Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.
Marcino - 12-03-2018, 22:43
Pierwszy jest podejrzany jak silnik chodzi i poducha się ugina
WreX - 12-03-2018, 22:59
Marcino, rozwiń myśl jak możesz
I jeszcze pytanie, banany jakiej firmy warto montować? Bo okazuje sie, że na którymś mam luz i to pewnie od tego mi ściąga przy przyspieszaniu. Na oko widać że gumowa tuleja prawego bardzo pracuje gdzieś o 100-200% bardziej niż lewego gdzie siedzi tam sztywno ta guma (podczas ruchów kierownicą)
WreX - 13-03-2018, 22:56
Hah na dodatek zaczął chyba przegub z prawej strony strzelać, bo na skręconych w prawo kołach tyrka i strzela...
deejay - 13-03-2018, 23:02
WreX napisał/a: | Kolejne pytanie, czy widoczne są na poniższych filmikach objawy zużytej poduszki skrzyni biegów?
|
Dla mnie jest wszystko ok z tymi poduchami.
Jesli szarpie skrzynią przy przyśpieszaniu to spr poduszke tylną na sankach
WreX - 14-03-2018, 21:08
deejay, będę się przyglądać tematowi w sobotę
Odnośnie przegubu, strzela lewy ten wymieniony niecały rok temu na nowy od Japaneze... jak to możliwe? Kupić nowy przegub czy całą półoś? Podobno to mogą być luzy na frezach czy coś.
robertdg - 14-03-2018, 21:24
Taka jakosc, albo slabo zabezpieczona manszeta i wilgoc sie dostala
WreX - 14-03-2018, 21:32
robertdg, czyli to prawdopodobne, że to nie jest wina np całej półosi a samej części? I co warto kupić? czy szukać używki oryginalnej?
Hugo - 14-03-2018, 22:09
Tylko sprawna używana półoś!
Owczar - 14-03-2018, 22:37
Zdecydowanie, wszelkiej maści zamienniki to syf. Przy szczelnej gumie przegob przeżyje karoserie.
WreX - 14-03-2018, 22:51
Hugo, może masz takowy pasujący do polifta
Hugo - 15-03-2018, 08:06
Niestety nie mam.
P.S. Przedlifty miały takie same
WreX - 19-03-2018, 18:08
Hugo, mam już kompletną półoś teraz pytanie czy przegub zewnętrzny ma mieć prawo jakikolwiek luz względem półosi? Nie stuka nie jest to "luźny luz" tylko widać że z pół milimetra puszcza jak się próbuje przekręcić w lewo czy prawo.
Hugo - 19-03-2018, 22:44
Hmm, nie wiem czy może mieć taki luz. Nigdy tego nie sprawdzałem, ale jak jest oryginalny (zardzewiały) a guma osłonowa cała i ma oryginalne opaski zaciskowe to marne szanse aby był uszkodzony. Zewnętrzne przeguby w tym aucie są wieczne, pod warunkiem, ze guma osłonowa jest cała.
WreX - 30-03-2018, 14:26
Hugo, dobra dzisiaj wieczorem zakładamy tą używaną półoś. Obecnie ją rozłożyłem i wyczyściłem przegub wewnętrzny bo osłona idzie do wymiany, wyczyściłem tak dokładnie, że mikroskopijny luz się pojawił między frezami półosi a tymi "orzechami" co się na nie nakłada
Ktoś podpowie, który wahacz odkręcić, żeby zwrotnice zrzucić z półosi?
Hugo - 30-03-2018, 20:53
Wystarczy odkręcić i wyjąć tylko śrubę mocującą tuleję wahacza prostego do wózka zawieszenia, odkręcić i wyjąć widelec amortyzatora i da się tak odciągnąć zwrotnicę na zewnątrz, że przegub zewnętrzny wyjdzie z piasty kierując wieloklin w stronę przodu auta.
P.S. Sorry, nie mogłem odebrać
|
|
|