To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Frankenstein CC5A

LEWY - 02-10-2009, 12:15

ee to tylko ja zrobiłem 1120km na baku?? :badgrin:
Anonymous - 02-10-2009, 12:16

na lawecie z cieknącym bakiem haha
roch_27 - 02-10-2009, 14:02

Matejko napisał/a:
i nie narzekajcie na spalanie bo rochu z bartkiem wam zazdroszcza :P
w vr-4 wiadomo coś za coś ale "Lacernik" w poznańskich korkach też potrafi swoje motogodziny wypalić - trasa 10~12 km zajmuje w godzinach szczytu min 50 min, natomiast spalanie ostatnio wynosi coś około 13~13,5 litrów - zależnie od dnia i ilości "tępych Janów" na drodze :axe: :evil:

pozdro

harpagan - 02-10-2009, 16:39

Browar napisał/a:
tak harp tylko to 600 robilem w poprzadniej robocie,.Zarobki wzrosly to wzroslo tez spalanie, w duzej mierze zalezy to od nogi łącznika miedzy kierownica a fotelem - czyli Ciebie samego ;p

Zebym pałował to bym nie wspominal o tym ani slowa, ale 2 ostatnie pelne baki wyjezdzilem w sposob nie przystajacy uzytkownikowi gieteja :)
Za to dzis przypomnialem sobie ze ten czarny sprzecik naprawde jezdzi 8) :mrgreen: 8)

harpagan - 08-10-2009, 09:12

W zwiazku z tym, ze wczoraj w monster garage wybuch granat ;) i na srodku pojawila sie gleboka dziura to ekipa ustawila sie przed i udalo sie pstryknac telefonicznie taka foteczke:


Nie zraziło nas to do podłubania:



No, ale wracajac do franka.
Nie pamietam jak bylo wczesniej bo pewnie nie zwracalem na to uwagi, ale zdziwila mnie sytuacja ze 3 kreski z 4 znikaja z paliwopokazywacza po +/- 250km
Za to od 3 do rezerwy daje sie przejechac jeszcze prawie 150
Podlewarowalem potwora i wypatrzylem ze na laczeniu rury wlewowej z gumowym wezem idacym do baku jest mokro. Odkrecilem, obejrzalem i ani rura ani waz nie sa uszkodzone.
Pozostaje mi wymienic opaske zaciskowa i sprawdzac czy wyschlo.
Zastanawiam sie tez czy mozliwe jest zeby to byl powod szybszego opadania wskazowki :) ?

Skoro juz zrzucilem kolo dobralismy sie do hamulcy od strony wlewu paliwa.
Ostatnio popiskiwal a do tego tarcza wygladala jakby uzywana byla od swieta.
Rozbiorka potwierdzajaca teorie ze bez mlota to nie robota i wszystko zapieczone i wlasciwie nieruchome. Klocki krzywo poscierane. Krajobraz po bitwie.
Reanimacja przy pomocy mojego etatowego czlowieka od hebli Czarnucha :)
Dzis przyjdzie czas na druga strone

Skoro juz jestesmy przy hamulcach to na koniec mały bonus
Dwutłoczkowe zaciski pod tarcze 276mm zamontowane na probe w czarnym Czarnucha (jeszcze z tarcza od 1.6)
Niestety pod moja 14 calowke sie nie mieszcza ...
za to montaz p&p :)



Anonymous - 08-10-2009, 10:31

Chociaż raz mój nie jest najbrudniejszy, a przynajmniej na takiego nie wygląda. :D
Co do hamulców - będziemy rozbierać w najbliższym czasie?

rosomak1983 - 08-10-2009, 10:40

harpagan napisał/a:
Niestety pod moja 14 calowke sie nie mieszcza ...

te biale fele to 14''???

macieekg - 08-10-2009, 11:10

harpagan napisał/a:
zdziwila mnie sytuacja ze 3 kreski z 4 znikaja z paliwopokazywacza po +/- 250km
Za to od 3 do rezerwy daje sie przejechac jeszcze prawie 150

Ten wskaźnik paliwa to jakaś jedna wielka zagadka u mnie też pokazuje bardzo niemiarodajnie. Najpierw spada powoli, potem szybciej ale żeby spadło od 3 do rezerwy to znowu wolniej. Jak już się wydaje że w baku same opary to przy tankowaniu wychodzi że sporo tam jeszcze paliwa pozostało.

harpagan napisał/a:
Dwutłoczkowe zaciski pod tarcze 276mm zamontowane na probe w czarnym Czarnucha (jeszcze z tarcza od 1.6)
Niestety pod moja 14 calowke sie nie mieszcza ...
za to montaz p&p :)

ciekawe jak to będzie hamować

pawela - 08-10-2009, 11:30

macieekg napisał/a:
Ten wskaźnik paliwa to jakaś jedna wielka zagadka u mnie też pokazuje bardzo niemiarodajnie. Najpierw spada powoli, potem szybciej ale żeby spadło od 3 do rezerwy to znowu wolniej. Jak już się wydaje że w baku same opary to przy tankowaniu wychodzi że sporo tam jeszcze paliwa pozostało.

czyli prawidłowo ;)
czerwone pole to jeszcze dobre 12-13 litrów w baku

harpagan - 08-10-2009, 12:56

gregorbu napisał/a:
Chociaż raz mój nie jest najbrudniejszy, a przynajmniej na takiego nie wygląda. :D

Sugerujesz ze moj :P ?
gregorbu napisał/a:
Co do hamulców - będziemy rozbierać w najbliższym czasie?

Za lewy tył chciałem się zabrać dzis, jak tylko zamontuje gerde
rosomak1983 napisał/a:
te biale fele to 14''???

Yes sir
macieekg napisał/a:
ciekawe jak to będzie hamować

Pozyjemy zobaczymy.
Mnie bardziej zastanawia jak to bedzie wspolpracowalo zarowno z bebnami z tylu jak i z elementami przyzwyczajonymi do innych obciazen - piasty, przeguby, polosie ...




Czyli spostrzezenia za szybkiego uchodzenia trzech czwartych skali nietrafione :x

macieekg - 08-10-2009, 19:09

harpagan napisał/a:
macieekg napisał/a:
ciekawe jak to będzie hamować

Pozyjemy zobaczymy.
Mnie bardziej zastanawia jak to bedzie wspolpracowalo zarowno z bebnami z tylu jak i z elementami przyzwyczajonymi do innych obciazen - piasty, przeguby, polosie ...

Generalnie ludzie narzekają, że tarcze są za małe i dlatego się grzeją.
Dlatego się zastanawiam czy te 2 tłoczkowe zaciski coś pomogą.

Ale to już jak napisałeś się zobaczy.

rosomak1983 - 08-10-2009, 22:18

harpagan napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
te biale fele to 14''???

Yes sir

oz superturismo????
Ostanio takie przymierzałem... ale jakos u mnie wygladaja male na aucie a u Ciebie własnie na duże...

Kondzio_czdz - 09-10-2009, 00:11

harpagan, też miałem podobny problem z "przeciekaniem". Rury też nie były uszkodzone. Po wymianie opaski ciekło dalej, więc osuszyłem łączenie i potraktowałem je folią w płynie - 10cm w każdą stronę i aktualnie mam problem z głowy.
harpagan - 09-10-2009, 09:35

rosomak1983 napisał/a:
oz superturismo????
Ostanio takie przymierzałem... ale jakos u mnie wygladaja male na aucie a u Ciebie własnie na duże...

oz superturismo wrc
Moze kontrast kolorow sprawia wrazenie ze sa wieksze niz w rzeczywistosci.
Dla mnie sa w sam raz, zupelnie nie narzekam. Nie mam manii wielkosci felg.
Chociaz jakbym mial 15 to pewnie pokombinowalbym z hamulcami ;)

Kondzio_czdz napisał/a:
harpagan, też miałem podobny problem z "przeciekaniem". Rury też nie były uszkodzone. Po wymianie opaski ciekło dalej, więc osuszyłem łączenie i potraktowałem je folią w płynie - 10cm w każdą stronę i aktualnie mam problem z głowy.

Moze to jest jakis pomysl ta folia w plynie.
Ogladalem wczoraj przy okazji czyszczenia drugiej strony hamulców i dalej jest mokro.
Wykrece wlew paliwa i konkretnie sie temu przyjrze i oczyszcze. Potem bede kombinowal

pawela - 09-10-2009, 16:03

zaraz, po chyba wypadłem z wątku...

Harp, OZy na Franku to 14? :shock:

Dałbym im 15-16 na oko



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group