To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

mlun - 12-03-2010, 17:22

No nie tylko matrixy zostają. Można med-y założyć albo keihiny(chyba tak się to pisze).
A co do reduktora to można zobaczyć EG 200. Zaczęli go produkować znowu.

BodzioB - 12-03-2010, 17:27

Polecam ogólnie wtryski Hana H2000, kosztują poniżej 100zł za sztukę, są to ogólnie klony keichinów, podobnie jak pierwowzory charakteryzują się wysoką kulturą pracy i niezawodnością. Sam mam je założone w galancie 2.0 i spisują się świetnie, jako reduktor polecam Ac-r01.
krzysio1972 - 13-03-2010, 14:10

mlun napisał/a:
No nie tylko matrixy zostają. Można med-y założyć albo keihiny(chyba tak się to pisze).
A co do reduktora to można zobaczyć EG 200. Zaczęli go produkować znowu.


Ale to trochę inna półka cenowa, i jak już medy czy keihiny to można od razu cały kit brać, ale to już się robi grubo ponad 4kpln.

Ostatnio siedzę też na form volvo i tam zasadniczo wszystko robią na stagu, reduktory scorpion (st, gt) lub magic III, wtryskiwacze magic jety, a w turbo tylko matrixy. Mają tam też gazowników, wg, których tylko kilka zakładów w Polsce wie co robi ;-)

Ja bym ni przekreślał zestawu na podstawie jednej zlej opinii. w klubie jest kilka gali, które jeżdżą ok na słabszych kitach.

Rafal_Szczecin - 13-03-2010, 16:18

ja mam reduktor tomasetto artic ( ogarnia do 220KM) , do tego waldemary, ktore ogarniaja do 6krpm,pozniej w gre wchodzi benzynka i naprawde nie moge narzekac :D
na hamowni strata 6KM w porownaniu do benzyny

KaWu - 15-03-2010, 15:05

Zhan napisał/a:
nowy Scorpion ST wydawal takie dzwieki, ze nie dalo sie jezdzic, odeslalem i wymienili jakas sprezyne i dzialal ok, kilka tygodni temu cos mu strzelilo i przestal trzymac cisnienie


No właśnie z nimi jest tak że "waha im ciśnienie".
Zacina się elektrozawór...

[ Dodano: 15-03-2010, 15:09 ]
BodzioB napisał/a:
Polecam ogólnie wtryski Hana H2000
BodzioB napisał/a:
Sam mam je założone w galancie 2.0 i spisują się świetnie


Ile już km na nich zrobiłeś :?: Jest to nowośc więc jestem ciekaw. Bo cenowo nie wypadają źle.

Rafal_Szczecin napisał/a:
ja mam reduktor tomasetto artic ( ogarnia do 220KM)

Nie wierzyłbym w dane producenta. Życie pokazuje inaczej niestety. Choć ma to prawo działać u Ciebie. Ale bez przesady z 220 km.
Tomassetto Alaska tez niby obrabia 130km w teorii :)

BodzioB - 15-03-2010, 16:31

Na wtryskach Hana zrobiłem już około 1500km i jak dotychczas nie mam absolutnie żadnych powodów do narzekania,równo pracują, sprawdziły się nawet przy -27 stopniach;) Ogólnie jeśli chodzi o instalacje gazowe to 80% powodzenia to solidny montaż wraz z ustawieniem, nie warto oddać samochód dla byle Pana Mietka czy Cześka bo mieszka niedaleko od nas a o montażu ma tak naprawdę niewiele pojęcia. Później ludzie dziwią się dlaczego np. wypalają się dla nich głowice i takie tam inne historie...
Anonymous - 15-03-2010, 21:51

Witam !
Prawdę powiedziawszy podobno najlepsza byłaby tu sekwencja - aczkolwiek pytałem moich mechaniorów i powiedzieli mi za sekwencję od 3000 do nawet 6500zł specjalna jakas do V6 ale stwierdzilem, jednak ze nie stać mnie na tak dorgą sekwencję - założyłem zwykły Gaz - za 1550zł na parowniku - i (odpukać) działa wyśmienicie - Faktem jest to, ze samochod odpalam zawsze na benzynie - natomiast jestem zadowolony z Gazu - Montowalem Go w Radomiu - chłopaki przerobili troszeczkę dolot - zasłonili bezpośredni wlot powietrza i wywiercili dziury z boku, zeby sam zasysal powietrze - jest naprawdę bajka - a spalanie ? W trasie nad morze zszedłem nawet poniżej 10,5l przy prędkościach 140-160 zaznaczając ze mam silnik V6. Jedyna wadą jaka zaóważyłem, ale to chyba przy kazdym samochodzie z Gazem to troszke pocykujące zawory - natomiast po wymianie oleju - ustało - praktycznie ich nie słychac z tym co było wcześniej. A teraz z innej beczk mój brat ma sekwencję również silnik V6 - i jedna różniaca ? U niego nie widać różnicy czy gaz czy benzyna - u mnie na dalszych biegach owszem. - mowa tu o 4 i 5 po pozostałe ciągną bez różnicy...
Tak więc Twoja decyzja :) Powiedzialem to co wiem z doświadczenia :) :) Pozdrawiam

Piekta1987 - 16-03-2010, 15:26

Witam wszystkich!!!
Musze założyć gaz do swojego auta bo zbankrutuje :mrgreen: .
Wczoraj napisałem wiadomość do gazownika (słyszałem że dobrego), do mojego miśka zaproponował mi kilka instalacji i napisał tak:


Ja montuje instalacje na elektronice STAG,,co do cen to sa rozne w
zalezniosci od podzespolow , podam Panu kilka zestawow wszystko na
elektronice STAG

1
Stag 300/6Plus
Reduktor Zavoli Zeta-S
Wtryskiwacze Valtek
Zbiornik w kolo
Cena 3000zl
2
Stag 300/6Plus
Reduktor Scorpion ST
Wtryskiwacze Magic-Jet na dwuch listwach
Zbiornik w kolo
Cena 3300zl
3
Stag 300/6Plus
Reduktor Scorpion GT
Wtryskiwacze Magic-Jet pojedyncze
Zbiornik w kolo
Cena 3700zl
4
Stag 300/6Plus
Reduktor Zavoli Zeta-S
Wtryskiwacze Matrix HD544
Zbiornik w kolo
Cena 4200zl

I tak mozna wyliczec wszystko mozna dobrac pod dane
auto,tylko prosze pamietac ze nie ma czegos taniego i dobrego,,jeden z tych
zestawow mozna montowac lub moge Panu skompletowac to co tylko Pan bedzie
chcial


co o tym myślicie???


czekam na jakąś poradę bo w temacie GAZ jestem ciemny jak noc w rumunii....

krzysio1972 - 16-03-2010, 15:38

Pisałem do tego guru lpg z forum volvo, on zaproponował do ea5x takie zestawy:

STAG 300.6plus, reduktor 1 x AC R01, 6 x Matrix HS211.

lub:

STAG300.6plus, reduktor - 2 x Zavoli Zeta N, 2 x potrójna Hana H2000.

Lub - jesli zależy Ci na długoletniej eksploatacji auta:

LR Omegas + 2 x potrójny Med czarny + 1 x IG1 Maggerato


Gość jest z Bytowa, ewentualnie jak ktoś jest zainteresowany do wezmę namiary na jego warsztat.

[ Dodano: 16-03-2010, 15:51 ]
slonio88 napisał/a:
założyłem zwykły Gaz - za 1550zł na parowniku


To nawet nie założyłeś solidnej podciśnieniówki.

slonio88 napisał/a:
W trasie nad morze zszedłem nawet poniżej 10,5l przy prędkościach 140-160 zaznaczając ze mam silnik V6


Zaoszczędzone pieniądze odkładaj na lokatę, przyda się na remont silnika :-(

Niestety takie są realia, podejrzewam, że przy takim obciążeniu mieszanka musiała być mocno uboga, pozostaje mieć nadzieję, że to tylko błąd pomiaru lub że to tylko opowieści typu, że złapałem taaaką rybę.


Galanty jeżdżą na podciśnieniówkach i robią całkiem spore przebiegi, ale ja bym nie wykastrował tak swojego galanta, straciłeś przynajmniej 30KMów.

spown - 16-03-2010, 18:18

Ja się jednak zdecydowałem na STAGa 300+ i Magic Jety. Będę zakładał w www.autogaz-swarzedz.pl . Zobaczymy ile są warci... Nie biorę droższych wtryskiwaczy, bo jak te mi padną za kilkadziesiąt tys. km (o ile w ogóle padną?), to wtedy na lepsze sobie wymienię, a tak zaoszczędzę na tym ładnych kilka stówek...

Jak założę to napiszę opinie o warsztacie i cenę :)

Zamówiłem już świece i przewody, żeby od razu mi wymienili jak będą mieli zdjęty kolektor.

Co do tej instalki za 1500zł to jestem podobnego zdania jak kolega wyżej - masakra...

Piekta1987 - 16-03-2010, 19:33

spown napisał/a:
Ja się jednak zdecydowałem na STAGa 300+ i Magic Jety



a jaką cenę Ci za to krzykneli??

bieniak - 16-03-2010, 20:50

no właśnie ja kupiłem z autronikiem podciśnieniowym:/ i tak o dziwo palił mało i teraz głowica do remontu poszła:/tragedia mam zamiar załozyc sekwencje zamiast podciśnienia
sewkor - 17-03-2010, 13:58

Mam zamontowane wtryski Magic Jet i narazie nie mogę powiedzieć o nich złego słowa. Sa szybkie i mają bardzo mały czas otwarcia, podczas ustawiania instalacji na hamowni wynik wyszedł o 2 KM mniej ( czyli w granicach błędu pomiarowego ). Parownik Arctic + Stag, wszystko razem dobrze poskładane daje radę :D
Matejko - 17-03-2010, 17:58

Piekta1987 napisał/a:
1
Stag 300/6Plus
Reduktor Zavoli Zeta-S
Wtryskiwacze Valtek
Zbiornik w kolo
Cena 3000zl
2
Stag 300/6Plus
Reduktor Scorpion ST
Wtryskiwacze Magic-Jet na dwuch listwach
Zbiornik w kolo
Cena 3300zl
3
Stag 300/6Plus
Reduktor Scorpion GT
Wtryskiwacze Magic-Jet pojedyncze
Zbiornik w kolo
Cena 3700zl
4
Stag 300/6Plus
Reduktor Zavoli Zeta-S
Wtryskiwacze Matrix HD544
Zbiornik w kolo
Cena 4200zl


wg mnie wyludzanie pieniedzy
zestaw nr 2 od 1 powinien byc gora 150zl drozszy
zestaw nr 4 od 1 max 400zl a nie 1200zl!!!

górek - 21-03-2010, 11:31

Witam kolegów.

3 dni temu kupiłem galanta 2.5 w manualu z sekwencyjną instalacją VSI PRINS. Z tego co się orientuję jest to jedna z lepszych dostępnych na rynku. Do wczoraj wszystko sprawowało się idealnie.
No i wczoraj pojawił się problem. Tankowałem na trasie gaz do pełna na stacji BP. Przejechałem dokładnie 100 km i zajechałem na następną stację dotankować do pełna i zobaczyć ile mi spalił. Po tankowaniu wyjechałem ze stacji i wcisnąłem gaz, wkręcał sie na oborty i od razu po przekroczeniu ok 3 tys zaczyna mi pikać centralka że gaz się kończy i trzeba przełączyć na benzynę, a gazu jest pod korek...
Jak go przełączę znowu na gaz, podczas jazdy i jade bardzo spokojnie, delikatnie i trzymam ok 2,5 tys obrotów to jest okej, jak tylko wcinę mocniej gaz, znowu to samo... pikanie i trzeba przełączyć na benzynę...
Z kolei jak stoję w miejscu, jest na gazie, mogę go kręcić nawet do 6 tysięcy i nic, caly czas dobrze chodzi na gazie, nic nie pika itp, jest w pożądku... Jak tylko ruszę przycisnę mocniej, znowu to samo...
Proszę o opinię i ewentualne porady bo mnie krew zalewa od wczoraj i nie wiem co z tym zrobić... Dzisiaj jadę w trasę, mam do zrobienia ponad 500 km, więc fajnie by było jak by można było na tym gazie pojechac.

Z góry dzięki za pomoc.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group