Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Torp12 - 06-06-2014, 23:04
No dobra mata
Generalnie do zalania nadkoli w środku dałem gościowi Noxudola i cieknie on aż do dziś
Chętnie bym sam jeszcze zalał jeszcze raz, tylko musze ogarnąć kompresor
No i niestety to co mnie wkurza najbardziej to... SYF. Jest poprostu wszedzie, z zewnatrz w kazdym zakamarku, caly silnik upierdzielony, srodek , bagaznik.... Ile mogę to ogarne sam ale nie wiem czy to nie skonczy sie w pewnym zakładzie :]
Torp12 - 14-06-2014, 15:03
W środe wieczorem pomalowałem nadkola Noxudolem 1600. Do tej pory jak dotykam tego to jest lepkie Ile to schnie? No chyba że to takie ma być ??
deejay - 14-06-2014, 18:46
Torp12 napisał/a: | Do tej pory jak dotykam tego to jest lepkie Ile to schnie? No chyba że to takie ma być ?? |
Takie zostanie dłuższy czas
Torp12 - 15-06-2014, 22:37
deejay napisał/a: |
Takie zostanie dłuższy czas |
Podziękował
Torp12 - 16-06-2014, 22:14
No dobra jeszcze jedna kwestia po postoju u lakiernika...
Mianowicie biegi. 1,3,5 wchodzą dużo ciężej niż przed lakiernikiem. Chodzi oto że jest odczucie jakby coś odpychało drążek przy wrzucaniu biegów. Ponadto na luzie ciężko ruszać lewarkiem na prawo i lewo, a nawet jak dam na maxa na prawo to lewarek nie wraca na środek. Gdzie się zatarło? Gdzie czyścić i smarować, w kabinie czy pod maską ?
Bartekkita - 16-06-2014, 22:33
Torp12, jeżeli byś chciał to mogę pod koniec miesiąca obaczyć tego Colta, bo będę się po okolicy kręcił pewnie w wakacje
robertdg - 16-06-2014, 22:41
Torp12 napisał/a: | Mianowicie biegi. 1,3,5 wchodzą dużo ciężej niż przed lakiernikiem. Chodzi oto że jest odczucie jakby coś odpychało drążek przy wrzucaniu biegów. Ponadto na luzie ciężko ruszać lewarkiem na prawo i lewo, a nawet jak dam na maxa na prawo to lewarek nie wraca na środek. Gdzie się zatarło? Gdzie czyścić i smarować, w kabinie czy pod maską ? | Sprawdzić mocowania linek na skrzyni, trzeba zdemontowac dolot
Element 23901 zazwyczaj sie rozwulkanizowuje
Torp12 - 16-06-2014, 22:45
robertdg napisał/a: |
Element 23901 zazwyczaj sie rozwulkanizowuje |
Jak byłem we Wrocku na majówke to Bartek to wszystko oglądał i nic nie widział. No ale jest to jakiś pomysł, musze zajrzeć tam
robertdg - 16-06-2014, 22:52
Zazwyczaj cięzko dojrzeć rozwulkanizowana gume (pozwole sobie to nazwać w poczatkowej fazie, kiedy to jeszcze biegi wchodza ale czuć "gumowe" działanie lewarka), najlepiej widac po demontażu tego uchwytu
Torp12 - 16-06-2014, 22:55
Zakładając że to to, to jak to naprawić? Bo przecież tych gum nigdzie pewnie nie dostane.
robertdg - 16-06-2014, 22:56
Możesz kupić OEM w serwisie albo zespolić uszka z resztą uchwytu na stale
nerus - 08-08-2014, 18:10
Torp12, ja zespawałem te "uszka" jak kiedys mi doradził robertdg, i biegi wchodzą jak należy
Torp12 - 13-08-2014, 21:25
nerus napisał/a: | Torp12, ja zespawałem te "uszka" jak kiedys mi doradził robertdg, i biegi wchodzą jak należy |
No właśnie chyba trzeba będzie tak zrobić bo wróciłem po 2 tygodniowym urlopie i znowu jakbym kijem kamienie mieszał a nie biegi zmieniał w fajnym aucie :/
nerus - 13-08-2014, 22:52
Torp12, to do roboty
bo ja pospawałem dopiero po powrocie z jednego wypadu do Krakowa gdzie straciłem połowę biegów,
gumy całkiem pękły i jedno "uszko" całkiem się rozłączyło
Torp12 - 13-08-2014, 23:02
nerus napisał/a: | Torp12, to do roboty
|
No tylko że ja sam nie spawam W dodatku trzeba to ustrojstwo wytargać z tamtąd żeby pospawać nie ?
|
|
|