To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Torp12 - 06-06-2014, 23:04

No dobra mata :)



Generalnie do zalania nadkoli w środku dałem gościowi Noxudola i cieknie on aż do dziś ;)



Chętnie bym sam jeszcze zalał jeszcze raz, tylko musze ogarnąć kompresor :)

No i niestety to co mnie wkurza najbardziej to... SYF. Jest poprostu wszedzie, z zewnatrz w kazdym zakamarku, caly silnik upierdzielony, srodek , bagaznik.... Ile mogę to ogarne sam ale nie wiem czy to nie skonczy sie w pewnym zakładzie :]

Torp12 - 14-06-2014, 15:03

W środe wieczorem pomalowałem nadkola Noxudolem 1600. Do tej pory jak dotykam tego to jest lepkie :shock: Ile to schnie? No chyba że to takie ma być ??
deejay - 14-06-2014, 18:46

Torp12 napisał/a:
Do tej pory jak dotykam tego to jest lepkie :shock: Ile to schnie? No chyba że to takie ma być ??


Takie zostanie dłuższy czas :wink:

Torp12 - 15-06-2014, 22:37

deejay napisał/a:

Takie zostanie dłuższy czas :wink:


Podziękował :)

Torp12 - 16-06-2014, 22:14

No dobra jeszcze jedna kwestia po postoju u lakiernika...

Mianowicie biegi. 1,3,5 wchodzą dużo ciężej niż przed lakiernikiem. Chodzi oto że jest odczucie jakby coś odpychało drążek przy wrzucaniu biegów. Ponadto na luzie ciężko ruszać lewarkiem na prawo i lewo, a nawet jak dam na maxa na prawo to lewarek nie wraca na środek. Gdzie się zatarło? Gdzie czyścić i smarować, w kabinie czy pod maską ?

Bartekkita - 16-06-2014, 22:33

Torp12, jeżeli byś chciał to mogę pod koniec miesiąca obaczyć tego Colta, bo będę się po okolicy kręcił pewnie w wakacje :)
robertdg - 16-06-2014, 22:41

Torp12 napisał/a:
Mianowicie biegi. 1,3,5 wchodzą dużo ciężej niż przed lakiernikiem. Chodzi oto że jest odczucie jakby coś odpychało drążek przy wrzucaniu biegów. Ponadto na luzie ciężko ruszać lewarkiem na prawo i lewo, a nawet jak dam na maxa na prawo to lewarek nie wraca na środek. Gdzie się zatarło? Gdzie czyścić i smarować, w kabinie czy pod maską ?
Sprawdzić mocowania linek na skrzyni, trzeba zdemontowac dolot

Element 23901 zazwyczaj sie rozwulkanizowuje

Torp12 - 16-06-2014, 22:45

robertdg napisał/a:

Element 23901 zazwyczaj sie rozwulkanizowuje


Jak byłem we Wrocku na majówke to Bartek to wszystko oglądał i nic nie widział. No ale jest to jakiś pomysł, musze zajrzeć tam :)

robertdg - 16-06-2014, 22:52

Zazwyczaj cięzko dojrzeć rozwulkanizowana gume (pozwole sobie to nazwać w poczatkowej fazie, kiedy to jeszcze biegi wchodza ale czuć "gumowe" działanie lewarka), najlepiej widac po demontażu tego uchwytu
Torp12 - 16-06-2014, 22:55

Zakładając że to to, to jak to naprawić? Bo przecież tych gum nigdzie pewnie nie dostane.
robertdg - 16-06-2014, 22:56

Możesz kupić OEM w serwisie albo zespolić uszka z resztą uchwytu na stale
nerus - 08-08-2014, 18:10

Torp12, ja zespawałem te "uszka" jak kiedys mi doradził robertdg, i biegi wchodzą jak należy :mrgreen:
Torp12 - 13-08-2014, 21:25

nerus napisał/a:
Torp12, ja zespawałem te "uszka" jak kiedys mi doradził robertdg, i biegi wchodzą jak należy :mrgreen:


No właśnie chyba trzeba będzie tak zrobić bo wróciłem po 2 tygodniowym urlopie i znowu jakbym kijem kamienie mieszał a nie biegi zmieniał w fajnym aucie :/

nerus - 13-08-2014, 22:52

Torp12, to do roboty :mrgreen:
bo ja pospawałem dopiero po powrocie z jednego wypadu do Krakowa gdzie straciłem połowę biegów,
gumy całkiem pękły i jedno "uszko" całkiem się rozłączyło :?

Torp12 - 13-08-2014, 23:02

nerus napisał/a:
Torp12, to do roboty :mrgreen:


No tylko że ja sam nie spawam :) W dodatku trzeba to ustrojstwo wytargać z tamtąd żeby pospawać nie ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group