To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić COLT'a! - [CAX 92-96] Kolejny GTIK na tapecie

macia - 03-11-2010, 23:16

Panowie a co powiecie na to: http://otomoto.pl/mitsubi...-C15863489.html
Wiem, że nie colt i nie gietei ale fajne autko i tu na pewno zaraz ktoś cuś napisze :)

Hubeeert - 04-11-2010, 05:12

Cytat:
Informacje:
Wersja: VIII, Rok produkcji: 2003, Data rejestracji: 01/2010, 37 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 162 KM (119 kW), Pojemność skokowa: 1997 cm³, benzyna, szary-metallic, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.

Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, tempomat, światła przeciwmgłowe, pod. przednia szyba

Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany, tuning

Opis pojazdu:
Mitsubishi Lancer 2.0 RALLI//ART (162 konie, 7,4 sek do setki, 10l spalanie)
Pierwsza rejestracja 01.01.2005 r.
Pierwsza rejestracja w Polsce 12.01.2010 r.
AUTO ma przejechane 35200 km – do sprawdzenia w najbliższym serwisie.
Sportowe zawieszenie, sportowy układ wydechowy i hamulcowy, pakiet RALLI//ART
Auto prowadzi się jak nowe. Szczegółowy opis niżej.
Mitsubishi Lancer RALLI//ART produkowany był przez trzy lata (2003 -2006) w Japonii na rynek północno-amerykański. Auto różni się od podstawowej wersji nie tylko usportowionym wyglądem, ale również zmodyfikowanym zawieszeniem, układem wydechowym, hamulcowym i krótką skrzynią biegów wziętą od 272- konnego EVO VIII.
Jeśli chodzi o zawieszenie, to zostało fabrycznie obniżone o 13mm z tyłu i 10mm z przodu.
Użyto krótsze i o 20% sztywniejsze sprężyny zestrojone z utwardzonymi amortyzatorami.
Przednie i tylne amortyzatory połączono belką stabilizującą (z przodu nad silnikiem), co uniemożliwia wychylanie się auta na zakrętach. Zmodyfikowano również MacPherson, co przekłada się na czułość i precyzję skręcania przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Zmodyfikowany układ wydechowy, dostarcza silnikowi dwa konie więcej.
Nie zapomniano również o modyfikacji układu hamulcowego. Większe tarcze (10,9inch- przód i 10,3inch- tył) z większymi klockami zatrzymują rozpędzone auto prawie w miejscu.
Jeśli zna się ktoś na rzeczy to wie, że 4 - cylindrowy silnik (SOHC) w technologii MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve and lift timing Electronic Control) to kolejny atut tego auta. Zmienny układ faz rozrządu optymalizuje wydajność silnika zarówno na wysokich i niższych prędkościach, co przekłada się na bardzo dobre osiągi (7.4 s do setki!!!) przy niskim zużyciu paliwa (miasto: 10l; trasa: 7,5l/100km).
We wnętrzu pojazdu też zauważamy różnice. Wygodne, kubełkowe fotele wzięte wprost
z Mitsubishi Evolution GT-A,listwa typu carbon na desce rozdzielczej, skórzana okrągła dźwignia zmiany biegów, białe podświetlane na czerwono zegary, dywaniki Ralliart.
Na zewnątrz zmieniono światła tylnie na „LEXUS” i przednie na „czarne”. Użyto szersze zderzaki i progi. Zmieniono grill. Auto porusza się na 16 calowych felgach aluminiowy P205/50R-16.
Konkurencja: Volkswagens GTI 1.8T; Honda Civic SiR; Toyota Corolla XRS; Nissan Sentra SE-R
KONTAKT: 510 089 101 lub 603 778 082
Bzdury.
Ciekawe co by wyszło z CARFAX ...

macia - 04-11-2010, 08:48

A mnie zastanowiła pojemność silnika. Info, które znalazłem mówi tylko o 2.4l :roll: Auto ponoć sprowadzone z Japonii bezpośrednio do UK a następnie do Polski.
Anonymous - 04-11-2010, 09:15

Po pierwsze to zaden RalliArt bo taką naklejkę to ja mam na Colcie,kupiłem na allegro za 6 zł :D
Po drugie RalliArt powinien mieć około 240km, chociaz nie wiem czy były takie wersje w tym modelu.
To nawet nie jest wersja GTS,to zwykły Lancer.
W ogóle gość ma fantazje i talent do wciskania kitu :D

Anonymous - 04-11-2010, 10:40

http://moto.allegro.pl/mi...1300386542.html












to jest były Lanc Czerwienia

























robertdg - 04-11-2010, 11:10

Ponoć taki Lancer Ralliart na rynek amerykański wypuszczony był od 2004r. z silnikiem 2.4 L4G63 o mocy 160KM, miał całkowicie inny zderzak przedni, inne atrapki

http://cgi.ebay.com/ebaym...aa601cccb#v4-37

http://www.caranddriver.c...st_drive_review

Anonymous - 04-11-2010, 19:08

Browar z tego co wiem chłopak ostro walczył z tą rdzą więc to bardzo dobra oferta-przede wszystkim realny przebieg-ciekawe czy ma wydruk z hamowni :)
edi567 - 04-11-2010, 21:10

adamovicius napisał/a:
W ogóle gość ma fantazje i talent do wciskania kitu :D

Lancer Ralliart 2.4 4g69 mivec, w sumie jak colt gti w wersji sedan :) ciekawy model

Anonymous - 06-11-2010, 11:41

Czerwien napisał/a:
Browar z tego co wiem chłopak ostro walczył z tą rdzą więc to bardzo dobra oferta-przede wszystkim realny przebieg-ciekawe czy ma wydruk z hamowni :)

jak tak mowisz to egzemplarz jest godny polecenia, no i ta moc , jak ma potwierdzenie z hamowni i wynik nie jest wyssany z palca to by byl jeden z najmocniejszych lancerow gti na forum :)

Anonymous - 06-11-2010, 18:14

Pewnie wydruk z hamowni zginął w niewyjaśnionych okolicznościach :D
Oczywiście żartuję :)

Anonymous - 06-11-2010, 19:30

A ten czerwony Grifina już ma kuku z przodu :D Zemścił sie za złe traktowanie.
Kaucz - 07-11-2010, 13:51

http://moto.allegro.pl/sh...item=1258158063
był już może ?

Anonymous - 07-11-2010, 14:01

Kaucz napisał/a:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1258158063
był już może ?

Oczywiscie,że tak :D

Hubeeert - 07-11-2010, 14:14

Był. To samochód Ictusa.
Anonymous - 07-11-2010, 23:29

edit


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group