35

KaWu napisał/a:
klocki ATE będą dobre, tylko na pewno będą więcej pylić niż np Textar
No nie wiem czy jakieś klocki na świecie moga mocniej pylić niż Textar. W moim Galu na Textarach po 50 km felgi są dosłownie czarne. Masakra.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group