To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT SL 91' MT

Drzemacz - 08-10-2012, 13:53

Czerwony diabeł na żywo zdecydowanie lepiej się prezentuje niż na zdjeciach.
poprostu trzeba to zobaczyć!!! :finga:

Rafal_Szczecin - 08-10-2012, 18:48






kleryk-3kgt - 09-10-2012, 12:05

O proszę :D Jakie ładne foteczki.

Rafał, Dzrzemacz, dzięki za dobre słowo :oops:

clash - 09-10-2012, 12:45

łał, robi wrażenie :mrgreen:
kleryk-3kgt - 12-10-2012, 18:06




Pomiar podany bez liczenia strat, czyli tyle ile jest na kołach a nie jak na wale.

Na PB95 pojawiło się spalanie stukowe, wyskoczyło tego trochę, spanikowałem i wypompowałem całe paliwo.
Zmieniłem na 98 i od razu silnik odżył.

Zamontowana pompa paliwa od VR-4.

Czekam na kolektor od VR-4 oraz dwa wkłady do filtra HKS.
W budowie, nowy dolot 102mm, czyli dwa kolanka silikonowe 102mm i rura alu. 102mm :)

kleryk-3kgt - 28-10-2012, 15:53



207hp na kołach :) Wielkie dzięki dla Norberta (n3000) który przyjeżdżał co weekend i "pomagał" mi w naprawach i lekkim tuningu mocowym. Pomagał w "" bo w sumie wiecie jak to wyglądało :)


Wahania na wykresie są pewnie spowodowane niskim ciśnieniem paliwa. Tak więc czas się zaopatrzyć w regulator ciśnienia.

Zmiany:

Dolot:
Kolektor TT
HKS Twin Stack, nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
Rura dolotowa 77mm ( będzie niedługo zmieniana na 102mm )

Inne:
Pompa paliwa TT. Reinstalacja kabli zasilających pompę i podniesienie napięcia do 11,56Volta
Światła do jazdy dziennej.

Redukcja wagi. Usunięto:
Belka zderzaka przedniego.
Belka zderzaka tylnego.
Koło zapasowe.
Deska i wykładzina bagażnika.
Klucz i lewarek.
Tylne zaczepy do holowania.
Halogeny wraz z mocowaniami.
Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
EVAP.
Tylne łapy mocowania kolektora ssącego
Lżejszy o 4kg od seryjnego akumulator.
Wszystkie niepotrzebne wężyki i kabelki.

Aktualnie: 1450kg

wookash83 - 28-10-2012, 18:38

to już spora różnica w KM :) coraz lepiej :)
kleryk-3kgt - 28-10-2012, 22:21

Ciekawi mnie ile jest na hp na wale. Trzeba będzie pojechać na hamownie stacjonarną bo i inaczej się chyba nie dowiem.
Zdrowy SL powinien mieć max. 180hp na kołach. Źródła podają ze od 160-180whp.
U mnie, żeby osiągnąć 180whp trzeba było zamontować lepszy dolot powietrza, odpowiednie oleje w silniku i skrzyni, zdrowe sprzęgło. Zdaje się że te 180whp to właśnie jest ciutkę ponad serie, ale to tylko domysły.

Żeby osiągnąć 207whp trzeba było zmienić kolektor, podnieść napięcie na pompie paliwa i precyzyjnie wyregulować silnik.

kleryk-3kgt - 07-02-2013, 14:49

Misiek trafia na allegro [edit]
Sprzedaje bo chce jeszcze szybszego i droższego miśka :)

[edit by Hubeeert]Jak chcesz sprzedac go przez Forum - wstaw ogłoszenie spełniające warunki do działu Sprzedam.

Zdjęcia są te same, wiec łatwo znaleźć ofertę na allegro.

Rafal_Szczecin - 07-02-2013, 15:06

:(
kleryk-3kgt - 07-02-2013, 15:23

I tak nikt go nie kupi więc :P Ludzie wolą wydać na taki samochód 5tyś.
Nie mniej jednak chce kupić 2x droższe 3000GT TT przy którym i tak spędzę więcej czasu obok niego z kluczami niż w środku :)
Tak więc, kto ma chęć na odrestaurowane i podkręcone 3000GT zapraszam.

wookash83 - 07-02-2013, 17:15

Badzie TT bedzie MOCNO :)
kleryk-3kgt - 07-02-2013, 18:30

W PL nie ma zdrowych TT niestety i trzeba zacząć od tego ze z rok postoi zanim się zrobi, ale warto :)
kleryk-3kgt - 20-03-2013, 11:11

Swap zrobiony.

Tył: zacisk od VR-4 tarcza 286 Nacinana nawiercana Carbotech.

Jeszcze na lewarku :)

Anonymous - 20-03-2013, 14:16

ile waży 3kgt ? masz tylną tarczę większą niż gale z przodu 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group