ASX Techniczne - Napęd ASX
jaceksu79 - 15-01-2012, 22:57
Haniball napisał/a: | http://www.youtube.com/watch?v=1HlmD7tvB1k tak od 03:30 |
Tak nie bardzo jest czym tutaj się zachwycać a wręcz cieńko...
to co dużo wcześniej pisałem, najpierw przód osiada a tył go jeszcze dopycha do dna
[ Dodano: 15-01-2012, 23:05 ]
Tak dokładnie obejrzyjcie co to znaczy właśnie symetryczny AWD w wykonaniu subarynki
to podziwiam http://www.youtube.com/wa...feature=related
ewentualnie tutaj czapki z głów w każdych warunkach http://www.youtube.com/wa...feature=related
krzychu - 16-01-2012, 09:36
jaceksu79 napisał/a: | to mnie informuje, że właśnie włączyłem wycieraczki jakbym nie wiedział co to |
Z bardzo prostej przyczyny. Jak ktoś miał wcześniej francuza to na 100% stwierdził by, że to jakaś usterka, a nie opcja dodatkowa.
vavoom - 16-01-2012, 09:59
jaceksu79 napisał/a: | Tak nie bardzo jest czym tutaj się zachwycać a wręcz cieńko...
to co dużo wcześniej pisałem, najpierw przód osiada a tył go jeszcze dopycha do dna
[ Dodano: 15-01-2012, 23:05 ]
Tak dokładnie obejrzyjcie co to znaczy właśnie symetryczny AWD w wykonaniu subarynki
to podziwiam http://www.youtube.com/wa...feature=related
ewentualnie tutaj czapki z głów w każdych warunkach http://www.youtube.com/wa...feature=related |
Tak, już wiele razy o tym wszystkim słyszeliśmy
Niestety nie doczekałem się Twojej odpowiedzi na posta @cefaloid, taki dłuższy wpis dotyczący napędu, dyskusja dobrze sie zapowiadała, no ale mniejsza o to.
Dużo bardziej interesuje mnie inna sprawa - czy ktoś wie skąd bierze się 2,5 cm różnicy w prześwicie ASX pomiędzy wersją benzynową a dieselem? Jakieś różnice w zawieszeniu, czy jakiś odstający element samego silnika? Nie ma znaczenia, czy wersja 2WD czy 4WD, tu prześwit jest taki sam.
Krzych1 - 16-01-2012, 12:49
vavoom napisał/a: | Dużo bardziej interesuje mnie inna sprawa - czy ktoś wie skąd bierze się 2,5 cm różnicy w prześwicie ASX pomiędzy wersją benzynową a dieselem? Jakieś różnice w zawieszeniu, czy jakiś odstający element samego silnika? Nie ma znaczenia, czy wersja 2WD czy 4WD, tu prześwit jest taki sam. |
Z informacji uzyskanej w ASO zawieszenie jest to samo a także waga nie ma znaczenia.Różnica wynika z niższego położenia miski olejowej.
vavoom - 16-01-2012, 12:55
Krzych1 napisał/a: | Z informacji uzyskanej w ASO zawieszenie jest to samo a także waga nie ma znaczenia.Różnica wynika z niższego położenia miski olejowej. |
Dzięki za info
Haniball - 16-01-2012, 13:10
A tu co podziwiać? Taki sypki śnieg to bajka. Jakby przejechał tamtędy przy lekkiej odwilży to byłoby co podziwiać.
A kierowca z wcześniej wklejonego http://www.youtube.com/watch?v=w-24-PcV1IM niech się cieszy, że nie było na zboczu więcej śniegu, bo też by tym subaru tam został do wiosny.
Osobiście uważam, iż ASX http://www.youtube.com/watch?v=1HlmD7tvB1k tak od 09:08 bardzo dobrze sobie poradził jak na autko z małym prześwitem.
Reasumując: jaceksu79 napisał/a: | symetryczny AWD w wykonaniu subarynki |
możesz sobie w wsadzi jak z kierowcy jest dętka.
Na drodze symetryczny AWD od Subaru króluje nad innymi 4x4 i 2+2, może napęd z Mitsubishi Lancer Evolution może mu dotrzymać kroku . Ale w zaspach i śniegu różnica nie jest tak wyraźna http://www.youtube.com/watch?v=IADSEBb9oH8 i http://www.youtube.com/watch?v=7Y4XXNjCSDY
vavoom - 16-01-2012, 16:03
Haniball napisał/a: | Na drodze symetryczny AWD od Subaru króluje nad innymi 4x4 i 2+2, może napęd z Mitsubishi Lancer Evolution może mu dotrzymać kroku |
Zdaje się, że napęd Evo X zostawia Subaryne daleko z tyłu... Tylko, że Evo, choć seryjne, to nie auto do codziennej jazdy do sklepu po bułki
Haniball - 16-01-2012, 17:43
vavoom napisał/a: | Haniball napisał/a: | Na drodze symetryczny AWD od Subaru króluje nad innymi 4x4 i 2+2, może napęd z Mitsubishi Lancer Evolution może mu dotrzymać kroku |
Zdaje się, że napęd Evo X zostawia Subaryne daleko z tyłu... Tylko, że Evo, choć seryjne, to nie auto do codziennej jazdy do sklepu po bułki |
To fakt, jednak nie chciałem tak kierunkować dialogu, żeby nie zostać zlinczowanym przez miłośników AWD w wydaniu Subaru
vavoom - 16-01-2012, 19:53
Haniball napisał/a: | napęd z Mitsubishi Lancer Evolution |
A ja tak z czystej ciekawości dopytam, bo tego tematu nie znam prawie w ogóle - Evo X, tak jak pozostałe Mitsu, nie ma ani symetrycznego napędu, ani symetrycznego rozkładu mas, zgadza się?
Haniball - 16-01-2012, 21:05
http://www.youtube.com/watch?v=iG4aa1T5_m4 a tu co nie wyszło, jednym kołem się nie wygrzebał? Proszę o analizę.
JCH - 16-01-2012, 21:23
Haniball napisał/a: | jednym kołem się nie wygrzebał? | Nie jednym a nawet dwoma się nie wygrzebał.
Otwarte dyfry to się kółka kręcą..... w miejscu skoro wiszą w powietrzu.
vavoom - 16-01-2012, 21:45
Cytat: | http://www.youtube.com/watch?v=iG4aa1T5_m4 a tu co nie wyszło, jednym kołem się nie wygrzebał? Proszę o analizę. |
Moim zdaniem najpierw osiadł przód, a tył go jeszcze dopchał, a następnie, w wyniku idealnego rozkładu mas, nie mógł się gibnąć ani w lewo, ani w prawo, ani w przód, ani w tył.
A zupełnie poważnie, to cóż... Otwarte dyfry, i dlatego, od początku tej dyskusji interesuje mnie, jak w takiej sytuacji zachowa się TCL w naszych Mitsu.
Podobne kłopoty Outlandera, choć po małej korekcie dał radę www.youtu.be/3PvVATzQZF4
I jeszcze jeden - http://youtu.be/nqp5QKaMWys
Wg opisu właściciela - "the new one does work on diagonals", niestety nie ma informacji, czy to AWC, czy SAWC, nie widać także, jak zachwoują się koła po drugiej stronie
krzychu - 16-01-2012, 22:12
WOW to chyba działa!!! "4WD LOCK ASC ON and it will go!" Chyba widać, że przednie koło jest przyhamowywane!!! I to jak jest już w powietrzu!
SAWC nie ma chyba pokrętła wyboru trybu 2WD, 4WD i LOCK tylko Snow, Gravel i Termac.
Haniball - 16-01-2012, 22:17
http://www.youtube.com/watch?v=QqSM084MABw 03:42 zobacz co robi prawe tylne koło - tylko trudno mi ocenić czy auto się samo nie toczyło, a kierowca hamował.
krzychu - 16-01-2012, 22:23
Ten kiedyś widziałem, ale nie wiele wnosi. Zobacz ten wcześniejszy filmik auto jechało rozpędem straciło siłę pociągową (poszła w powietrze po oderwaniu się przedniego koła), zatrzymało się (nawet cofnęło) ASC zadziałało przyhamowało przednie koło, zmniejszyło moment silnika i auto pojechało dalej... Wygląda jak książkowe zachowanie systemu elektronicznego....
|
|
|