To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót do przeszłości

jacek11 - 04-05-2011, 23:05

szpala85 napisał/a:
jacek11, ..... cos to nie tak z naszymi galami ...... mi natomiast podczas "zimy" w maju uciekł gaz z klimy :evil: .... kolejne $$$ poszły z powietrzem :evil:

tak troszke jak bym sie lepiej poczul :mrgreen: :wink:

jacek11 - 07-05-2011, 22:35

No i tak.znalazłem szybę na szrocie w Skierniewicach.dogadałem się,i jadę .od Piotrkowa do Rawy Mazowieckiej korek.prędkość taka,że w pewnym momencie walec z boku jechał szybciej :wink: ale jestem spokojnym kierowcą,więc spokojnie jadę sobie dalej.zajeżdżam na szrot,oglądam szybę,i wycinanie z auta.po kilku minutach,szyba zostaje odcięta od karoserii.pracownicy chcą unieść ją do góry..........i słyszę trzask......


Wracam do domu z niczym :? znowu jadę w korku,słuchając przez CB przekleństw innych kierowców,co to im się spieszy potwornie,i są najlepsi na świecie,a inni to są beee.
Żałosne....

Nadal szukam szyby,ale w pobliżu nie ma,a nikt nie wysyła kurierem,a daleko nie pojadę,bo gra nie warta świeczki :?

Zielu - 08-05-2011, 17:29

Ja bym radził kupić nową szybę, zamiennik-w przypadku mojego Lancera różnił się od oryginału jedynie brakiem znaczka Mitsubishi i napisem Pilkington. O oryginale nie mówię, drogie jak cholera. Niestety z używanymi szybami zdarzają się takie historię....może nawet być dobrze wycięta, wklejona itd. a i tak posiadać mikropęknięcia na rantach, nie widoczne dla oka, które mogą "wyjść" na jakimś większym dołku. To jest jak z loterią, uda się albo nie uda... A na pewno nigdy bym nie kupował szyby na odległość, dostarczanej kurierem. Koszt zamiennika to ok. 250-350zł, jak się do tego wycina, wkleja w firmie która się tym zajmuje-dostajesz gwarancję :) Więc wybór należy do Ciebie
jacek11 - 08-05-2011, 22:19

Zielu175, wiem że nowa lepsza,tyle że do gala kosztuje ok.500 zł.tutaj miałem w miarę blisko,więc zaryzykowałem.jeszcze chwilkę poszukam,a jak się nic nie trafi,to kupię nową,i tyle :wink:
Zielu175 napisał/a:
A na pewno nigdy bym nie kupował szyby na odległość, dostarczanej kurierem.

nie ma takiej możliwości.nikt nie wysyła szyby czołowej kurierem.

robertdg - 08-05-2011, 22:29

Zielu175 napisał/a:
A na pewno nigdy bym nie kupował szyby na odległość, dostarczanej kurierem.
jacek11 napisał/a:
nie ma takiej możliwości.nikt nie wysyła szyby czołowej kurierem.
Łoj jak Panowie jeszcze mało wiedzą, pozwólcie, że zadam pytanie - czy zastanawialiście się kiedyś jak dostarczają szyby do zakładów montujących szyby, ASO i podobnych :?:
areksz121 - 08-05-2011, 23:56

Jacku, u mnie w Rzeszowie zapłaciłem ok 500 (poprzedni gal) z nowymi uszczelkami i montażem/Pilkingtona :wink: A nie powiem, bo ja też mam dwa kółeczka na szybie po kamieniach...póki co nie pęka nic, to i nie ruszam :wink:
Zielu - 09-05-2011, 00:46

Zapewne są dostarczane w bardziej "humanitarny" :) sposób niż robi to zwykły kurier, w końcu wiele firm bez powodu by nie zaznaczało, że nie wysyłają szyb czołowych kurierem. Jeszcze zależy jak to zapakują, mojemu sąsiadowi szybę przywieźli opakowaną w sam karton i folię, chyba nie muszę mówić, tfu, opisywać w jakim była stanie...Jeśli już, szybka powinna jechać na specjalnej palecie, z usztywnieniem, jako "delikatna" przesyłka. Na allegro jest chyba jakaś firma, która bezpośrednio dostarcza szyby do klienta, bez udziału kuriera..
robertdg - 09-05-2011, 08:45

Zielu175, no mniej więcej tak, jednakże są firmy kurerskie które wyślą Ci szybe, pod warunkiem, że opakujesz ją w stelaż transportowy - taki wymóg, chociaż jakieś 3 tyg temu kolega zamawiał szybe tylną do swojego RoVer-a serii 600, szyba nie dość że hartowana, to jeszcze profilowana z lekkim zawinięciem bocznym i dolnym, wiesz jak była wysłana - była sześciokrotnie owinieta grubym kartonem i oznaczona jako szkło - kurier normalnie przywiózł.
jacek11 - 09-05-2011, 17:20

areksz121 napisał/a:
A nie powiem, bo ja też mam dwa kółeczka na szybie po kamieniach...póki co nie pęka nic, to i nie ruszam :wink:

takie rzeczy mogą zakleić,i będzie git.ja też tak jeździłem,i to olewałem,i teraz mam wydatek.w zasadzie odprysk,przez którego pękła,wygląda na świeży,więc może to nie to.

jacek11 - 15-05-2011, 13:21

Jakiś czas temu zaczęło pukać coś z przodu,strona prawa.Diagnoza była szybka,sworzeń wahacza górnego.Wymiana poszła szybko i sprawnie.Sworzeń firmy 555 kosztował 74 zł.Teraz znowu jest cichutko 8)
Jogurt - 15-05-2011, 23:13

jacek11, E5X ma wielowachaczowy zawias ?
Wszyc - 15-05-2011, 23:22

ma dokładnie taki ja EA nawet te same części używamy :P EA od E5 się różni to wyglądem zewnętrznym jak zdejmiesz poszycie to to samo dosłownie :)

Jedyne czym się różnią w zawieszeniu te modele to EA ma grubsze stabilizatory :P kwestia 5mm

Jogurt - 15-05-2011, 23:38

Wszyc, to dlaczemu nie sprzedawali w Europie rekinów 4x4 :(
Wszyc - 16-05-2011, 00:14

Tym nowszy rocznik jakiego kol wiek japońca tym większe różnice między japońskimi wersjami a europejskimi :P

Widocznie 4x4 się nie opłacało w europie sprzedawać bo nie schodziły E5 też nie były oferowane w europie 4x4 z wyjątkiem E88A przeznaczonego głównie na rynek skandynawski :P bo E5 wychodził w każdej wersji silnikowej z napędem 4x4 prócz 1.8 V6 i 2.0 V6 MIVEC MD po za tym wyjątkiem jakim jest E88A to 7 generacji też nie sprzedawali z napędem 4x4 w europie :(

Ale co do napędu 4x4 to się tutaj E5 od EA różni trochę :P E5 ma większą bazę kół jak dobrze pamiętam :P bo szukam wału napędowego do siebie i wiem że od legiego nie podejdzie :P

Co do zawieszenia to nawet właściciele E5 montują wahacze od EA bo np. górny przedni wahacz w EA jest z podwójnej blachy i jest sztywniejszy :)

Hugo - 16-05-2011, 09:38

Wszyc napisał/a:
Jedyne czym się różnią w zawieszeniu te modele to EA ma grubsze stabilizatory kwestia 5mm
Nieprawda, z tyłu są nieco inne amortyzatory oraz wahacze poprzeczne.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group