Nasze Miśki - FTO LHD LPG
tomasek - 12-02-2012, 10:36
I coś jeszcze ciekawego
FTOrek - 12-02-2012, 11:04
Sławek powodzenia w swapie.
Co ze starym sercem?CJ-ki czekają.
tomasek - 12-02-2012, 11:08
FTOrek czyż byś planował wpakować stare serce z FTO do Colta
FTOrek - 12-02-2012, 11:13
Wstawiliśmy 200 KM,140KM myślę,że byłaby radocha i z takim sercem.
_Slawek_ - 12-02-2012, 12:25
FTOrek napisał/a: | Sławek powodzenia w swapie.
Co ze starym sercem?CJ-ki czekają. |
Dzięki A stare serce zostaje w rozliczeniu u mechanika.
FTOrek - 12-02-2012, 13:07
Mądry mechanik.Powodzenia.
_Slawek_ - 19-02-2012, 15:50
Wczoraj operacja została oficjalnie zakończona i pacjent wrócił do domu. Aktualnie jest już po jazdach testowych i w porównaniu do tego co było wcześniej, to... nie da się tego nawet porównać Po pierwszym ostrzejszym starcie, gdzie musiałem od razu po zmianie z 1-ki na 2-kę zdjąć nogę z gazu (ograniczenie do 70km/h) pojawił mi się baardzo szeroki uśmiech na twarzy i trzymał się jeszcze jakiś czas po opuszczeniu samochodu
Wcześniej właśnie brakowało w nim tego dzikiego warkotu V6 Ba, zdaje się, że dodatkowo nawet powinno dać się nim jeździć ekonomiczniej niż wcześniej, gdyż nawet przy delikatnym operowaniu gazem już po kilku sekundach od startu przy 50km/h jedzie na 4-tym biegu. Przed swapem zmiana na 4-kę była możliwa dopiero od 60km/h a i tak czuć było, że się strasznie męczy. Teraz nie ma żadnej zadyszki niezależnie od obrotów. Ogólnie to jesteśmy zachwyceni efektami tej zmiany i chwilowo zapomniałem nawet o ewentualnych kombinacjach z 6A13 lub manualem (ciekawe na jak długo? ) Nastawiałem się na około 170KM, ale wyszło, że dawcą był ftulec z '97 więc jest szansa, że ma nawet 10 więcej. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje wycieczkom i po kilku km w pośniegowym błocie wygląda jak jeszcze nigdy dotąd:
Nawet srebrny kolor tym razem nie pomógł w ukryciu takich ilości brudu...
I nowe narządy
Krzyzak - 19-02-2012, 17:01
ładne serduszko - ważne, że przeszczep się przyjął
Jogurt - 19-02-2012, 17:06
jakoś się ciaśniej zrobiło pod maską _Slawek_, to mówisz że teraz jeździ tak samo szybko jak wygląda ? Dacie się przejechać na ogólnopolskim ?
_Slawek_ - 19-02-2012, 17:35
Jogurt napisał/a: | _Slawek_, to mówisz że teraz jeździ tak samo szybko jak wygląda ? |
Nie ma szans, wygląda na max 6 sek. do 100, a w rzeczywistości mam nadzieję, że chociaż jest blisko wyniku rekina 2.5 w manualu
Jogurt napisał/a: | Dacie się przejechać na ogólnopolskim ? |
E tam, wątpię aby ktoś był zainteresowany skoro obok będzie stało czerwone (czyli z wyglądu już 5 sek. ) FTO w manualu
Jogurt - 19-02-2012, 18:46
_Slawek_ napisał/a: | E tam, wątpię aby ktoś był zainteresowany skoro obok będzie stało czerwone (czyli z wyglądu już 5 sek. ) FTO w manualu | skoro tam będzie taki tłok to tymbardziej wolę ''quick silver''
Seichan - 19-02-2012, 20:44
Wojtku, dogadamy się
Darku, przeszczep się przyjął, pacjent żyje, a właściciele są przeszczęśliwi Aż sama się sobie dziwię, dlaczego wcześniej się na to nie zdecydowaliśmy
Marcin-Krak - 19-02-2012, 21:01
To ja z Jogurtem, możemy pojechać za Was w kolumnie na Zlocie
Nawet będę na tyle dobry, że pozwolę Mu prowadzić
Seichan - 19-02-2012, 21:36
Hmm.. nie wiem skąd wiesz, ale faktycznie - miejsce pasażera wprost sprzyja spożywaniu chmielowych napojów
Więc to nie "dobroć", ale przebiegłość
Xsystoff - 19-02-2012, 22:44
Gdzie sie podzialy takie genialne Miśki jak FTO, 3000GT, Eclipse, Galant rekin, Sigma... teraz mamy Colta wygladajacego jak kiosk ruchu, nudnego ASXa z Outlanderem. Zostal Lancer i Pajero. Troche malo jak na taka kultowa marke. Fajnie sie oglada FTO, zlota era Mitubishi
|
|
|