Nasze Miśki - Galicjusz V6 i 163 kucyki
fj_mike - 20-07-2011, 10:21
Mare, fajnie to wygląda
Jestem ciekawy trwałości efektu.
Mare - 20-07-2011, 15:28
Urlopu razem z weekendami 28 dmi
Lakier przeznaczony jest do całej tapicerki. Zarówno skórzanej jak i "plastikowej". Bez najmniejszego problemu.
Poduszkę też malowałem, Również jest pokryta skórą i też miała przetarcia na "ramionach". Tu drobniejsze, ale machnąłem całą. Kolor będzie różnił się nieco od starego, więc pomalować należałoby całą kolumnę. Myślałem też żeby machnąć gałkę zmiany biegów ;p Ale z tym poczekam aż załatwię sobie skórzaną ;p
fj_mike, Ten lakier ma taką samą strukturę co te, którymi kryje się skórę fabrycznie, więc powinno być wytrzymałe. Myślę, że czas pokaże. Biorąc pod uwagę mój styl prowadzenia ( jedną ręką) to jeżeli powłoka będzie słaba, to dowiemy się o tym niebawem :D
Hugo - 20-07-2011, 19:21
Mare napisał/a: | Poduszkę też malowałem, Również jest pokryta skórą | To jakaś niestandardowa? Mare napisał/a: | pomalować należałoby całą kolumnę. | Masz na myśli plastikową obudowę kolumny? Też o tym myślę, tymbardziej, że na mojej od góry są rysy powstałe podczas wyjmowania licznika (wszystko wychodzi "na styk"). Tylko muszę dokupić Motip-a.
Mare - 21-07-2011, 12:03
Hugo napisał/a: | To jakaś niestandardowa? |
Hmmm... a to ciekawe. na przodzie i od "tyłu" na krawędziach wygląda ewidentnie na skórzaną. Tak samo obtarcia wyglądały identycznie jak na kole.
Hugo napisał/a: | Masz na myśli plastikową obudowę kolumny? |
Tak. Mnie udało się jej nie uszkodzić, ale myślę, że któregoś razu jak mnie zirytują różnice kolorów, to ją rozkręcę i machnę lakierem hehe
Podejrzewam, że przy okazji czyszczenia auta bądź zmiany foteli na skórkę to zrobię.
Hugo - 22-07-2011, 02:10
Mare napisał/a: | na przodzie i od "tyłu" na krawędziach wygląda ewidentnie na skórzaną | Patrzyłem dzisiaj na swoją i posiada fakturę jak skóra, ale to plastik. Chyba swoją też machnę+plastiki na obudowie kolumny kierowniczej, ale obecnie mam ważniejsze sprawy mechaniczne.
Mare - 01-08-2011, 20:17
Troszka nowych fotek ;p
Tym razem nałożyłem inny wosk. Mam nadzieję, że będzie bardziej odporny na warunki pogodowe i dłużej pozostanie tak błyszczący ;p
fj_mike - 01-08-2011, 21:29
Mare napisał/a: | Tym razem nałożyłem inny wosk. |
Założę się o browara, że czerwony
Mare - 01-08-2011, 21:43
nie, zielony ;p
robertdg - 01-08-2011, 21:50
Stawiasz
fj_mike - 01-08-2011, 22:14
robertdg napisał/a: | Stawiasz |
Niech będzie
Degustatornia w Gdyni może być?
Mare - 01-08-2011, 23:16
No ba
Mare - 21-08-2011, 11:51
Kolejny update
W końcu udało mi się zainstalować moda, na którego czekałem od zimy Jest on przedstawiony na poniższej fotce
Kto dość spostrzegawczy to zauważy ;p
W ogóle wynikła z tego śmieszna sytuacja, przy okazji wcześniejszej przykrej sytuacji na drodze
sveno - 21-08-2011, 11:57
Mare napisał/a: | Kto dość spostrzegawczy to zauważy ;p | no nie da się nie zauważyć zółtych oczo... kujących zacisków, szczególnie na czerwonym aucie... "coraz bliżej świeta, coraz bliżej świeta"
Mare - 21-08-2011, 12:13
A mnie się podoba ;p Na żywo efekt jest lepszy ;p
Przy okazji, swap na 276 mm i śmieszno-smutna historyjka z tym związana
Zakupiłem od Tomka cały zestaw zacisków, wraz ze zwrotnicami, tarczami i klockami do swapa. (jak wszyscy wiemy wersje SE mają rozstaw śrub na zwrotnicy 160~ mm .
To było luty/maj. Wcześniej gdzieś pisałem o ich regeneracji Cały czas leżały i czekały na swap, bo czekałem na większe osłony od Big_tomla.
Stało się jednak tak nieprzyjemnie któregoś pięknego popołudnia w niedzielę, że jadąc sobie do wejherowa, nagle poczułem dziwny swąt ale pomyślałem sobie "pewnie ten przedemną kopci" .. i tak myślałem do czasu gdy dojechałem do czerwonego światła i podczas hamowania auto pojechało mi w lewo
Zapiekł się tłoczek w zacisku prawym, spalił tarczę, zeszklił klocek i generalnie miałem hamowanie na 3 koła >.<
Podczas próby odpieczenia tłoczka... zmierzyłem rozstaw śrub w moim starym zacisku.... a później ze zwykłej ciekawości zmierzyłem rozstaw na nowych zaciskach i ....
Zdziwieniu memu nie było końca. W sumie nie wiedziałem, czy mam się śmiać czy płakać. Z jednej strony mój problem z hamulcem został rozwiązany, bo się okazało, że nowe zaciski maja ten sam rozstaw śrub mocujących, a z drugiej strony, wydałem dużo za dużo pieniędzy na cały zestaw, gdy jedyne co potrzebowałem, to przednie zaciski, klocki i tarcze
Ale niesiony chwilą radości, że auto nie będzie unieruchomione, z uśmiechem na ustach zamontowałem wszystkie cztery zaciski
oczywiście nie obyło się bez problemów w postaci zapieczonej śruby przewodu hamulcowego w miejscu łączenia elastycznego i sztywnego, ale dałem radę Odpowietrzanie i śmiga aż miło
Chciałem też wymienić korektor, ale przewody nie dają się odkręcić, a śruby są za miękkie. Zrobię to przy okazji wymiany całych przewodów na miedziane.
robertdg - 21-08-2011, 12:22
Mare napisał/a: | bo się okazało, że nowe zaciski maja ten sam rozstaw śrub mocujących, a z drugiej strony, wydałem dużo za dużo pieniędzy na cały zestaw, gdy jedyne co potrzebowałem, to przednie zaciski, klocki i tarcze | Było czytać uważniej forum
Mare napisał/a: | Chciałem też wymienić korektor, ale przewody nie dają się odkręcić, a śruby są za miękkie. | Wystarczy mieć specjalny kluczyk do przewodów i powinno dac rade
|
|
|