To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarny TURBOLOT-O1T

Bzyk_R1 - 10-01-2018, 17:45

Idealista po prostu. Wszystko musi być tip top w tym Twoim Turbolocie. Bardzo mi się podobają mody, skłamał bym gdybym napisał że nie zazdroszczę ;-) będę kibicować i wspierać jak się da rozwój projektu. Mam nadzieję że w 2018 uda Ci się zrealizować plany, i oby latał jak najdłużej. Do zobaczenia oby jak najszybciej :-D
Pawel1988 - 14-01-2018, 00:37

Tak wygląda pomiar nowej piasty https://youtu.be/tmfu_p4OpQE
Piaste więc mogę wykluczyć lecz trochę zgłupiałem bo zmierzylem tarcze całkowicie nową prosto z pudełka i wyszło co wyszło
https://youtu.be/TVLY-cnmUgI
Więc już nie wiem czy to zacisk czy tarcze ale żeby wcześniejszy textar też był krzywy to wątpię. Lewa strona bez zmian, bicie prawie zerowe.
A tarcze JPN będę reklamował, ciekawe co wymyśla... żeby nie uznać reklamacji.

Hugo - 14-01-2018, 11:11

Jaki masz czujnik do mierzenia bicia piast i tarcz? Te tanie to można sobie wsadzić...
Pawel1988 - 14-01-2018, 12:02

Mam taki najpopularniejszy z allegro chyba taki sam jak Ty Hugo. Ale może masz rercje kupię sam czujnik jakiś dobry a statyw mam :D . Tylko na lewej stronie pokazuje cały czas to samo. Po zmianie piasty czujnik również prawie stoi a na starej pokazywał bicie.
Hugo - 14-01-2018, 12:20

Ja podszedłem do tych pomiarów 2 razy i mam dość. Sam już się za to nie biorę, to nie na moje nerwy. Muszę podjechać do kumpla mechanika wymienić flanszę na tłumiku to mu powiem żeby mi pomierzył bicie na wszystkich tarczach. On ma doświadczenie i nerwy ze stali :wink:
Pawel1988 - 14-01-2018, 14:30

Tak jeszcze dodam że ważne jest aby z taką samą siłą dokręcić wszystkie nakrętki tarczy. Ja mierzyłem dwa razy i to samo niestety :cry: . Ale mam już inny czujnik załatwiony. Zmierze jeszcze raz z ciekawości w następnym tygodniu i porównam wyniki .
Pawel1988 - 12-02-2018, 13:37

Cześć, wszystkie zdjęcia z mojego tematu się posypały ponieważ usunięto moje konto z iv. :( Masakra... Oczywiście postaram się to odbudować bo zdjęcia mam.
Co do moich hamulcy to jeszcze nic nie ogarnołem. Piasty na dwóch czujnikach proste. 0.01mm. Ale jak założe tarcze które dałem do przetoczenia to bicie nawet 0.1 mm. A na jeszcze innej nawet 0.15. Wiec juz sam nie wiem czy to napewno wina tarcz czy te czujniki źle pokazują. Ogólnie narazie nie kupuje żadnych bo cały czas myślę nad swapem.

Fragu - 13-02-2018, 07:34

Nadal trzymam kciuki żeby wyszedł Ci jakiś konkretny swap :D
Pawel1988 - 13-02-2018, 17:34

Zdjęcia w temacie ogarnięte . Można oglądać :D
Pierwsza pana w outlanderze :D

I prezent od Żony 8)

W@sio - 14-02-2018, 10:21

Czy to jest pas nienawiści, czy kołczan [edit]? :D A tak poważnie - fajny gadżet :)

[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 14-02-2018, 13:38 ]
Piotrek, a krechę chcesz :evil: .

Pawel1988 - 15-02-2018, 12:48

Naprawiając mój temat doczytałem że miałem dodać film z doładowania po programie :D Więc proszę
https://youtu.be/LSXaIb_Swn8
I dla przypomnienia przed chipem - https://youtu.be/G1seUNH47Dg
Postaram się nagrać jeszcze przyspieszenie bo to też wielka zagadka w ile tak naprawdę można osiągnąć setkę :D Liczę tylko na to, że ktoś podłoży stoper bo ja kiedyś próbowałem ale te stopery że stron internetowych które próbowałem podłożyć to skaczą jak chcą raz o 0.2s raz 0.1 raz 0.3. Ale to jak będą drogi suche.

Pawel1988 - 26-02-2018, 20:11

... Ktoś musiał być pierwszy :D
Jeszcze nie zamontowane bo czekam na przewody ale:
Zaciski 4 tłoczkowe bmw
Tarcze velsatis 325/28 największe jakie wejdą w moja felgę i w sumie w każde 17 calowe
Przewody w stalowym oplocie na wszystkie 4 koła.
Po więcej informacji zapraszam do tematu outlander techniczne hamulce upgrade str26.
A tu parę fotek. Fotki z montażu i wrażenia z jazdy za ok 2 tygodnie.























Bzyk_R1 - 26-02-2018, 22:59

Jak to wnosiłem do Twojego bagażnika to łezka się w oku kręciła, wreszcie po tylu próbach, mamy projekt hamulców które zatrzymają O1T tak jak trzeba. Pięknie wykonane i te 12kg tarcze potężne. A co najlepsze to wszystko za cenę 30% brembo od EVO czy innych zestawów Big Brake. Ja to kompletuje części i morduje swój OEM zestaw :-D będzie czekać na półce na swój dzień.

Teraz turbolot nie tylko dobrze przyspiesza ale i będzie hamować! Myślę że dodatkowe kilogramy trzeba zrekompensować dedykowanym do O1T FMIC który w najbliższym czasie będzie produkowany w Pińczowie :-D jak tylko ruszymy temat dam Ci znać. Świetna robota!

mkm - 26-02-2018, 23:36

Czy ja dobrze widzę, że rozwierciłeś otwory w tarczy? :roll:
Pawel1988 - 27-02-2018, 10:32

mkm napisał/a:
Czy ja dobrze widzę, że rozwierciłeś otwory w tarczy? :roll:

Tak dobrze. Ale tarcza siedzi na otworze centralnym, i ten ma być idealny. A przez otwory mają przejść tylko szpilki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group