Nasze Miśki - 3000GT SL 91' MT
Drzemacz - 08-10-2012, 13:53
Czerwony diabeł na żywo zdecydowanie lepiej się prezentuje niż na zdjeciach.
poprostu trzeba to zobaczyć!!!
Rafal_Szczecin - 08-10-2012, 18:48
kleryk-3kgt - 09-10-2012, 12:05
O proszę Jakie ładne foteczki.
Rafał, Dzrzemacz, dzięki za dobre słowo
clash - 09-10-2012, 12:45
łał, robi wrażenie
kleryk-3kgt - 12-10-2012, 18:06
Pomiar podany bez liczenia strat, czyli tyle ile jest na kołach a nie jak na wale.
Na PB95 pojawiło się spalanie stukowe, wyskoczyło tego trochę, spanikowałem i wypompowałem całe paliwo.
Zmieniłem na 98 i od razu silnik odżył.
Zamontowana pompa paliwa od VR-4.
Czekam na kolektor od VR-4 oraz dwa wkłady do filtra HKS.
W budowie, nowy dolot 102mm, czyli dwa kolanka silikonowe 102mm i rura alu. 102mm
kleryk-3kgt - 28-10-2012, 15:53
207hp na kołach Wielkie dzięki dla Norberta (n3000) który przyjeżdżał co weekend i "pomagał" mi w naprawach i lekkim tuningu mocowym. Pomagał w "" bo w sumie wiecie jak to wyglądało
Wahania na wykresie są pewnie spowodowane niskim ciśnieniem paliwa. Tak więc czas się zaopatrzyć w regulator ciśnienia.
Zmiany:
Dolot:
Kolektor TT
HKS Twin Stack, nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
Rura dolotowa 77mm ( będzie niedługo zmieniana na 102mm )
Inne:
Pompa paliwa TT. Reinstalacja kabli zasilających pompę i podniesienie napięcia do 11,56Volta
Światła do jazdy dziennej.
Redukcja wagi. Usunięto:
Belka zderzaka przedniego.
Belka zderzaka tylnego.
Koło zapasowe.
Deska i wykładzina bagażnika.
Klucz i lewarek.
Tylne zaczepy do holowania.
Halogeny wraz z mocowaniami.
Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
EVAP.
Tylne łapy mocowania kolektora ssącego
Lżejszy o 4kg od seryjnego akumulator.
Wszystkie niepotrzebne wężyki i kabelki.
Aktualnie: 1450kg
wookash83 - 28-10-2012, 18:38
to już spora różnica w KM coraz lepiej
kleryk-3kgt - 28-10-2012, 22:21
Ciekawi mnie ile jest na hp na wale. Trzeba będzie pojechać na hamownie stacjonarną bo i inaczej się chyba nie dowiem.
Zdrowy SL powinien mieć max. 180hp na kołach. Źródła podają ze od 160-180whp.
U mnie, żeby osiągnąć 180whp trzeba było zamontować lepszy dolot powietrza, odpowiednie oleje w silniku i skrzyni, zdrowe sprzęgło. Zdaje się że te 180whp to właśnie jest ciutkę ponad serie, ale to tylko domysły.
Żeby osiągnąć 207whp trzeba było zmienić kolektor, podnieść napięcie na pompie paliwa i precyzyjnie wyregulować silnik.
kleryk-3kgt - 07-02-2013, 14:49
Misiek trafia na allegro [edit]
Sprzedaje bo chce jeszcze szybszego i droższego miśka
[edit by Hubeeert]Jak chcesz sprzedac go przez Forum - wstaw ogłoszenie spełniające warunki do działu Sprzedam.
Zdjęcia są te same, wiec łatwo znaleźć ofertę na allegro.
Rafal_Szczecin - 07-02-2013, 15:06
kleryk-3kgt - 07-02-2013, 15:23
I tak nikt go nie kupi więc Ludzie wolą wydać na taki samochód 5tyś.
Nie mniej jednak chce kupić 2x droższe 3000GT TT przy którym i tak spędzę więcej czasu obok niego z kluczami niż w środku
Tak więc, kto ma chęć na odrestaurowane i podkręcone 3000GT zapraszam.
wookash83 - 07-02-2013, 17:15
Badzie TT bedzie MOCNO
kleryk-3kgt - 07-02-2013, 18:30
W PL nie ma zdrowych TT niestety i trzeba zacząć od tego ze z rok postoi zanim się zrobi, ale warto
kleryk-3kgt - 20-03-2013, 11:11
Swap zrobiony.
Tył: zacisk od VR-4 tarcza 286 Nacinana nawiercana Carbotech.
Jeszcze na lewarku
Anonymous - 20-03-2013, 14:16
ile waży 3kgt ? masz tylną tarczę większą niż gale z przodu
|
|
|