To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE

Hugo - 21-03-2017, 21:01

Pawel1988 napisał/a:
Wydawało mi się ze co 2 tłoczki to nie jeden ?
W przypadku zacisków dwutłoczkowych z Mitsubishi może być dokładnie odwrotnie. Niestety te dwutłoczkowe zaciski nie są jakieś hiper super.
Pawel1988 napisał/a:
Hehe http://promotormocy.pl/20...bishi-outlander
Hehe, to aż lekka przesada :mrgreen:
Sxizo - 21-03-2017, 21:10

Pawel1988 napisał/a:
Hehe http://promotormocy.pl/20...bishi-outlander
Hugo napisał/a:
Hehe, to aż lekka przesada :mrgreen:
Heble to heble, tu nie da się przesadzić :D No oprócz ceny.. Bo ten kit pewnie w cenie silnika :)
Fragu - 22-03-2017, 07:13

Pawel1988 napisał/a:
wątpię żeby szczęki szlo przełożyć


Dlaczego, może wszystko pasuje P&P - ktoś musi sprawdzić.

Krzyzak - 22-03-2017, 09:50

Sxizo napisał/a:
tu nie da się przesadzić
obawiałbym się tylko o moment w którym każde - nawet leciuteńkie - naciśnięcie pedału hamulca powoduje działanie ABS...

zestaw, który pokazujecie można kupić tu:
http://topbrakes.pl/zesta...30x32mm-8p.html

są możliwości dopasowania do prawie każdego auta Mitsu - jest to tarcza 330/32 i zacisk 8 tłoczkowy
sama tarcza i zacisk są uniwersalne - najważniejsze w zestawie są nakładka na piastę (do której przykręcamy tarczę) i adapter do jarzma
tarczę się potem centruje na 12 śrubach

Buszu - 31-03-2017, 21:11
Temat postu: heble
Właśnie przypłyną do mnie ze Stanów komplet tarcz i klocków STOPTECH`A !! !! !! niebawem montir r ren ! !! :lol: :lol:
Bzyk_R1 - 31-03-2017, 21:39

Buszu, będzie Pan zadowolony :-)
qba1983 - 01-04-2017, 18:48

A ja jednak poszedlem w kierunku asx...
Dziś zamontowalem nowy zestaw tarcze trw ( a co tam, po taniosci ale do testow sie nada) i klocki ebc green( niech dopiecze tarczom)
Jak ten zestaw sie nie pognie to sprawa jest jasna, trzeba wstawic podkladke utwardzoną grubosci 1mm i mozna zaadac tarcze z asxa w sumie bez tez by weszlo ale z podkladka odstepy sa rowne z obu stron. Na 1 ficie ledwo widac podkladke.
Zacisk klocki ebc geeny obiol wraz z podkladkami tlumiacymi na styk. Ale nic nie przyciera i jest ok. Probna jazda zatwierdzona. Na pewno dam jeszcze znac co z tematem za miesiac, zrobie jakies 1500-2000 km wiec dam znac
https://zapodaj.net/3efd5dba28e5f.jpg.html

https://zapodaj.net/e023a05a5f364.jpg.html

https://zapodaj.net/f10076dcc9b37.jpg.html
https://zapodaj.net/d25615416ebb6.jpg.html
https://zapodaj.net/be92a24ee059c.jpg.html

EDIT

Proszę stosować się do regulaminu. Wykropkowany wulgaryzm to też wulgaryzm.

miron - 01-04-2017, 18:51

Podaj model tych tarcz, bo muszę wymienić. Jaka podkładka?
qba1983 - 01-04-2017, 18:53

Tarcze od asxa lub outlandera III tarcza grobosci 26mm
To jest istotne

Hugo - 01-04-2017, 22:30

qba1983 napisał/a:
Na pewno dam jeszcze znac co z tematem za miesiac, zrobie jakies 1500-2000 km wiec dam znac
Koniecznie daj znać. Dzisiaj przypadkiem na złomie spojrzałem na tarcze 26 mm od ASX, które niedawno wywaliłem i niby tylko 2 mm na grubości różnicy z seryjnymi tarczami z Outka, ale w rzeczywistości różnica grubości jest spora. Wyglądają konkretnie.
Phobox - 02-04-2017, 19:52

Miałem kilka samochodów i sądzę że te 2mm zrobi robotę. Misiek nie jest jakoś super ciężkim autem a średnica tarczy 294mm to też nie jakoś super mało (wiadomo im więcej tym lepiej).
Pytanie mam tylko czy zaciski z ASX'a nie podejdą P&P? Wtedy było by idealnie, bo obawiam się że ta szczelina jest zbyt mała...

Hugo - 02-04-2017, 21:21

Phobox napisał/a:
średnica tarczy 294mm to też nie jakoś super mało
Dokładnie, a większość tu pisze, że tarcze się gną, bo są za małej średnicy... To bzdura, średnica jest jak najbardziej OK, tylko grubość tarcz jest za mała, powinny mieć 28 mm, albo nawet 30 mm i nie byłoby tego tematu.
Phobox napisał/a:
Pytanie mam tylko czy zaciski z ASX'a nie podejdą P&P?
Moim zdaniem tak. Jeśli będę kiedyś montował tarcze 294/26 mm to rozważę montaż zacisków z ASX.
Phobox napisał/a:
obawiam się że ta szczelina jest zbyt mała...
Która szczelina? Pomiędzy tarczą a jarzmem? Chyba w niczym nie przeszkadza, aż tak tarcze raczej nie puchną :wink:
telewizoor - 02-04-2017, 21:56

Kumpel ma W124 3.0, duże bydle jakby nie było i nie ma żadnych problemów z hamulcami... a tam jest 284/22...
Bzyk_R1 - 02-04-2017, 23:56

Hugo napisał/a:
Jeśli będę kiedyś montował tarcze 294/26 mm to rozważę montaż zacisków z ASX.


Rozmawialiśmy już o tym, ciekawi mnie jak podołają zadaniu jedno tłoczkowe zaciski od ASX. Czy nie będzie to krok wstecz? Trzeba by zbadać na żywca temat jakie są odczucia w hamowaniu. Może sensowniejsze rozwiązanie to na styk wrzucenie samej tarczy?

qba1983 - 03-04-2017, 07:05

też mam podobne zdanie, drugi tłoczek nawet mniejszy, to zawsze większe przyleganie klocka do tarczy( to znaczy powierzchnia nacisku na klocek - tak jak w wielotloczkowych kilka małych, nie jeden duży)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group