To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - FTO LHD LPG

tomasek - 12-02-2012, 10:36

I coś jeszcze ciekawego :P :mrgreen:
FTOrek - 12-02-2012, 11:04

Sławek powodzenia w swapie.
Co ze starym sercem?CJ-ki czekają.

tomasek - 12-02-2012, 11:08

FTOrek czyż byś planował wpakować stare serce z FTO do Colta :wink:
FTOrek - 12-02-2012, 11:13

Wstawiliśmy 200 KM,140KM myślę,że byłaby radocha i z takim sercem.
_Slawek_ - 12-02-2012, 12:25

FTOrek napisał/a:
Sławek powodzenia w swapie.
Co ze starym sercem?CJ-ki czekają.


Dzięki :) A stare serce zostaje w rozliczeniu u mechanika.

FTOrek - 12-02-2012, 13:07

Mądry mechanik.Powodzenia.
_Slawek_ - 19-02-2012, 15:50

Wczoraj operacja została oficjalnie zakończona i pacjent wrócił do domu. Aktualnie jest już po jazdach testowych i w porównaniu do tego co było wcześniej, to... nie da się tego nawet porównać :mrgreen: :rolleyes: Po pierwszym ostrzejszym starcie, gdzie musiałem od razu po zmianie z 1-ki na 2-kę zdjąć nogę z gazu (ograniczenie do 70km/h) pojawił mi się baardzo szeroki uśmiech na twarzy i trzymał się jeszcze jakiś czas po opuszczeniu samochodu ;)

Wcześniej właśnie brakowało w nim tego dzikiego warkotu V6 :) Ba, zdaje się, że dodatkowo nawet powinno dać się nim jeździć ekonomiczniej :mrgreen: niż wcześniej, gdyż nawet przy delikatnym operowaniu gazem już po kilku sekundach od startu przy 50km/h jedzie na 4-tym biegu. Przed swapem zmiana na 4-kę była możliwa dopiero od 60km/h a i tak czuć było, że się strasznie męczy. Teraz nie ma żadnej zadyszki niezależnie od obrotów. Ogólnie to jesteśmy zachwyceni efektami tej zmiany i chwilowo ;) zapomniałem nawet o ewentualnych kombinacjach z 6A13 lub manualem (ciekawe na jak długo? :) ) Nastawiałem się na około 170KM, ale wyszło, że dawcą był ftulec z '97 więc jest szansa, że ma nawet 10 więcej. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje wycieczkom i po kilku km w pośniegowym błocie wygląda jak jeszcze nigdy dotąd:


Nawet srebrny kolor tym razem nie pomógł w ukryciu takich ilości brudu...


I nowe narządy :)


Krzyzak - 19-02-2012, 17:01

ładne serduszko :) - ważne, że przeszczep się przyjął
Jogurt - 19-02-2012, 17:06

jakoś się ciaśniej zrobiło pod maską :) _Slawek_, to mówisz że teraz jeździ tak samo szybko jak wygląda ? Dacie się przejechać na ogólnopolskim ? :mrgreen:
_Slawek_ - 19-02-2012, 17:35

Jogurt napisał/a:
_Slawek_, to mówisz że teraz jeździ tak samo szybko jak wygląda ?

Nie ma szans, wygląda na max 6 sek. do 100, a w rzeczywistości mam nadzieję, że chociaż jest blisko wyniku rekina 2.5 w manualu :)

Jogurt napisał/a:
Dacie się przejechać na ogólnopolskim ? :mrgreen:

E tam, wątpię aby ktoś był zainteresowany skoro obok będzie stało czerwone (czyli z wyglądu już 5 sek. ;) ) FTO w manualu :twisted:

Jogurt - 19-02-2012, 18:46

_Slawek_ napisał/a:
E tam, wątpię aby ktoś był zainteresowany skoro obok będzie stało czerwone (czyli z wyglądu już 5 sek. ;) ) FTO w manualu :twisted:
skoro tam będzie taki tłok to tymbardziej wolę ''quick silver'' :mrgreen:
Seichan - 19-02-2012, 20:44

Wojtku, dogadamy się ;)

Darku, przeszczep się przyjął, pacjent żyje, a właściciele są przeszczęśliwi :mrgreen: Aż sama się sobie dziwię, dlaczego wcześniej się na to nie zdecydowaliśmy ;)

Marcin-Krak - 19-02-2012, 21:01

To ja z Jogurtem, możemy pojechać za Was w kolumnie na Zlocie ;)
Nawet będę na tyle dobry, że pozwolę Mu prowadzić :P

Seichan - 19-02-2012, 21:36

Hmm.. nie wiem skąd wiesz, ale faktycznie - miejsce pasażera wprost sprzyja spożywaniu chmielowych napojów :twisted:
Więc to nie "dobroć", ale przebiegłość :badgrin:

Xsystoff - 19-02-2012, 22:44

Gdzie sie podzialy takie genialne Miśki jak FTO, 3000GT, Eclipse, Galant rekin, Sigma... teraz mamy Colta wygladajacego jak kiosk ruchu, nudnego ASXa z Outlanderem. Zostal Lancer i Pajero. Troche malo jak na taka kultowa marke. Fajnie sie oglada FTO, zlota era Mitubishi :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group