Nasze Miśki - Galant Avance 2,5v6
krzychuzzz - 12-06-2013, 11:24
Ok. jako że mam wagę w pracy test zakończony.
A oto wyniki:
Felga 17" opona 205/50/17 napompowana chyba 2,2 b wyważona gowowa do jazdy - 19,45 kg
Ta sama opona bez powietrza - 19,35 kg
Jaki z tego morał? Powietrze w oponie nie ma wpływu na cenę przesyłki kurierskiej
Tomek - 12-06-2013, 11:40
krzychuzzz, nie musiałeś ważyć
nie przypadkowo napisałem kilka(naście gram)
u Ciebie wyszło równe 10g.
pozdrawiam
krzychuzzz - 12-06-2013, 12:01
tomek84 napisał/a: | nie musiałeś ważyć |
Dla zaspokojenia własnej ciekawości musiałem
pozdrawiam
robertdg - 12-06-2013, 13:12
Prawie jak EVO z Taxi II
madź - 12-06-2013, 14:34
Super wygląda. )))
Będę tęsknić za ATSami.
PS. Jak Ci się jeździ na tych oponach? Dla mnie to było zupełnie nowe doświadczenie - jak jazda na samych felgach, ale ciągle dostatecznie komfortowo. ))
krzychuzzz - 12-06-2013, 14:53
madź napisał/a: | Jak Ci się jeździ na tych oponach? |
Pierwsze wrażenie? Strasznie głośne w porównaniu do Potenzy S001
madź napisał/a: | jak jazda na samych felgach, ale ciągle dostatecznie komfortowo |
Może dlatego że przesadziłaś z ciśnieniem w oponach
Jak wczoraj podjechałem na stację to się przestraszyłem 2,8 - 2,7 b
Po napompowaniu na 2,2 b jest spoko.
Np przejeżdzanie przez "spiącego policjanta" jest łągodniejsze na Falkenach niż Potenzie.
Przejechałem się wczoraj kawałek po takich betonowych płytach i tam jest na odwrót. czuć niski profil.
Po weekendzie będe miał Continentale 225/40/18 więc powinno być lepiej.
fj_mike - 12-06-2013, 20:40
tomek84 napisał/a: | u Ciebie wyszło równe 10g. |
Różnica wynosi całe 100 gramów
krzychuzzz - 16-06-2013, 19:38
Kilka fotek z dzisiaj:
Fragu - 16-06-2013, 20:01
krzychuzzz, pięknie ! Serio bardzo pasują te felgi! Pozazdrościć
krzychuzzz - 16-06-2013, 20:57
Fragu napisał/a: | krzychuzzz, pięknie ! Serio bardzo pasują te felgi! Pozazdrościć |
Dzięki.
Efekt będzie lepszy jak będzie opona o profilu 40 bo teraz jest zdecydowanie za niski profil i wygląda to trochę śmiesznie.
Jest za duża przerwa między błotnikiem a oponą, szczególnie z przodu.
Do piątku to się zmieni
major - 16-06-2013, 21:10
krzychuzzz napisał/a: | Efekt będzie lepszy jak będzie opona o profilu 40 bo teraz jest zdecydowanie za niski profil i wygląda to trochę śmiesznie. |
No właśnie też miałem to napisać, że opona troszkę za mała
Hugo - 17-06-2013, 08:26
I przede wszystkim musi być obniżony żeby wyglądało to dobrze.
krzychuzzz - 17-06-2013, 08:49
Hugo napisał/a: | I przede wszystkim musi być obniżony żeby wyglądało to dobrze. |
Jest obniżony na Eibachu. To ta opona robi takie wrażenie. Na 225/45/17 było git.
Moze nawet jutro wjadą nowe oponki.
krzychuzzz - 20-06-2013, 09:33
Opony założone.
Tym razem wjechały Continentale Conti Sport Contakt 2 225/40/18.
Komfort powrócił
Jednak profil 35 to było przegięcie, różnica w prowadzeniu jest kolosalna.
No i znów jest cicho
krzychuzzz - 28-06-2013, 09:17
Kilka słów na temat nowych opon.
Pojeździłem trochę w tym jedna dłuższa trasa i co mogę powiedzieć na temat nowego zestawu:
- na 18" jest bardziej komfortowo niż na 17" tzn auto lepiej wybiera nierówności, jest bardziej miękko.
- co do samych opon to Contonentale są cichsze od Potenzy S001 mają bardziej miękką ściankę boczną, lepiej trzymają w zakrętach.
Niestety nie miałem możliwości zważenia felgi razem z oponą więc nie wiem jaka jest różnica.
No i stała się wczoraj mała tragedia.
Pojechałem wczoraj z Juniorem na myjnię i podczas gdy ja wycierałem samochód mały bawił się w środku.
Podczas wsiadania urwał sterowanie elektryczne fotela pasażera które już wcześniej wyło lekko naderwane ( takie już kupiłem).
Efekt jest taki że nie działa.
Kupiłem wczoraj na Allegro sterowanie fotelem i teraz pytanie do was jak się do tego zabrać?
Ktoś przerabiał ten temat i mógłby podzielić się wiedzą co trzeba zrobić krok po kroku żeby się do tego dobrać (wyjęcie fotela możemy pominąć )
|
|
|