To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Powiadomienia UOKiK o akcji naprawczej - Lancer CYxA

tyku - 02-09-2015, 09:33

Beny_s napisał/a:
chciałem się umówić od razu na wymianę a ASO informuje, że najpierw musi zweryfikować - po dłuższej rozmowie stwierdzili, że należy przed wymianą jeszcze zweryfikować nr seryjny ETACS i dopiero wtedy wyjdzie czy do wymiany czy nie,

W Auto Krak nie było tego typu problemu.
Najpierw nie chciałem wymieniać, więc musiałem podpisać protokół odstąpienia od wymiany. Potem pomyślałem sobie, dają nowy to czemu nie wymienić. :wink:
Problem był ze zgraniem plików ustawień z ETACS w ASO, ale tokyo się nie przemęczył (bywało gorzej, jak jeździłem z ETACSem z EVO). :P

vonmat - 02-09-2015, 18:38

Czyli mam rozumieć, że po wymianie ETACSa stracę zaprogramowane opuszczanie szyb z kluczyka?
pablo diablo - 02-09-2015, 21:09

trzeba dzwonić do ASO by się upewnić że się nadaje do wymiany ,można to gdzieś prze internet sprawdzić ?
tyku - 02-09-2015, 21:18

Cytat:
trzeba dzwonić do ASO by się upewnić że się nadaje do wymiany ,można to gdzieś prze internet sprawdzić ?

pablo diablo, [-X https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=11859 :wink:

.swat. - 03-09-2015, 08:35

pablo diablo napisał/a:
trzeba dzwonić do ASO by się upewnić że się nadaje do wymiany ,można to gdzieś prze internet sprawdzić ?
Można zadzwonić, sprawdzą w komputerze, ale potem i tak weryfikacja przez mechanika. Dopiero potem jeśli potwierdzą trzeba umówić się na wymianę.
lanser - 18-09-2015, 22:01

Ja już po wymianie. Miała być godzinka, a zeszło się 2 razy dłużej. I jest ciekawostka. Podsłuchałem, jak mechanik rozmawiał z gościem za biurkiem, że nie może zaprogramować wymienionego modułu, który (i tu nie jestem na 100% pewien, ale tak mi się wydaje, że coś takiego padło) był w innym lancerze i był wcześniej programowany. Podejrzewam więc, że mogli chcieć mi zamontować używkę. :shock: Aż nie chce mi się wierzyć. Drugi moduł wyciągali z magazynu, mam nadzieję, że nowy.

PS Dzięki forum już 2. akcję zaliczyłem. :wink:

tyku - 18-09-2015, 22:34

lanser, Mi się wydaje, że ASO przerosła ta akcja serwisowa. Ja osobiście musiałem zapłacić za wymianę ETACS. Najważniejsze :!: być przygotowanym na najgorsze. :wink:
lanser - 18-09-2015, 22:50

W najgorszym przypadku mogli zamontować znowu mój stary moduł, bo nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów, które mogłyby świadczyć o jego wadliwości. :wink: Albo bym pojechał do domu zastępczym ASXem. :mrgreen:
tyku - 18-09-2015, 23:05

lanser napisał/a:
W najgorszym przypadku mogli zamontować znowu mój stary moduł,
To jest możliwe i wykonalne. :wink:
tokyo - 18-09-2015, 23:33

Witam
Z autopsji dlaczego nalezy wymienic ETACS:
W poczatkowej fazie produkcji 2007 do poczatku roku 2010, byla zakladana partia ECU o konstrukcji ktora z kwartalu na kwartal miala modyfikowane oprogramowanie. Sama konstrukcja ECU byla dwuwarstwowa i wygladalo to tak jakby ktos naciol plytke zlamal a nastepnie polutowal piny laczace plyte gorna i dolna.
Efektem tych zmian byly 3 usterki ktore pojawialy sie i znikaly w autkach:
1. swiatla nie wylaczajace sie po zamknieciu auta (nawet byla poprawka programowa)
2. czasowy zanik dzialania pilota oraz centralnego zamka
3. brak reakcji na pilota problem z zapaleniem autka
W roku 2010 modele wychodzily z nowym modulem. Rozpoznac go mozna bylo po tym ze wszystkie wtyczki sa z przodu, a nie od gory od dolu i z przodu.
Jezeli macie w swoich autkach programowane funkcje tak jak kolega TYKU ( w mniejszym lub wiekszym stopniu) poproście przed wymiana o zgranie danych i wgranie ich do nowego modulu.
Pozdrawiam

Uwex - 19-09-2015, 08:08

tokyo napisał/a:
W poczatkowej fazie produkcji 2007 do poczatku roku 2010,


Hm ... ? To dlaczego nie wszystkie egzemplarze z tych lat są na liście do wymiany ?

vonmat - 19-09-2015, 11:09

Jako, że nikt nie udzielił mi odpowiedzi na pytanie, sam sobie odpowiem.

Wróciłem z wymiany ETACSa, wszystko trwało 1,5h. Cała konfiguracja została wyeksportowana ze starego modułu i wgrana do nowego. Było widać, że serwisanci wiedzieli, co robić.

mjsystem - 19-09-2015, 11:16

Cytat:

Jako, że nikt nie udzielił mi odpowiedzi na pytanie,
Post wyżej masz odpowiedz?
vonmat - 19-09-2015, 11:22

mjsystem napisał/a:
Cytat:

Jako, że nikt nie udzielił mi odpowiedzi na pytanie,
Post wyżej masz odpowiedz?

Ups, nie zauważyłem. Swoją drogą zapytałem o to ponad 2 tygodnie temu, więc przestałem śledzić temat.

LBA - 19-09-2015, 20:29

Witam,

Przy przeglądzie zrealizowali mi wymianę tego modułu. Nic im o zgrywaniu danych nie mówiłem i praktycznie nie zauważyłem konsekwencji wymiany więc wiele raczej nie kasuje. Musiałem się upomnieć o otwieranie szyb z kulczyka. Tryb norweski miałem włączony. Skasowane miałem jeszcze tzw. Tripy czyli przebiegi chwilowe A i B. B mi trochę szkoda bo nie kasowalem go od nowości 😎

Przy okazji zrobili drugą akcję serwisową czyli kontrola paska osprzętu i w moim przypadku wymiana bo uznali że wypada :)

Mogli by jeszcze akcję serwisową na tarcze zrobić to mialbym gratisa jak znalazł ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group